Mõistusevastased manöövrid liikluses

Tsitaat:Mees palun näita mõnda tossavat suurt veokat
No ei hakka pilte panema, põhimõtteliselt ameerika filmides on tossupilv sihitud taeva poole, meil harilikult ikka maa või kaasliikleja suunas. Toss ei tähenda ainult nähtavat pahvakut, kõigil autodel, mis pole elektriautod, väljub kusagilt tossu ehk moodsas keeles väljheitegaase. Erinevate aroomide ja koostisega. Seda ei taha vabatahtlikult keegi oma autosse imeda ja kopsu tõmmata. Just sellest on jutt.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Ma olen hollandis oodanud terve rohelise ära ja alles teise rohelisega sai liikuma kuna mimmu kabrios tegi lihtsalt hommikumeiki minu ees. 
Kuna kiire polnud ei  hakanud teist segama ka signaaliga puht sportlikust huvist, et kaua läheb. Lasin silmal puhata.

Aquila captas non muscas.
Vasta

No kuna selle mimmu auto katus oli minema sõitnud, et asi täiesti avalik oli, siis ma ütleks, et see oli nii napakas, et on lausa naljakas Big Grin
Krt omal ei ole mingile naljakale olukorrale vist õnnestunud peale sattuda, aga ega praegu väga midagi erilist tasugi loota- kõik kohad on neid kalanägudega ekraani jõllitavaid zombiesid täis. Siis on lausa tore, kui mõni vahelduseks end meigib Toungue

Aga mis puutub tossu, siis Euro6 autol pole küll näha ega tunda midagi- pole küll kõhu alla piilunud, et mis nägu sumpsiots on, aga arvatavasti on üsna puhas.
See, et veoka ettejõudmise ohu korral osadel juhtidel vasak silm ja suunurk tõmblema hakkab, on vast seotud ikka mingi ego- vms teemaga. Osad on veel nii, et mööda ei lase ja ise ka ette ei lähe, nihelevadki TÄPSELT minu kabiini kõrval, kogu aeg vaata, kas ta mingisse normaalsesse peeglisse jõuab, muidu vahi seda allanäitavat peeglit või otsi esiklaasi paremast nurgast märke, et selle katus nähtavale ilmuks.
Vasta

Ma lihtsalt vahemärkuse korras copy-pasten siia foori tuled tähenduse.
  Tuled tähendavad järgmist:
  1) roheline lubab liikuda;  NB! Ei käsi liikuda :-)
  2) roheline vilkuv lubab liikuda, kuid teatab peatsest kollase tule süttimisest;
  3) kollane keelab liikuda; peatumiseks ettenähtud kohast tohib edasi liikuda vaid juhul, kui seal peatumine on ilma liiklust ohustamata võimatu; kui tuli süttib hetkel, mil juht on ristmikul või ülekäigurajal, tuleb liikumist jätkata;
  4) punane keelab liikuda;
  5) punane ja kollane korraga keelavad liikuda ja teatavad peatsest rohelise tule süttimisest.
Vasta

Hm, ma olen seni elanud teadmises, et kõik tuled on lubavad, lihtsalt osad on profiversioonid, mille eest tuleb kasutustasu maksta. Roheline on demoversioon, mille kasutamine on teatud juhtudel on tasuta.

Kiire saab kohe otsa, kui pauk on ära käinud.
Vasta

roheline tuli ikkagi kohustab liikuma,mitte lõug lõunas vahtima ristmiku taga.teised sooviks ka ikkagi liigelda! lääneeuroopas nt. vilkuvat rohelist ei kasutata.nii,et meie inimestel ei tasu vahetult enne ristmiku seal pidureid põhja vajutada
Vasta

(05-03-2021, 13:27 PM)sturmbannführer Kirjutas:  roheline tuli ikkagi kohustab liikuma,mitte lõug lõunas vahtima ristmiku taga.teised sooviks ka ikkagi liigelda! lääneeuroopas nt. vilkuvat rohelist ei kasutata.nii,et meie inimestel ei tasu vahetult enne ristmiku seal pidureid põhja vajutada

Vilkuv roheline on vist isegi Lätis välja surnud, me olemegi Euroopas enamvähem ainsad, kellel see kasutusel. 
Ja rohelisele järgnev kollane on seoses sellega pea kõikjal lubava tulena kasutusel, ainult meil peedistatakse sellega.
Vasta

(05-03-2021, 12:07 PM)maaks Kirjutas:  Ma lihtsalt vahemärkuse korras copy-pasten siia foori tuled tähenduse.
  Tuled tähendavad järgmist:
  1) roheline lubab liikuda;  NB! Ei käsi liikuda :-)
  2) roheline vilkuv lubab liikuda, kuid teatab peatsest kollase tule süttimisest;
  3) kollane keelab liikuda; peatumiseks ettenähtud kohast tohib edasi liikuda vaid juhul, kui seal peatumine on ilma liiklust ohustamata võimatu; kui tuli süttib hetkel, mil juht on ristmikul või ülekäigurajal, tuleb liikumist jätkata;
  4) punane keelab liikuda;
  5) punane ja kollane korraga keelavad liikuda ja teatavad peatsest rohelise tule süttimisest.


Niimoodi  võib Otepääl liigelda aga suurlinnas saad palju rahvusvahelisi  motiveerivaid käemarke sellise kultuuri viljelemise eest.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kas mõni kaugsõiduautojuht hariks mind selle kohapealt, et need 50/60/70/80 alad, kas need on raskeveokitele soovitatavad? Sõitsin siin üks öö tallinn tartut pidi ja jõudis mulle üks suurem masin järgi 70 alas, sai ala läbi sõitsin muidugi vahe sisse, väga kaugele eest ära ei jõua, aga noh 150/200m ikka. Tuleb uus 70 ala, lasen gaasi lahti ja see masin sõidab mulle jälle sisuliselt kärukonksule (kiirusel 70+ oli meie vahe alla 10ne meetri, ja ei tasu mingil eedul tulla rääkima kuidas 15 tonnine minu väikesest punnist kiiremini seisma jääb kui ma mingi põdra või kitse peale piduri põhja lajatan). Ja nii iga kiiruspiiranguga ala peal, vähe sellest, 90 lõikudel lükkas lugupeetud raskeveoki juht oma kuusepuu särama niiet minul polnud vaja enda kaugtulesid raisatagi.

Möödalaskmisest pole kahjuks kasu olnud, ütlus loodus tühja kohta ei salli peab paika ja veel enne kui eelmine masin silmapiirilt kadunud on, otsib juba järgmine kärukonksult kütuse kokkuhoidu.
Vasta

(05-03-2021, 13:51 PM)MellMellMell Kirjutas:  Kas mõni kaugsõiduautojuht hariks mind selle kohapealt...
kirjelduse järgi liikled sa üldisest liiklusrütmist aeglasemalt.
tasuks ehk oma kiirus teistega ühtlustada.
Vasta

Ei pruugi olla liiklusvoolule jalgujäämine - 90/70 alade vaheldumisel pikaotsameestele ettejäämine on tuttav endalegi. Tihti on lükkaja regnumbri numbri otsal kaks tähte maatähises...

Pigem on süüdimatu käitumise taga meie liiklusjärelvalve olematus ja hambutus võõramaalaste suhtes end kehtestada. Kui ikka pan Pizdauskas teab, et kordnikku ei ole, mis ta siis ikka asjata pidurdama hakkab. Seda enam, et kui peale pressida, siis kohalik ju vajub eest äraWink
Vasta

(05-03-2021, 13:51 PM)MellMellMell Kirjutas:  Kas mõni kaugsõiduautojuht hariks mind selle kohapealt, et need 50/60/70/80 alad, kas need on raskeveokitele soovitatavad? 
Selle jaoks ei pea isegi kaugsõiduautojuht olema (ise olin Eestist ära mingi 13 aastat), aga järjekordselt toon ma sama näite Pärnust. Seda seetõttu, et ma ise siin elan ja üsna palju siin sõidan. See soovituslik ei ole vist siin isegi kõige õigem kirjeldus, sest Pärnut läbival Via Baltical on kiirusepiirang 70km/h. Samas on huvitav see, et dressipükste ja suurte ninadega tüübid, kelle veoka riigitähis on LT, PL jne, arvavad, et see on kiirendusrada- väga paljud lasevad siin 90ga, samas linnast välja jõudes- vahet pole, kas Tallinna või Riia poole- on "võidusõit" läbi ning "võitja" jaoks on maanteel lubatud 90km/h ikkagi palju. Ja siis ongi nii, et "võitja" 80ga ees ja "kaotajad" sama targalt järgi.
Vasta

(05-03-2021, 14:39 PM)diesel Kirjutas:  
(05-03-2021, 13:51 PM)MellMellMell Kirjutas:  Kas mõni kaugsõiduautojuht hariks mind selle kohapealt...
kirjelduse järgi liikled sa üldisest liiklusrütmist aeglasemalt.
tasuks ehk oma kiirus teistega ühtlustada.

Kas see tähendab 70 ala 90ga läbimist, et nimetatud kaarik järgi ei jõuaks st, et mu kiirus oleks temaga ühtlustatud ja pikkivahe temaga püsiks ühtlane?  Big Grin Big Grin

Ausõna see seier on mul seal kus ta olema peab ja ma ei sõida 70 alas 65 või 90 alas 85ga.
Vasta

pole minu asi kedagi manitseda, igaüks sõidab nii nagu oskab, saab ja tahab.
isiklikult katsun kogu aeg järgida põhimõtet, et kedagi teist liikluses ei segaks.
kui minule tekiks pidevalt konksu otsa kaasliiklejaid, siis ma arvaks küll, et olen
üldisest voolust aeglasem ja korrigeeriks oma kiirust või katsuks kiiremaid mööda lasta.
palju parasjagu spido või geps näitab, see pole tegelikult oluline.
aga veokatega on nii, et nende sabas on mõnus sõita. no kui just tatine tee ei ole.
liigud nagu jäälõhkuja taga. mõnus.
Vasta

Kusjuures pimedas olen seda isegi tähele pannud, just kuiva teega, et nii mõnigi jääbki järgi jõudes taha sõitma- mul 6 tehase LED-i ees ja ongi nagu diesel ütles, et tagasõitjal nagu jäälõhkuja ees Big Grin Pikalt eest valge, ettejäävad asjad lõhub metsakas ära, milles probleem Big Grin
Vasta

Probleem on metsaka alt väljalendavas sodis. Pool sellest pärineb teekattelt, teine pool raami vahelt.

Suvalise külmutuskuudi alt esimene pool lendab ikka. Eriti märjaga. Ja seda jätkub saja meetri peale.

Aga tegelikult on üks hulk inimesi, kellel ei meeldi inglaste rahvussport: järjekorras seista.

Big Grin
Vasta

(04-03-2021, 23:18 PM)Daff Kirjutas:  Ma olen hollandis oodanud terve rohelise ära ja alles teise rohelisega sai liikuma kuna mimmu kabrios tegi lihtsalt hommikumeiki minu ees. 
See on Lääne-Euroopa suurlinnade hommikustes ummikutes ülitavaline, kes meigib, kes sööb müslit, kes ajab habet. Autoga ise samas rivis passides ei pane tähele, tsikliga ridade vahelt läbi kühveldades on "valim" suur ja igasugu pulli tuleb ette.

Samas kui kodust tööle saamine võtab tänu ummikule 30min asemel 2h, siis see on mingil määral mõistetav ka. Näiteks paneb mingi plekimõlkimine 5-st reast 3 kinni ja ongi jokk, nad küll teavad seda ette (raadiost jms), aga midagi teha ei ole, sõitma pead ikka, seega tuled varem kodust välja. Nagu hollandlane ei tule meile jää peal sõitmist õpetama, pole eestlasel ka ummikutes käitumisest midagi tarka kosta, sest Hollandis pole jääd ja meil pole ummikuid.
Vasta

(05-03-2021, 17:12 PM)v6sa Kirjutas:  Probleem on metsaka alt väljalendavas sodis. Pool sellest pärineb teekattelt, teine pool raami vahelt.
Ma ei ütleks, et see väga suur probleem on, see on probleem vaid niikaua, kuni metsakas hoo sisse saab ja veel parem, kui ta tuulise ilmaga metsa vahelt lagedale jõuab- siis on vaid mõne sekundi küsimus, kui koorma ja raamipealse plaadi vahe puhas on. Lahtine sodi lendab minema ja mis ei lenda siis, ei lenda üldse.
Tühjalt pole seda muret üldse, sest peale koorma mahavõtmist saab auto/haage nagunii puhtaks tehtud.
Vasta

(05-03-2021, 17:56 PM)Aare R. Kirjutas:  Ma ei ütleks, et see väga suur probleem on,
...
Tühjalt pole seda muret üldse, sest peale koorma mahavõtmist saab auto/haage nagunii puhtaks tehtud.

See ON probleem.

Sina teed (ja siiras tänu selle eest Cool ), enamus kohatuid ei tee.
Vasta

(05-03-2021, 18:09 PM)v6sa Kirjutas:  
(05-03-2021, 17:56 PM)Aare R. Kirjutas:  Ma ei ütleks, et see väga suur probleem on,
...
Tühjalt pole seda muret üldse, sest peale koorma mahavõtmist saab auto/haage nagunii puhtaks tehtud.

See ON probleem.

Sina teed (ja siiras tänu selle eest Cool ), enamus kohatuid ei tee.
Peab tunnistama, et on tõesti probleem. Rekka ajal sain ka tühjalt metsakalt litri ära. Tuli vastu ja küllap oli tuul kehva nurga alt. Vastu nina käis kõva rabin ning üleval pool suurem kolakas. Hiljem selgus, et katusel pasun mõlkis ja kate läinud. Ees nina peal kõvad täkked sees. Masin oli tutikas ja päris vihale ajas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: metsnik, 72 külali(st)ne