Mõistusevastased manöövrid liikluses

(15-02-2021, 21:53 PM)Daff Kirjutas:  See "atraktiivne" kiirushoidik paneb reeglina paika keskmise, kolmanda astme väärtuse ehk umbes  50 meetrit. See mis on  LE poolt nõutud vahe 90 sõidu puhul. Süurema või väiksema vahe saamiseks peab ise sekkuma.
Neid on igasuguseid. Meie pere rahvaautol näiteks hoiab see vahet kiirusest sõltuvalt. No umbes see kaks sekundit, mida soovitatakse... Saab neljaastmeliselt reguleerida ja reguleering jääb ka süüte väljalülitamisel meelde (seatud kiirus ise ei jää ega peagi). Ja sealjuures seadistamine käib mitte lülitiga, vaid "üles-alla"-nupuga roolilt. Eks see, mida püsivalt säilitada, ole programmeerijate mõttelaadis kinni.
Üldiselt üks jube tõhus riist. "Piirab teedel toimuvat arutut kihutamist".
Vasta

Kusjuures on - kui tee on kuiv ja eessõitja just väga ei loksuta kiirust, siis päris tihti lasengi "pika nööri otsas" järgi, selmet mööda hüpata.
Vasta

(15-02-2021, 23:04 PM)v6sa Kirjutas:  Kusjuures on - kui tee on kuiv ja eessõitja just väga ei loksuta kiirust, siis päris tihti lasengi "pika nööri otsas" järgi, selmet mööda hüpata.
Just nimelt. Kui ma ise kiirust paigas hoian, tüütab eestõmbleja mind peagi ära ja ma üritan temast võimalikult ruttu mööda saada. Robot on märksa kõvemate närvidega ja siis mul möödasõiduvajadust niipea ei teki (kui üldse).
Vasta

Adaptiivne kiirushoidik on hea asi, aga mitte linnaliikluses. Juba tüütu on sõita kellegi sabas, kelle auto pidurituled sulle väga tiheda intervalliga silma sähvivad. Esiti hoiad küll vähe pikemat pikivahet, aga siis üritad ikkagi sellise sabast mujale ümber reastuda.
Vasta

(15-02-2021, 22:13 PM)v6sa Kirjutas:  
(15-02-2021, 21:53 PM)Daff Kirjutas:  See "atraktiivne" kiirushoidik paneb reeglina paika keskmise, kolmanda astme väärtuse ehk umbes  50 meetrit. See mis on  LE poolt nõutud vahe 90 sõidu puhul. Süurema või väiksema vahe saamiseks peab ise sekkuma.

Millisest autost jutt?

Kõigepealt, nagu veokamees, pidasin silmas suuri. Nendel on standart pikivahe vaikimisi võtta. Siis mingi Ford tegi nii ja buumer ka. Ikka leidub neid. 
Ja oma  väike rahvaauto  teeb ka nii. Automaatselt võtab positsiooni sisse bahni jaoks umbes 130 sõiduks. Ma pole sellesse eriti süvenenud aga mõned väidavad, et pidi mäletama viimast väärtust. AGa tark on ta küll. Suudab eesliikujaga kiiruste vahe järgi ise hoo maha võtta. Mida aeglasem eesliikuja seda varem hoo maha võtab. 
Kui keegi kiirem masin sust mööda kühveldab ja paarikümnese vahega ette rivistub ei tee väljagi.

Aquila captas non muscas.
Vasta

ähh, varem kui me oodata oskame, sõidavad masinad ise. oleme varsti kõik vaid reisijad.
Vasta

(15-02-2021, 22:43 PM)olevtoom Kirjutas:  
(15-02-2021, 21:53 PM)Daff Kirjutas:  See "atraktiivne" kiirushoidik paneb reeglina paika keskmise, kolmanda astme väärtuse ehk umbes  50 meetrit. See mis on  LE poolt nõutud vahe 90 sõidu puhul. Süurema või väiksema vahe saamiseks peab ise sekkuma.
Neid on igasuguseid. Meie pere rahvaautol näiteks hoiab see vahet kiirusest sõltuvalt. No umbes see kaks sekundit, mida soovitatakse... Saab neljaastmeliselt reguleerida ja reguleering jääb ka süüte väljalülitamisel meelde (seatud kiirus ise ei jää ega peagi). Ja sealjuures seadistamine käib mitte lülitiga, vaid "üles-alla"-nupuga roolilt. Eks see, mida püsivalt säilitada, ole programmeerijate mõttelaadis kinni.
Üldiselt üks jube tõhus riist. "Piirab teedel toimuvat arutut kihutamist".
Mul 2009 Accord, sel 3 astet, mida saab reguleerida vastava nupuga. Vajadusel oskab ka pidurdada kuni täitsa seisma jäämiseni - ummikus väga mugav. Mulle on jäänud mulje, et vahemaa sõltub kiirusest, maanteekiirusel hoiab tunduvalt kaugemale kui 50 pealt.
Muidugi üks jama on, sellega sõltud väga palju eessõitjast. Näiteks enamik liiklejaid ei pea meil kiiruspiirangutest kinni ja näiteks Hüürus Paldiski maanteel kus on 50 ala, aeglustatakse ainult kiiruskaamera jaoks, kiirendama hakatakse juba siis, kui kiiruspiirangu lõpu märk juba silmapiirile jõuab Big Grin
Ehk siis, kiiruspiirangud peab ikka ise +- klahivdega reguleerima püsikal.
Teiseks, eessõitja tihti tõmbleb gaasiga mõttetult ja see paneb ka minu auto pidevalt kiirendama-aeglustama, kuigi võiks ühtlase kiirusega sõita.
Selle nimi on vist "rahutud jalad" vms.
Vasta

(17-02-2021, 12:21 PM)vootele Kirjutas:  ...
Teiseks, eessõitja tihti tõmbleb gaasiga mõttetult ja see paneb ka minu auto pidevalt kiirendama-aeglustama, kuigi võiks ühtlase kiirusega sõita.
Selle nimi on vist "rahutud jalad" vms.
eriti vastik on kõrvalistujana sellise juhi autos olla ... kuna selliseid satub mulle palju, siis peale paari hästi tuntud hea juhi eelistan ise roolis olla ehkki pikad otsad enam ei istu
Vasta

Tsitaat:Selle nimi on vist "rahutud jalad" vms.
Kusagil 50-ndate lõpus avastati ühel autojuhil tohutu bensiini ülekulu. Sõitis siis keegi reisijana tal kaasas ja avastas, et igavuse peletamiseks mees laulab. Laulu takti lööb gaasijalaga. Isa jutust. Ise kolmanda klassi juntsuna ei teadnud bensukulust veel miskit.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Samal teemal. Täna sõitsin koormaga Vändrast Suure-Jaani poole ning juba paarkümmend kilti enne kohalejõudmist nägin kaugemal ees üht autot. Tasapisi jõudsin lähemale, aga kui ma talle umbes 5km enne kohalejõudmist järgi jõudsin, hakkas pihta. Siis hakkas konkreetselt pendeldamine 70-80 vahel. Mina igatahes ei ole suutnud välja mõelda, mis värk sellega on, et eriti just siis, kui keegi taga on, ei suuda mõni isegi ühtlaselt sõita, olgugi siis kasvõi aeglaselt. Mööda ma loomulikult ei saanud, tee piisavalt käänuline ja kiirendus pole koormaga veokal ka teatavasti just märkimisväärne.
Vasta

Selliselt käituvad väiksed üle maailma vist. Sõidad  rahulilult ja jõuad järgi. Mingi hetk hakkab peeglisse vahtimine ja pendeldamine pihta. Kiirus hakkab kõikuma. Ja ongi olemas.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Maailmast https://www.instagram.com/p/CL02HuonVCU/...5c516msfqu
Meil on ka selliseid. Linnatänaval vasakust reast korraliku liiklusega ajal parempööret olen ise näinud.
Vasta

Oleks see valge punn siis pöörde teinud. Irooniline, et see tolvan ei saanud autole ühtki kriipsu, samas kui kahel "ohvril" nii hästi ei läinud.
Vasta

(01-03-2021, 00:20 AM)Aare R. Kirjutas:  Oleks see valge punn siis pöörde teinud. Irooniline, et see tolvan ei saanud autole ühtki kriipsu, samas kui kahel "ohvril" nii hästi ei läinud.

Nii juhtub, kui matslikkus ja teistega mittearvestamine kohtuvad liigse viisakusega. Huvitav, millega tegeles käärilastud sadula juht roolis, et ei suutnud tühjal teel seisvast idioodist mööda navigeerida? Vahtis (sotsiaal-)pornot läpakast?

Ma ei kutsu üles esimest vea teinud subaarikulist kasti sõitma, aga tasub meeles pidada päästjate esimest reeglit, milleks on tagada esmalt enda turvalisus. Pisuke müks pakiruumi põrutab ehk aru pähe.... Või puhatastab genofondi.

Meil saab load ikka liiga lihtsalt. Tundub, et seal ka.
Vasta

See, millest ma nüüd räägin, ei saa küll pidada mõistusevastaseks manöövriks, küll aga lihtsalt ajuvabaks.
Nimelt- kuna mul viimasel ajal on üsna palju vedu Pärnus Ehitajate teel ehk Pärnu linna läbival Via Baltical, olen täheldanud, et kohutavalt palju on uimerdajaid- kes ei saa foori alt minema- korduvalt olen foori taga sattunud selliste taha, kes rohelise tule süttides rahumeeli paar-kolm sekundit edasi seisavad. Palju on ka selliseid, kes lihtsalt 10km/h aeglasemalt sõidavad, pööretel jäävad peaaegu seisma- ka kuiva tee ja päikesepaistelise ilmaga. Samas on paljud sellised uimerdajad sellised, et kui nad avastavad, et veokas kõrvalreas mööda minna tahab, leiavad nad gaasipedaali üles.
Tavaliselt on kevadeti liiklus pöörasemaks läinud, aga praegu on küll palju selliseid, kes rooli taga nagu pilves oleks. Võibolla on asi minu liigses keevalisuses selliste asjade suhtes, aga tarbetut uimamist ma lihtsalt ei salli. Huvitav, kuidas teistes linnades on? Ja mis sellise asja põhjuseks üldse on- peale nutipläraka, mis foori tagant startimist "segab"? 
Tallinnast ei ole vist mõtet rääkida, seal on vist kogu aeg ühtmoodi tõmblemine.
Vasta

(04-03-2021, 16:09 PM)Aare R. Kirjutas:  See, millest ma nüüd räägin, ei saa küll pidada mõistusevastaseks manöövriks, küll aga lihtsalt ajuvabaks.
Nimelt- kuna mul viimasel ajal on üsna palju vedu Pärnus Ehitajate teel ehk Pärnu linna läbival Via Baltical, olen täheldanud, et kohutavalt palju on uimerdajaid- kes ei saa foori alt minema- korduvalt olen foori taga sattunud selliste taha, kes rohelise tule süttides rahumeeli paar-kolm sekundit edasi seisavad. Palju on ka selliseid, kes lihtsalt 10km/h aeglasemalt sõidavad, pööretel jäävad peaaegu seisma- ka kuiva tee ja päikesepaistelise ilmaga. Samas on paljud sellised uimerdajad sellised, et kui nad avastavad, et veokas kõrvalreas mööda minna tahab, leiavad nad gaasipedaali üles.
Tavaliselt on kevadeti liiklus pöörasemaks läinud, aga praegu on küll palju selliseid, kes rooli taga nagu pilves oleks. Võibolla on asi minu liigses keevalisuses selliste asjade suhtes, aga tarbetut uimamist ma lihtsalt ei salli. Huvitav, kuidas teistes linnades on? Ja mis sellise asja põhjuseks üldse on- peale nutipläraka, mis foori tagant startimist "segab"? 
Tallinnast ei ole vist mõtet rääkida, seal on vist kogu aeg ühtmoodi tõmblemine.
ma Tallinnas liiklejana võin ütelda, et igalpool mujal on liiklus uimane aastaringi Smile

Pähkliajude hirm
Vasta

Tsitaat: rohelise tule süttides rahumeeli paar-kolm sekundit edasi seisavad
See võib olla ÖKO süü. Kuni starter mootori käima veab, sidur, käik, siis sidur lahti ja gaasi. No ongi need sekundid läinud. No ja pluss rahuliku liiklusega linnas on ju aega küll. See teine asi - kellele meeldib sõiduautoga suure veoka pori-, liiva-, lume- või tossupilves liikuda, ikka ette!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Kui sa, aavu, pead silmas neid uusi start-stop- autosid, siis seda ma väga ei usu- ei ole need kõik kindlasti uued autod, mis munevad. Ma arvan ise, et paljud on need, kellel lõustaraamatus mingi tähtis sõnum tulnud on.
Ja see rahuliku liiklusega linna teema- ok, kui on tegu nö. normaalse fooriga, siis pole hullu, kuid näiteks Ehitajate tee saab põhimõtteliselt ilusti kiirusega mängides peatumata otsast lõpuni läbi sõita, kuid just see lõpp- Tallinna mnt- Ehitajate tee ristmik. Nagu olen öelnud, et seal on roheline tuli nii lühike, et kui ma veokaga esimesena stardin, on kabiini jõudmisel üle ristmiku foorini seal juba vilkuv roheline tuli. No ja kui ma olen näiteks kahe sõiduauto järel kolmas ning esimene on see krdi muneja, siis ma enam seaduslikult üle ei jõua ja ootan mingi paar minutit järgmist rohelist. Vot sellistel ristmikel ajab keema.
Vasta

(04-03-2021, 20:21 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat: rohelise tule süttides rahumeeli paar-kolm sekundit edasi seisavad
See võib olla ÖKO süü. Kuni starter mootori käima veab, sidur, käik, siis sidur lahti ja gaasi. No ongi need sekundid läinud. No ja pluss rahuliku liiklusega linnas on ju aega küll. See teine asi - kellele meeldib sõiduautoga suure veoka pori-, liiva-, lume- või tossupilves liikuda, ikka ette!
Tossupilves Sad 
Mees palun näita mõnda tossavat suurt veokat Cool
Vasta

(04-03-2021, 20:21 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat: rohelise tule süttides rahumeeli paar-kolm sekundit edasi seisavad
See võib olla ÖKO süü. Kuni starter mootori käima veab, sidur, käik, siis sidur lahti ja gaasi. No ongi need sekundid läinud. No ja pluss rahuliku leiiklusega linnas on ju aega küll. See teine asi - kellele meeldib sõiduautoga suure veoka pori-, liiva-, lume- või tossupilves liikuda, ikka ette!
start-stopist. selle ajaga kui siduri alla vajutad ja käigu sisse paned, on mootor ammu käivitunud. selle taga küll mingit munemist ei ole ja see süsteem külmaga praktiliselt ei rakendugi.

Pähkliajude hirm
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: tõnn, 24 külali(st)ne