Postitused: 184
Teemad: 3
Liitus: Aug 2014
Maine:
6
28-01-2021, 21:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2021, 21:17 PM ja muutjaks oli
AnatoliJermakov.)
Noh, ma ostsin endale Stihli arboristisae siin aasta tagasi, MS 193t. Ja kohe algusest peale oli käivitus täpselt nagu siin räägiti - esimesed kolmkümmend tõmmet mittemidagit, siis paarkümmend tõmmet nii, et natuke lubab ja ei luba ka ja siis vb läks käima ka. Oli ka hetki, kus viskasin sae nurka ja läksin miskit muud tegema. Ei saanudki käima.
Viisin siis parandusse, parandusmees vahetas ära küünla ja filtrid ja helistas tagasi, et tal läheb iga kord esimese teise tõmbega käima. Nii soojast, kui külmast peast. Eks siis läksin saele järgi ja näitas nipid ära ja tõesti, saan nüüd ka ise kohe käima. Peab gaasiihoova alla vajutama ja panema neljandasse astmesse ja toore ka peale panema, siis läheb. Ilma tooreta proovimisega saadki lolliks joosta sellise saega.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Nojah. Kui neid viimaseid arvamusi lugeda siis küll enam ei julge tõsiselt võtta siinseid arvustusi.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 439
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
28-01-2021, 21:51 PM
Selline lumehelbekeste jutt.Tundub uskumatu ...Stihlil on see sama külmkäivitus loogika vähemalt 40a juba või varem.Kui millestki aru ei saa,siis tuleks juhend läbi lugeda,kui ikka aru ei saa siis müügimees näitab.Siit foorumist saab ka teada.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 764
Teemad: 63
Liitus: Nov 2015
Maine:
24
Sama siin. Stihl 23C vabriku konditsioonis, 1995 aasta väljalase. Peale paari kuud seismist kümmekond korda nibust benssu peale ja teisel-kolmandal korral käib. Soojast peast tavaliselt esimesel korral.
Postitused: 439
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
(28-01-2021, 22:13 PM)v6sa Kirjutas: Kae, Stihli "triikraual" on poolgaas ja tooreklapp eraldi niblud. Samas - väga loogilised iseenesest:
ketaslõikuritel ka enamasti selline lahendus
Jälle targem
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 395
Teemad: 6
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
Ostan Husqvarna 346xp, võib vajada remonti. Pakkumised privasse.
Postitused: 10,894
Teemad: 38
Liitus: May 2005
Maine:
138
29-01-2021, 09:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2021, 10:04 AM ja muutjaks oli
v6sa.)
Kurb kuulda, et Sulle on sattunud vigased eksemplarid.
Aga miks Sa neid kohe tagasi üle leti ei andnud? Firma või eraisik - mittetoimivat asja ei pea kumbki taluma. Mingit erikohtlemist vajav uus saag kohe kindlasti ei ole korras. Normaalne on, kui külm saag tahab mõne tõmbe kinnise toorega, seejärel klapp lahti (poolgaas peal) tõmme või paar ja peab käima jääma. Mingi kümneid tõmbeid vajav trenažöör ei ole korras saag!
Stihli tavasae kombilülitil (see neljaasendiline, ülalt alla liikuv must või hall hujoobin) ei ole võimalik sulgeda õhuklappi ilma poolgaasita. See pole lihtsalt võimalik. I asend on vool keres, teine asend on tööasend (vool poolis), kolmas asend on poolgaas ja selle saamiseks tuleb gaasitriklit vajutada. Neljas asend, sealt edasi, sulgeb alles õhuklapi. Kui nüüd õhuklappi avada, siis jääb hoob poolgaasiasendisse (III asend) ja sellest vabaneb alles gaasitrikli vajutusega. Täpselt nii, nagu "normaalsetel saagidel" õhuklapi hooba tagasi lükates jääb gaasihoovastik kandma ja alles gaasivajutus vabastab poolgaasi.
Küll on võimalik paljutöötanud (või: minu näitel puu alla jäänud) saagidel, et hoova võll on viga saanud (või toetushargid keres) ja seetõttu tõmmatakse õhuklapi hooletul avamisel kogu võll pesast välja ning siis ei tööta hoovastik enam ettenähtud viisil. Mul kulus mitu head külmkäivitust mõistmaks, miks lauapeal töötav hoovastik metsas enam ei toimi... Taipasin alles hiljem, et puu alla jäädes murdunud kombilüliti hoob on väänanud ka vasakpoolset võllituge nii palju, et hoova jõuga ülestõmbamisel õhuklapi avamiseks tõmbasin kogu kupatuse pesast välja ja sedapalju viltu, et õhuklapp ei jäänud enam avatud asendisse, vaid vajus kinni. Andis nuputada, mis viltu, kui kaane mahavõtmisel hoob pessa tagasi vajus... Andsin hargile veidi kuuma ja mudisin tihedamaks ja nüüd on kümneid kordi toiminud muretult.
Aga mu MS170 on vana, kui taevas ja ma suutsin sellel puu kah pähe kukutada. Kahest kokku ehitatud peale seda.
Postitused: 1,070
Teemad: 29
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Ma olen lahendanud sitaltkäivitujad karburaatori puhastaja pihustamisega õhupuhastisse-suts ja käib.Käib ka piduripuhastaja.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
No lõpuks nad läksidki tagasi üle leti, aga ennem tuleb ikka proovida ja katsetada. Garantiikorras ei taha keegi niisama asja tagasi võtta kui on juba müüdud asi.
Eks ma andsingi endale võimaluse harjuda sellega ja müüjale võimaluse viga üles leida. Eks kõigil juhtub jamasid ka tuntud tootjatel. Ja see oli veel see keeruline aeg kus stihlil ei olnud õiget esindajat eestis või ma ei teagi milles jama oli aga spetsiifilisemad osad mis polnud igapäeva kuluosa tulid tehasest pool aastat
Postitused: 173
Teemad: 19
Liitus: Sep 2010
Maine:
3
Järsku on kellegil mulle pakkuda husqvarna 42/242/246 summutit?Või on lausa terve saekorjus üleliigne?
IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Postitused: 4,180
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
Saagide käivitumine. Vaatad sinutorust asju, just proffe tööd tegemas, ja see sitasti käivitumine torkab suisa silma just kahe kuulsama margi puhul! OK, ma saan aru 500i puhul surve pumpamise vajadusest aga karpasaagide puhul soojast peast 3-4 korda tõmmata??? Ja külmast vaat et tuleb enen rihmaga soojaks peksta, et käima saada. Nagu paganama sapikut ajaks käima...
Siin ma pean nimekaimuga sama meelt olema - Dolmar koos oma käivitusabiga on ikka super küll! Kuna ma ei armasta müra, meeldib mul saagi vahepeal seisma panna, kui koondan oksi vms teen. Ma ei kujutaks ette, et ma pean neid mitu korda tirima et edasi teha! Kerge "tõks" 10cm tõmmet ja käib jälle. See on nüüd akusaagide ülikõva külg!