Projekt "4x4 UTV"

Full litsents on 60USD kuus nüüd.
Vasta

(24-03-2021, 15:15 PM)vootele Kirjutas:  Full litsents on 60USD kuus nüüd.
vanemad programme, näiteks autodesk product design suite 2016, milles on ka Fusion360 sees, sai veel arvutipõhise lintsentsiga. Võimalik, et mõnel firmal on uuendanud oma programme ja vanemad arvutipõhised litsentsid seisavad kasutuseta. Nii saaks legaalse programmi, kui ostu-müügi lepinguga teha.
Vasta

(22-03-2021, 12:00 PM)olli Kirjutas:  Iseasi muidugi kas, Donni ettevõtmist päris hobiks saab nimetada. Natuke nagu on, aga mitte päris. Keegi muidugi koju kontrollima ei tule, aga samas videosse enam ekraanipilti sellest ka panna ei kõlbaks siis.
Kusjuures ma arvan vastupidist: et kui ksf donn vaevub softikompaniile (mitte üldmeili vaid müüki) kirjutama ja viitama, et tal on praegusel projektil 660k+ jälgijat, laotatakse punane vaip maha ja tullakse pannakse soft pealegi. Eeldusel, et mõni ekraanipildi näitamine ikka tuleb. Võimalik, et tihedamal näitamisel hakkab raha hoopis teistpidi liikuma, aga kusagil on ka hea maitse piir...
Ehk tunduvad mulle oma väikeses maailmas jälgijanumbrid suuremana, kui kaugelt vaadates, aga küsija suu pihta ei lööda Smile

igatahes äge, mida ksf teeb - nii tehniline sisu, kui lintilõikamine. Ma ajaks donni kingades küll rinna rohkem kummi - on põhjust Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

UTV-le sai külge korralik roolisüsteemi raam, pidurivõimendi kinnitusflants, siduritross, väljalase (vaja veel modifitseerida) ja vana hea originaal kütusepumba ja tasemeanduri komplekt.
Vasta

Jäi videost silma, et plaanid lambda osa vana jätta? Miks? Lambdal ju tavaline 18x1.5 keere. Mustast rauast keevitatavaid juppe müüakse aga arvan, et ise teed selle paremini.
Vasta

Raam suures osas keevitatud nii, et kannatas pilli eile ratastele panna. Sai tehtud juurde kaks Peugeot/VW Golfi hübriidamorti (pesukoti amort + Golfi vedrud). Esisilla piduriketastega oli väike draama, aga elan üle. Piduritorud on tellitud, loodetavasti saan tuleva nädala alguseks kätte. On veel igasugu pisikesi asju teha, mis aega nõuavad, aga on juba kange soov tuli mootorisse saada ja testsõidule minna.  Big Grin

Vasta

(10-04-2021, 01:05 AM)Dexter Kirjutas:  Jäi videost silma, et plaanid lambda osa vana jätta? Miks? Lambdal ju tavaline 18x1.5 keere. Mustast rauast keevitatavaid juppe müüakse aga arvan, et ise teed selle paremini.

Jah, eks ma vaatan, mis saab, kui sinnani jõuan. Praegu löristan selle mustast metallist tehtud toru testimise jaoks kokku ja las minna!  Wink
Vasta

Jäi silma, et amordi polt läbi käändmiku panid nõrgema? 8.8 tugevusega. Soovitan kasutada vähemalt 10.9 polti seal, samamoodi sarniiri polt käändmikus vähemalt 10.9. 
 Ja need poldid peaksid minema ikka näpuga lükates läbi augu. Ilmselt auk väiksemaks roostetanud, aitab viil. Wink
Vasta

(16-04-2021, 21:47 PM)Dexter Kirjutas:  
Jäi silma, et amordi polt läbi käändmiku panid nõrgema? 8.8 tugevusega. Soovitan kasutada vähemalt 10.9 polti seal, samamoodi sarniiri polt käändmikus vähemalt 10.9. 
 Ja need poldid peaksid minema ikka näpuga lükates läbi augu. Ilmselt auk väiksemaks roostetanud, aitab viil. Wink
Ma pakun,et see kõik muutub enne lõppu-kõik eraldub ja värvitakse.Ilmselt tulevad siis lõplikul koostamisel ka loogilised poldid-mutrid.
Vasta

Huvitav, kuidas see värvimine välja näeb, kas jälle võetakse jupeks, nagu eelmised projektid?
Vasta

Arvata võib, donn teeb üsna põhjalikult ja korralikult. 
Hea vaadat lausa. Äge masin tuleb.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ilmselt Hr. Donn teeb enne osandamist ja värvimist ka mõne tõsisema survetesti, kui see video viimases osas nähtud hüppamine.
Näide ka, minu külgkorvi survetestist 11 inimesega peale mida otsustasin amordi kinnituskõrvad keevitusega üle käia.
http://www.jogevamc.ee/pictures/arhiiv/A...ev_137.jpg

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Vasta

Mis puudutab neid käändtelje ja amordi omavahelisi kinnituspolte, siis jah, seal võiks olla see õige varuosa polt, et poleks väljavenimise ohtu. Hetkel võtsin esimesed kättejuhtuvad, et ära katsetada. Ülemise otsa kinnitamiseks panen ikka tavapoldid. Nendega vast ei juhtu midagi.

Kuna eelmine kord sain amfiibiga omajagu puid alla (välismaalastelt) selle tõttu, et enne lõppviimistlust testsõitu ei teinud, siis nüüd parandan selle vea. Seega veereb masin esimest korda selliselt haljalt töökoja uksest välja (loodetavasti omal jõul). On üsna tõenäoline, et mõnda asja vaja suuremal või vähemal määral ringi teha. Siis on hea, kui ei pea enam relakaga värvitud raami kallale minema.

Roostes detailide jaoks olen pikalt plaaninud liivapritsi ja/või liivapritsikapi ehitust. Tuleb siis lõpuks ka see projekt ära teha.

Värvimiseks tuleb ikka kõik jälle pulkadeks võtta. Käigukastis oleva difri keevitamiseks nagunii vaja mootor maha võtta, käändteljed, BMW difrid jms vana mudru tahavad kõik korralikku puhastamist saada.
Vasta

Paak survetestitud, juhtmemajandus üle vaadatud ja peaks töötama, vist. Tagumine kardaan valmis, esimene vaja teha. Täna jõudsid piduritorud ka kohale ja tuleva nädala lõpuks saab loodetavasti hääled sisse ja esimesele tiirule.
Vasta

Nii, pill garaažist väljas ja esimene proovisõit tehtud. Kõik hetkel installeeritud süsteemid toimivad. Elektrisüsteem elas minu kämblad ka üle ja pani täitsa mootori tööle. Sõit on hea ja pehme. Seda pakuvad siis madalsurverehvid (0,5 bar) koostöös pehmemate vedrudega. Kodukootud paak ei leki. Gaasitross jäi ainult ühendamata, kuna ei kannatanud proovisõiduga enam oodata.
Vasta

Tubli töö! Nüüd vist on ka kõige kõvemad pessimistid veendunud, et sillad on ühes suunas liikumiseks sobivat pidi.
Vooliku ja montaazilindi asemel vaata näiteks aliekspressist kummikattega roostevabast treasest vooliku/toru klambreid (stainless hose clamp).
10tk 6mm torule on mingi ~6 raha koos postikuluga. Jõuaksid kenasti selleks ajaks kohale, kui sul masin värvist tulnud.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Vasta

Leiab neid meiltki. Nt 6mm klamber 40 senti tükist. Tarne päev-kaks!
Vasta

Oi see on äge tööloom, soovitan mootoril klapivahed ka üle käia, hakkab kindlasti mahedamalt tööle. Edu nokitsemisel Cool
Vasta

Tahaks juba näha kuidas läbi soo lendab pasapilv ümberringi... Palju kaalu lõpuks tuleb?
Vasta

(01-05-2021, 01:37 AM)lauren Kirjutas:  Oi see on äge tööloom, soovitan mootoril klapivahed ka üle käia, hakkab kindlasti mahedamalt tööle. Edu nokitsemisel Cool

Seal pole kahjuks midagi regullida ja vaadata. Hüdrotöukurid Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne