Postitused: 1,231
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Mõttes mõlgub tekitada mingisugune ülevaade "Molotovide" erisusest, kuid osaliselt on tunne, et siia väga palju vastuseid ei järgne... ja vahest pole sel siis mõtet. Aga proovime õnne alustuseks sellise küsimusega, et mis vahe on bensiinifiltril/settepotil nimetatud autodel?
1970.a kataloog annab koodiks 51-1105009
1949.a kataloog aga 51-1105010
Tundub, et erinevad detailid on settepoti nn kaas ja pott ise koos filtrielemendiga. Mis nende erinevused aga päriselt on?
Postitused: 1,231
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
27-03-2021, 00:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2021, 00:55 AM ja muutjaks oli
gruppen.)
Kes siin ikka väga kirjutama hakkab, kardan, et varase auto tundjat siin väga peale teie polegi. Kas on ka varase variandi mootorist pilti?
Niipalju kui mina aru saanud olen, siis 51 ja 51A ühised osad suures plaanis on nimi ja väliskuju, kui kandilist kabiini muidugi mitte välistada.
Postitused: 4,455
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid231006
Selles teemas on ka 51-st palju juttu, muidu teema ise 63-st. Neid varaseid ja hiliseid on seal ka lahatud.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,231
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
See viimati viidatud teema pole päris see koht, kus sedavõrd asjalikku juttu ajada.
Postitused: 1,231
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Mul on ülemise versiooni kollektor. Mootoriplokki ennast pole kahjuks enam alles, oli nõukogude aegsed viimases remontmõõdus ning läbi. Hülssida seda see aeg keegi ei näinud mõtet.
Õli peenfiltrit aga on ka sellist, mis nelja poldiga kinnitub vahetüki külge, mis läheb kaane külge omakorda kahega?
Postitused: 606
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
31-03-2021, 11:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2021, 11:02 AM ja muutjaks oli
Sidorov.)
Kahjuks ei ole omal ka õnnestunud ühtegi tolleaegset mootorit näha ega leida. Olemas on igasuguseid lisaseadmeid mootori külge, aga mitte plokki.
Õlifiltri kinnitusi võis ka olla erinevaid, kahjuks omal täpsem info puudub.
Postitused: 1,231
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Karburaatori mudeli vahetus toimus vist 1950.a?
Postitused: 606
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Veel korraks tagasi siis karburaatorite juurde.Kogu kirjandust läbi uurides kujunes selline pilt:tootmise algusest kuni 1948 aasta alguseni paigaldati
K-49 karguraatoreid, sealt edasi K-49A. Kusjuures K-49A oli kahes variandis - reguleernõelaga ja ilma. Alates 1950 a hakati paigaldama K-22G mudelit.
Enam-vähem selgus majas, kui kirjandus ka tegelikkusele vastab.
Postitused: 265
Teemad: 2
Liitus: Mar 2019
Maine:
8
Kellelegi äkki projektiks kasulik info- Tallinnas Kuusakoski platsil jäi eile silma poolik GAZ51, kabiini tagant raam läbi lõigatud. Tagaosa ei märganud, esiots tundus komplektne, klaasid ka kõik terved.