#1

Tervitus foorumlastele!
 Nimelt mure järgmine. Kas keegi on veel tulnud sellisele mõttele, et panna Belarussi aisad T40 traktorile?
Vasta
#2

Kui pikad on T-40 originaalaisad?
Vasta
#3

Peaaegu 30cm pikemad kui russi omad...
Vasta
#4

Mina suutsin oma mõtetega nii kaugele liikuda, et ostsin ära ja panin külge ? Nüüd, aga mõtlen, et originaal seades ehk liiga lühikesed ja päris kõiki tööriistu ei kannatagi kohe järgi panna. Ehk on keegi reaalselt selle tee juba läbi käinud ja mõne huvitava lahenduse leidnud. Hetkel mõlgub mõtteis tuua aisavõll lisakõrvadega nii õelda taha poole.
Vasta
#5

Ma saan aru,et mingi riistaga on vb hea,et aisad on lühemad aga ega seal universaalseks ühendamiseks ei olegi ruumi. Võlli tahapoole toomine ka pmst midagi ei muuda.  Kas on mingi põhjus miks lühemaid aisasid on soov paigaldada.
Vasta
#6

Põhjuseks on suht koht sportlik huvi ja noore poisi kärsitus ja proovimis isu ? Kuna mulle ükski standard lahendus ei meeldi...
Vasta
#7

A las ta toob tahapoole kinnituse - saamegi teada, kuivõrd suur seal tugevusvaru konkreetsel isendil on.

Kerghaagise või tühja tagakopa jaoks on seal tugevust maailm. Aga kui hakata ebastandardseid koormusi arendama, annab targem varsti järele.

Ma soovitaks sama ressursi panustada mõne sama ajastu normaalse traktori taastamisele - Nuffield 4, Valmet 565, Massey-Ferguson 65, Fordson Dexta, ...
Vasta
#8

Aga mis algpõhjus on et hea ühes tükis asja asemele mingit russi kolahunnikut soovid paigaldada?   Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#9

Loe kaks postitust kõrgemalt. Sest saab.
Vasta
#10

See on tõesti huvitav lahendus. Tavaliselt üritatakse ikka vastupidi teha, et 40 või Jumpsi aisasid poogitakse igale poole.  

Russi aisadega tuleb sul veel üks lisalõtku koht juurde. Täpsust nõudvate tööde puhul võid aisa otsast lugeda veel vahemalt ühe cm lõtku lisaks.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#11

14-20-25, lausa kolm asendi võimalust erinevate agregaatide jaoks.Võib proovida ka väiksemaid tagarattaid,olen näinud!
Vasta
#12

Ma mõtleks aisade lühendamisele kui mul oleks mingi raske haakeriist, et  jõuõlg oleks võimalikult lühike ja esirattaid õhku ei tõstaks. Teine variant oleks mingi raske haagis, mis pikade aiste tõttu traktoril keerata ei lase. Kolmas variant ,et traktori garaaz on liiga väike ja ca 15cm jääb puudu, et uks kinni läheks
Vasta
#13

Kas otseselt teemasse puutub, aga ma russil tegin nii et võtsin aisapikendused küljest ära ja keevitasin cat2 aisaotsad aisa otstesse. Oli vaja raske(russi jaoks) poomniiduk järgi panna ja oli abi küll, lõtkud jäid oluliselt väksemaks ja ei lõhkunud midagi ära. Ja kui on vaja, siis saan aisapikenduse külge panna ja on standard kaugusel haakimine.
[Pilt: y4meC7U7mHJWPCusD1HL7ph9h8eTcQkSnuiwzeEl...pmode=none]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne