09-02-2021, 22:26 PM
Kas selliseid iluspasunaid leidus ka tavalistel või krutiti need ainult "tšlen"-i juubelimudelile?
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
(09-02-2021, 22:26 PM)DevilDeVille Kirjutas: Kas selliseid iluspasunaid leidus ka tavalistel või krutiti need ainult "tšlen"-i juubelimudelile?
(27-02-2021, 01:38 AM)Formika Kirjutas: Mitte ükski USA autotööstuse töötaja ei teeni 450.-$ päevas ja pole võimeline 4 kuu palga eest uut autot ostma.Fordi koosteliinil näiteks olevat keskmine aastapalk 53000$, selle eest saab ~2 F-150 standardmudelit või paremat Rangerit. Odavaimatest autodest n Nissan Versa hind on ca 15000$, selle raha teenib samuti vähem kui 4 kuu liinitööga. Kõiki asjaolusid arvestades pole vast kõige hullem.
(27-02-2021, 14:19 PM)primera Kirjutas:see peaks koos maksudega olema ehk mitte neto ega isegi brutopalk meie mõistes, usas on kombeks nii neid summasid näidata. loogika on vist selles, et erinevas kohas on erineva suurusega maksud ja kui koos maksudega näitad, siis on inimestel võrdlusmoment parem.(27-02-2021, 01:38 AM)Formika Kirjutas: Mitte ükski USA autotööstuse töötaja ei teeni 450.-$ päevas ja pole võimeline 4 kuu palga eest uut autot ostma.Fordi koosteliinil näiteks olevat keskmine aastapalk 53000$, selle eest saab ~2 F-150 standardmudelit või paremat Rangerit. Odavaimatest autodest n Nissan Versa hind on ca 15000$, selle raha teenib samuti vähem kui 4 kuu liinitööga. Kõiki asjaolusid arvestades pole vast kõige hullem.
(27-02-2021, 18:01 PM)ounou Kirjutas:Kisub küll ohvtopikuks, aga võrdlusmomendi loogika tekib ikka netopalga numbrist. Paraku on loll komme üle ilma mingeid pseudonumbreid esitleda, nagu brutopalga või palgafondi eest keegi leiba või vorsti suudaks osta...(27-02-2021, 14:19 PM)primera Kirjutas:see peaks koos maksudega olema ehk mitte neto ega isegi brutopalk meie mõistes, usas on kombeks nii neid summasid näidata. loogika on vist selles, et erinevas kohas on erineva suurusega maksud ja kui koos maksudega näitad, siis on inimestel võrdlusmoment parem.(27-02-2021, 01:38 AM)Formika Kirjutas: Mitte ükski USA autotööstuse töötaja ei teeni 450.-$ päevas ja pole võimeline 4 kuu palga eest uut autot ostma.Fordi koosteliinil näiteks olevat keskmine aastapalk 53000$, selle eest saab ~2 F-150 standardmudelit või paremat Rangerit. Odavaimatest autodest n Nissan Versa hind on ca 15000$, selle raha teenib samuti vähem kui 4 kuu liinitööga. Kõiki asjaolusid arvestades pole vast kõige hullem.
(28-02-2021, 06:18 AM)DevilDeVille Kirjutas: Kisub küll ohvtopikuks, aga võrdlusmomendi loogika tekib ikka netopalga numbrist. Paraku on loll komme üle ilma mingeid pseudonumbreid esitleda, nagu brutopalga või palgafondi eest keegi leiba või vorsti suudaks osta...Samas kas too sajandi tagune $5 päevapalk meie mõistes pole isegi mitte bruto vaid lausa puhas ümbrik. Kuna sots ja töötuskindlustust nad ei maksnud. Tolleaegsete sotside kõva müügiargument ju oli, et inimesed ei peaks raviarvete tõttu kõigest ilma jääma.
(28-02-2021, 13:13 PM)honkomees Kirjutas: tegelikult kui lugeda neid palganumbreid, siis isegi Eesti keskmise palga saaja saaks poole aasta palga eest kätte kõige odavama euroopa sõiduauto elik Dacia - 7480€See 5.-$ päevapalk oli Fordi tehastes ikka võrreldes teistega ulmeline. Inimesed seisid järjekordades, et sinna tööle saada. Tava lihttöölise palk oli 30-ndatel kuskil 1.-$ päev. Minu onu, kes pärast Sinimägedel haavata saamist viidi Saksamaale ravile, sattus pärast sõda USA tsooni ja sai loa sinna elama asuda. Esimene töökoht oli Pennsylvania naftaväljadele pumpade kuumpea mootorite hooldajana. Nimelt oli meil 1 Vabariigi ajal vanaisa talus samasuguse mootoriga viljapeksu masin ja onu, kui pere vanem poeg oli saanud väljaõppe selle opereerimiseks. Tema sai 1.-$ päevas + prii ülalpidamine.
https://www.auto24.ee/new/model.php?id=3...id=3449951
(07-03-2021, 02:01 AM)Formika Kirjutas: 4. Piduri ja siduri pedaalid Fordil kummikattega, GAZ-l rauast.
9. 1930-31 a Fordil kaks tagatuld ja kasutati STOP tule jaoks kollast, õigemini oranži klaasi.
(07-03-2021, 04:02 AM)Raivo Kirjutas:Minu kataloog näitab 1930-31 mudelil kummikatteid põhivarustuses, kood A-18422(07-03-2021, 02:01 AM)Formika Kirjutas: 4. Piduri ja siduri pedaalid Fordil kummikattega, GAZ-l rauast.
9. 1930-31 a Fordil kaks tagatuld ja kasutati STOP tule jaoks kollast, õigemini oranži klaasi.
4. Kataloog ei näita pedaali juures eraldi katet. Küll aga on need olemas koodiga A-18422, märkega 2 tk karbis, erivarustuse alajaotuses. Julgeks arvata, et tegemist on lisavarustusega, nagu edevamad radiaatori korgid, tagavararatta lukustus ja kate, sigarisüütaja või kell.
9. Kataloog ütleb, et tulesid on 1 ja punase klaasiga.
(07-03-2021, 09:48 AM)hundu615 Kirjutas: Ilus.Vanasti tehti ikka ilusaid asju.