(29-01-2021, 17:34 PM)vant Kirjutas: Mingeid pseudoprobleeme imetakse endale välja. Misuke saag käivitub. misuke mitte...Kui Youtubest muud vaadata pole peale sae käivitamise videote, vaadake kas või musa
Korras saag peaks soojast peast esimese matsuga käima minema. Vähemalt minu 346 XP, mida siin just otsiti, teeb seda juba ca. 20 a. Ilmselt enamus teisi ka.
Ma vaatan siiski maetsamajanduslikke haridussaateid, asjalikumaid teste täisproffide poolt, paremaid õpetusi jms. Võtame või arborostika, selel sae ja töökeskkonna. Oled korvis või ripud puu otsas, saag tuleb vahepeal seisma panna. Ja see saag PEAB käivituma ühest kergest nõksust. Ja saab peab olema ka kerge, mistõttu akusaag ikkagi tihtipeale ei päde...
Mis on aga 2-taktiline saag - tavaline punnvõrr! Mida uuemad, seda täpsemad nad on ja sama mootor saadakse käima kogu töödiapasoonis. Aga see on lihtsalt paratamatus, et mingis osas tuleb-tuli teha järeleandmisi. Kas ei käivitu külmalt, on tühikäik kõrgem, pole lõppu, kulutab bensu jne. Erinevate tootjate karpad, mida ERALDI rõhutatakse, on ehe näide. Mikuni, Walbro, omamaja jne. Nibupumbata, pumbaga, saja nupuga, universaaliga jne. Startereidki mitu erinevat, sutsklapiga ja ilma etc. Mõni oli parem, teine jälle kehvem.
Ja nii ongi ju täiesti selge, et läbi kasutajakogemuse, mis tuleb ERINEVATEST saagidest, kujuneb inimestel mingi arvamus asjadest. Kui oled terve elu vaid ühe eelaajaloolisega saaginud, siis tundubki see hea. Teistele enam ei tundu! Kunagi oli ka Družba Tegija - ei pidanud Proua Vanaema mäda maja palke sulle-mullega ahju tükeldama... Siis kui lõpuks käima said! TÄNA tundub mulle 5-kilone pumbanibu-üheklahvi ja tlve/suhe õhuvõtuga Dolmar käivitus"abiga" täitsa Tegija aga võiks ju veel kergem olla! Ja ma üldse ei imesta, kui see autodelt tutatv start-stop mingi vedrulahendusena ka saagidele jõuab
A'la pritsuga 2kW ja 4 kilo saagimiskaalus...vajutad gaasi ja bensusaag käivitub sooajst peast ise! Pritse survet hoiab ja asju reguleerib mingi imeväike superkondekas. Jääbki vaid külmkäivitus, mis võib olla a'la akutrelliga nagu F1
Ega see Družbalt pärit starteri eemaldus polnud ju üldse paha ideena...