1961 Cadillac Sedan DeVille
#1

Avastasin täna ühe Caddy mis on müügis ja päris normaalse hinnaga. Auto on pann! Kuid sõidab, vanaautode registris ja värvitud roosaks. Seest on nii enam vähem. Istmed saastad ja lae polster puudu. Kõrval istuja klaas katki. Parem esi nurk kergelt lömmis. Uued kummid! Auto on nelja uksega ja kõrge taga klaasiga (mitte kumeralt kaldu) . Sihuke sõitev projekt.
Esi tiibadel näha roostet! Ja karpides ka veits. Mis rahvas arvab sellisest ja kui palju Eesti inimesed on nõus sellise eest REAALSET raha maksma.(transa eestisse 1000USD).
Pullivendadele: Muide bullshittida võib ka kuid pole mõtet!

Teadmiseks: auto pole eriline haruldus,kuid tehtult väga lahe masin ja mugav luks kruiiser suvel. Naistele läheb hästi peale!

Just a man!
Vasta
#2

Pakku seal foorumis www.tqhq.ee

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#3

Palju see päris normaalne hind siis rahas teeb? Ja sa oled praegu ise USA-s, kas see tähendab seda et kui keegi Eestist tahaks seda osta siis sina oleksid nõus aitama transpordi värgiga ja sealse paberimajandusega?
Vasta
#4

Jah, mind huvitaks ka hind, hetkel küll raha poleks selleks aga plaanis täitsa midagi USA 60-ndatest soetada lähitulevikus.
Vasta
#5

Hmm, ma pole auto omanik ja seega ma seda autot ei müü! Ma lihtsalt mõtlesin Eesti asjatundjatega selle auto üle arutada (selleks see foorum ju on). Mul on loomulikult võimalus see auto ära osta. Aga mis selle auto kohta Eestis autode fännid arvavad?
Siin link piltidele ka
http://www.pilt.ee/view/133393/2/

Just a man!
Vasta
#6

Soovitan veelkord püstitada küsimus \"TqHq\" foorumis sealt võid saada konkreetse vastuse(ja huvilise) ainult et ...kui palju keegi selle eest maksaks...laadis küsimusele sa sealt vastust ei saa (sind peetaks lihtsalt tavaliseks \"kõvatajaks\" e.driver-iks)Loe ja uuri äri teema läbi ja sealt peaks leidma vastuse.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#7

Nii palju kui mina asjadest aru olen saanud, siis pigem tasub nii heas korras masin otsida, kui vähegi võimalik.
Vasta
#8

pppp Kirjutas:Nii palju kui mina asjadest aru olen saanud, siis pigem tasub nii heas korras masin otsida, kui vähegi võimalik.

otseloomulikult, kui just pole tegemist mingi üliharuldusega, siis pole lihtsalt valikut.

mittekomplektne, mõlkis ja roostes auto on enamasti väärt vaid vanaraua/varuosade hinda.

Võib küll tunduda, et odav algmaterjal annab võimaluse ka neile, kellel raha just laialt käes ei ole, aga palja entusiasmiga head tulemust ei saavuta, eriti just üle 30 a vanade luksautode klassis.
Vasta
#9

Romulates on selliseid Caddysid olemas,seega juppe saab odavalt. Tööd mida ise tegema peaks peaks ka muidugi hindama.
Kallimad jupid sellele Caddyle on esi ja taga klaas,kuid need on terved!Smile Konkreetselt sel autol on probleem ehk istmete polstriga.

Just a man!
Vasta
#10

kalevpoeg Kirjutas:Tööd mida ise tegema peaks peaks ka muidugi hindama.

mhmhm, praegu on siinkandis müügis üks 66a renoveeritud deville convertible, hinnaks müstilised 210000 kohalikku raha (kusjuures vajab veel värvimist).
Maeitea, võibolla 61 a sedaan pole nii hinnatud, aga selle analoogia järgi maksaks üks hea remont midagist suurusjärgus ca 150000 kr. Wink
Sest tõepoolest, ameerika laevaga ei sobi jääda teeäärde ja pea kapoti all, käsi õliseks teha.
Vasta
#11

Kui sind huvitab mis hinnaga sellised masinad siin liiguvad, siis ca 50-80 keeku registris ja sõitvad isendid, taastavad igaüks oma lõbuks ja vastavalkt rahakoti paksusele on ka kulutatavad summad. Nii ... kui sa tahad sellega miskit äri alustada, siis arvesta, et üle 2-3 kilo kohalikku raha sa selle eest max välja saad käia, toomine sehkendamise, profit, maksud jne nii et tulebki sinna 60 kilo eesti kohaliku rubla kanti.

Dad.
Vasta
#12

Kalevpoeg, oled sa käinud romulates ka kolamas? Seal need ju tohutu suured. Aga rohkem huvitab mind Cadillac 1959 cabrio, kas oled sellist ka romulas näinud? või oskad öelda mingisuguse hinna millega neid seal kohapeal müüakse?
Vasta
#13

TO: s-teet
Eesti probleem ongi selles, et mõned küsivad oma pannide eest super hindasid ja siis istuvad eluaeg nende otsas kuni need autod ära roostetavad.Sad
Kuigi Kabrioletid on hinnas, siiski 16 000 USD on palju isegi ära tehtud isendi eest! (kuskil 8000-10000USD on normaalne maksta A või AA show korras, AAA on hind juba midagi muud!).
TO:dad
On hea kuulda normaalseid hindu ja asjalikku juttu!
Ma leian, et selle konkreetse Caddy millest siin juttu on võiks ükskõik kes endale saada 1800-2000 USD (ilma transata) Omanik küsib 2tonni.
TO:Martti
Olen küll kolanud romulates ja need on nii väikesed kui ka suured!
59 Caddy on nii hinnas, et seda nüüd romulates küll pole. Või kui isegi sinna satuvad siis omanikud panevad nad otse müükki ja küsivad palju raha! Sellega oled umbes 20 aastat hiljaks jäänd Martti.Sad
Otsi neid nendest onlinetraderi saitidelt mis sa said varem.
4dr sedaan sõitev pann kuskil 8-10 tonni doltsi ja sealt lähevad hinnad üles.Muide 90nendate alul olid nad veits aega odavamad aga nüüd tõusevad kõikide klassik autode hinnad,jälgi oksjone.
Kruse ja Auburn on head oksjonid.Oksjone on palju, otsi Googlest ise.

Just a man!
Vasta
#14

Roosa Caddy hinnale ära unusta lisamast litritega Elvise kostüümi õmblemise raha. Lisaks tuleb pähe kasvatada \"leib\".
Õnnetuid Ameerika projekte on Eestis nähtud piisavalt, alustades NY taksost, lõpetades selle õige 59.aasta kupeega. Kõik hädad jäävad siin pisividinate ja raha taha.
Sestap kui endale harrastamiseks võtad, siis on hea ja huvitav riistapuu. Muidumehele seda müüa ilmselt ei õnnestu. Mina seda ei ostaks sel põhjusel, et parimate tahtmiste juures ei saaks ma seda metsarahva esindajana sellisesse korda, nagu tahaks. Pigem jään oma võimetekohase põllumajandustehnika juurde.
Ameerikas on selle Caddy remontimine ilmselgelt sarnane tegevus siinmail Volga remontimisega. Milline Ameeriklane saaks kokku sellisel tasemel Volga kui meie siin?
Kui mina oleks sina, siis ma komplekteeriks ühe konteineri tervest autost ja kõikvõimalikest romulajuppidest (ka esmapilgul kasututest), saadaks selle Eestisse ja asuks siin seda meisterdama, sest siin on odavam. Restaureerimise hinnaks võiks kujuneda umbes 150 tuh.krooni pluss auto. Kõike ise tehes muidugi odavam aga aega nõudvam.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#15

Aga vanemaid Cadillace on ikka romulates aga cabriosid kohtab vist harva. Aga 59\' on rohem hinnatud kui 58\', Mõni on müüa üsna odavalt aga remont on 150tuhat. Üks Coupe 58\' oli müüa vist 1500$, mis te arvate kas selle raha eest saab enamvähem auto?
Vasta
#16

Ma arvan, et 150 tuhhi restaureerimise eest on natuke üle pakutud. Aga ma kindel ei ole. Eesti hinnad on teised.
Ma teen siin normaalse taastus arvestuse USA hindadega ja ilma töö rahata aluseks võttes seda jutuks olevat Caddy.
Nõudmised:
Korralikult taastatud vana klassik igapäevaseks kasutuseks (a la Grease Dodge).
Vaja:
Väljast
Parem esi tiib, parem esi tuli, parem kojamees, kõik uste tihendid,
parem esi ukse klaas, ratta kilbid, värv.
Mootor cid 350
Kõik remont tihendid (blokist kuni kastini ja sissetõmbeni)
mootori õli, õli filter, uued rihmad, õhu filter, jahutus voolikud, aku juhtmed, massi kontaktid ja juhtmed, mõned releed ja pirnid
esi sillas parem roolivarras vahetada, pidurid ja trumlid üle vaadata, sumbuti torudes kaks auku.
Seest
Laepolster panna, esi ja taga istmete polsterdus, põranda vaip vahetada, umbes 10-15 nipetnäpet,orig. raadio panna (mingi uuem makk on sees)
Kere üldine
taga stange vajab kroomi,karbid roostes põhjas 2 rooste kohta,
vedrud ja amordid tahavad vahetust.

See on siis lähte punkt. Vaata järgmist....>

Just a man!
Vasta
#17

No läheb arvutamiseks USDs.

Paneme auto hinnaks 2000 (see mis omanik küsib)
transa 1000 (läänerannikult)
tollid ja register Eestis ??? (keegi võiks panna numbrid üles kui teab)
Väljast
Parem esi tiib 25,-
parem esi tuli 0,- omanik annab
parem kojamees 0,- omanik annab
kõik uste tihendid 100,-
parem esi ukse klaas 35,-
ratta kilbid 20,-
värv 500-. koos värvimis eeltöödega
Kokku 680,-
Mootor
Kõik remont tihendid kuskil 5-6 komplekti kokku max 200,-
mootori õli 5,-
õli filter3,-
uued rihmad 3 tk kokku 36,-
õhu filter12,-
jahutus voolikud 3tk 8,-
aku juhtmed 2tk kokku 19,-
massi kontaktid ja juhtmed umb. 20,-
mõned releed ja pirnid 50,-
esi sillas parem roolivarras vahetada romulast 5,- uus 75,-
pidurid ja trumlid üle vaadata, kui kõik vahetada siis 80,-
sumbuti torudes kaks auku, vahetükid panna (materjal) 15,-
Kokku 523,-
Seest
Laepolster panna 80,-
esi ja taga istmete polsterdus 250,-
põranda vaip vahetada, romulast 20,- uus 120,-
umbes 10-15 nipetnäpet = umbes 50,-
orig. raadio panna 50,-
Kokku 550,-
Kere üldine
taga stange vajab kroomi 200,-
karbid roostes põhjas 2 rooste kohta 80,-
vedrud ja amordid tahavad vahetust 4 tükki 160,- ja neli tükki
320,-
Kokku 760,-
Üllatused ja muud jamad 250,-
Kõik kokku 2763,-

Auto ise kokku 5763,- (umb 75 000,- EEK)

No paneme siia enda \"tööraha\" otsa 5000,- (USD) no siis ongi meil see kurikuulus 150 000,- EEKu käes.

Loomulikult on see umbkaudne arvutus, kuid suurus järk on siiski õige ja kui teha mingid AA või AAA klassi show autod siis on võimalik autosse uputada 50 000,- kuni 500 000,- dollarit.
Aga olgem ikka maapinnal!Wink

Just a man!
Vasta
#18

1 asi veel, kui sa tahad Eestisse saata autosid, siis kohapealt peand kokku otsima kõik tükid, mis vajavad vahetamist või väga kulukat taastamist. Samas on on siis ka \"pimesi\" tuues autot lihtsamalt müüa.

Dad.
Vasta
#19

See on iseenesest mõistetav kuna Euroopas USA jupid kallid.
USAs taas USA autode jupid kõige odavamad.

Just a man!
Vasta
#20

Kas siis USA-s on odavam auto korda teha ja alles siis Eestisse saata? Ja nende ebay oksjonite kohta, kas seal võib olla nii et kui auto eest liiga vähe pakkuda siis seda lihtsalt ei müüda või on auto müüja siis juba kohustatud müüma?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne