Postitused: 6,890
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
06-02-2021, 02:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2021, 02:06 AM ja muutjaks oli
Marko.)
(06-02-2021, 00:09 AM)Xtreme Kirjutas: Olen lugenud ,et mõni määrib tihenditele grafiit määret peale või oleks õigem lihtsalt kuivalt need panna? Jutt siis käigukasti, vahekasti jne tihenditest.
Vanasti topiti vist nitrovärvi jne
Nitrovärv ja tihendid ei sobi kokku.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 311
Teemad: 6
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Plokikaane tihendile panevad graffitmääret vahele selleks, et tihend ploki/kaane külge kinni ei jääks. Ei tea kui õige selline tegevus on aga vist isegi kuskil traktori raamatus oli kirjas see asi.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(06-02-2021, 03:24 AM)raivo45 Kirjutas: Plokikaane tihendile panevad graffitmääret vahele selleks, et tihend ploki/kaane külge kinni ei jääks. Ei tea kui õige selline tegevus on aga vist isegi kuskil traktori raamatus oli kirjas see asi.
Madala surveastmega mootorites. Ja vanad diislid ehk liiduaegne toodang.
Tsitaat:Nitrovärv ja tihendid ei sobi kokku.
Kõlbab torutöödel takutihendile. Parem siiski õlivärv torutöös.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 99
Teemad: 2
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
Vanakooli lukksepad, olen näinud, sodisid puusepa pliiatsiga plokikaane tihendid üle enne paigaldust.
Postitused: 323
Teemad: 6
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
Pildil olev plaat tundub starteri oma, sest käivitusmootori variandil on 4 poldiauku. Käivituse omal on keskava läbimõõt 110mm. Starteri auk on mõnevõrra (10mm vist) väiksem.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Postitused: 392
Teemad: 5
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
Selge pilt, tänud.
Sai siis vaheplaat, hooratas, sidurikorv ja ketas ära tellida. Tellisin ka vajaliku võlli, hammasrata jne ,et esiveo valmidus käigukastis ära teha ning nüüd vaja tellida vahekasti laagrid ära. Käigukast sai soetatud kasutatud aga korralik, seal midagi vahetama ei hakka.
Aga seniks kuni jupid tulevad tahaks selgeks teha kuidas siduri käpad paika reguleerida, äkki kellegil miskit head õpetusmaterjali või videot.
Kuna kataloog on aastate jooksult korralikuks kapsaks muutunud siis äkki oskate soovitada head kataloogi ka.
Postitused: 4,442
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Tsitaat: kuidas siduri käpad paika reguleerida
регулировка лапок муфты сцепления мтз 80
Otsi vajalik.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Mul seda detaili küll käepärast ei ole hetkel, kuid need puksid üsna õhukese seinaga ja julgeks kahelda sinna laagri panemise võimaluses ilma pesa treimata.
Muidugi on see puksi pesa sinna sisse pressitud ja selle suuremaks treimine võimalik.
Samas praktilist mõtet sel pole sest kasti võll toetab sisemisele puksile ja välimisele vaid jõuvõtuvõll ning seal peale selle võlli raskuse muud jõudu ei tohiks esineda.
Küll aga oli probleeme sisemise puksiga, kuid seda raske vedava käruga kui ta suutis selle puksi välja suruda.
Seal oli muidugi süüdi puksi eriti kehv materjal rohkem sest juhtus seda vaid kord ja asenduspuks sai treitud mingist kirjade järgi ülisuurt koormust kannatavast pronksist.
Teine probleem oli, et murdis need hambad maha ja kuna selle asendamine on väga tülikas sai hambad otsast sisemise puksi pesa külge keevitatud.
Uuemal aga see pesa malm ja seal pidi vanast võllist teraspesa võtma et keevitada.
Muidu aga pole nendega probleeme olnud sest pöörlevad aeglaselt omavahel ja on allpool õli tasapinda.
Kui probleeme otsida, siis see on eespool vahekastis kuhu jõuvõtuvõlli kastipoolne ots toetub ja probleemiks on seal olev nõellaager, mis kipub laiali minema.
Sinna võiks panna kaasaegse laagri, kus rullidel separaator või siis treida tänapäevasest pronksist puksi õlitussoonega.
Veel soovitaks kasti remondil mõelda oma hügieeniharjumustele, ehk kas kasti hakkab sattuma vett, tolmu ja liiva.
Kui hakkab, siis soovitan vahetada kõik pöörleva välisvõruga kuullaagrid rullide või kinniste laagrite vastu.
Näiteks käigupoolitaja plokk, hüdropumba vahehammakas ja kasti ülemise võlli tagumine laager.
Need töötavad väga edukalt õli tsentrifugaalpuhastina, korjavad tööpinnale kõik kastis leiduva ja kuluvad kiirelt ning isegi purunevad või kiiluvad kinni.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Vanematel puksid ja uuematel nõellaager. Kusjuures see nõel kapriissem kui puks. Nad on omavahel vahetatavad.
Tuttav just suvel tegi kasti ja lõi laagri asemel puksid sisse.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 392
Teemad: 5
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
Vahetasin puksi ära mille sees võll istub (50-1701191) aga võll sisse ei lähe ~1mm on puks väiksem, võll ~36mm ning puksi sisemõõt ~35mm.
Ei teagi kuidas siis nii, peaks ju olema tegemist korrektse jubinaga.
Postitused: 10,738
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Puksi hõõritsed võlli järgi mõõtu.
Postitused: 311
Teemad: 6
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Sinised on surveplaadi kokku tõmbamiseks/siduri lahutamiseks, et saaks ketast tsentreerida. Ketas sisse, korv külge, ketas tsentrisse ja siis poldid välja. Need augud peaks sul vanal korvil ka olema. Kollased ilmselt korvi tasakaalustus.
Postitused: 392
Teemad: 5
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
Sain korvi külge aga keerasin sealt need kollasega tähistatud poldid ära. Ei ole teistel ketastel sihukest balanseerimis viisi näinud...Vot ei teagi.