Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Küsimus järgmine, kes kus müüb zaz 968 klaaside tihendeid?
Postitused: 494
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Kas kuskilt on võimalik soetada remondimõõdus ZAZ kolbe? Üks UD2 mootor tahaks nokitsemist ning sinna pidavat sapaka kolvid sobima.
Postitused: 4,458
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(27-03-2021, 13:25 PM)autojuht Kirjutas: Küsimus järgmine, kes kus müüb zaz 968 klaaside tihendeid?
https://500amper.by/acats/0/6/117/117-7
Äkki saadavad.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,154
Teemad: 61
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Kuidas või kas mõjutab surve vee külmumistemperatuuri? (ajendatud vaidlusest kas surve keskkütte süsteemis alandab süsteemi külmumispiiri).
Guugel ei osanud esimesel paaril lehel midagi kosta, või ei osanud ma küsida.
Vesi ei ole ju kokkusurutav ja kui teda survestada, siis peaks nagu soojenema?'
õhu -auru surve tõstab küll oluliselt veekeemistemperatuuri, aga külmumist sama surve juures mitte.
Postitused: 567
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
4
(27-03-2021, 23:39 PM)hulgus Kirjutas: Kuidas või kas mõjutab surve vee külmumistemperatuuri? (ajendatud vaidlusest kas surve keskkütte süsteemis alandab süsteemi külmumispiiri).
Guugel ei osanud esimesel paaril lehel midagi kosta, või ei osanud ma küsida.
Vesi ei ole ju kokkusurutav ja kui teda survestada, siis peaks nagu soojenema?'
õhu -auru surve tõstab küll oluliselt veekeemistemperatuuri, aga külmumist sama surve juures mitte.
Mõjutab küll, näiteks sügavkülmast võetud õlu läheb alles peale avamist jäässe
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Postitused: 2,323
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Külmumisest siis. Omal ajal lennureisil stjuardess seletas: oleme 8000m kõrgusel, väljas on miinus 60 kraadi. Vaatan välja- mis ta jamab- tiival väreleb paar veeloiku! Kas saab lennukitiiva nii kuumaks kütta, et vesi vedelaks jääb. Või unustasid lendurionud jäätumisohu piiritusekraani peale pilvedest läbisaamist kinni keerata?
Postitused: 2,735
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
Sel juhul on kristaliseerumisest pzd karva jagu puudu ning päästikuks ongi gaaside vallandumine mis toob kaasa väikse temperatuuri alanemise.
Gaaside kokkusurumisel tekib kuumus, vallandumisel jahtub.
Samasugust asja näeme siis kui laseme lahti co2 kustuti.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
29-03-2021, 17:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2021, 17:04 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Eks vees on see "vedrutamine" ka teistsugune kui maa peal- vaevalt nende puksiiride kiirendusvõime sarnane on kui näiteks skuutritel. See aga eeldaks üsna pikka maad- ja köit-, läbi mille see inerts sellisele kolakale mõjuma hakkaks, kui hakkaks üldse. Kohapeal nende puksiiridega lihtsalt pinges köiega tõmmata tundub täiesti mõttetu isegi üritada. Maa peal on asi lihtne- kui tõmbajal on kõva/kõvem pinnas jalge all, piisab mõnest meetrist, et inertsi tekitada. Trossiga tõmbamist ei kujutaks maal/metsas enam isegi väga ette. See vahemaa on seal nii pikk ka, et see variant vist ka väga ei toimi, et diagonaalis üle kraavi üks meeskond tagumist otsa tirimas ja teine diagonaalis üle kraavi esiotsa kallal.
Kuidas üldse selline asi juhtuda sai? Pole ju mingi mootorpaat, mis roolipööramisega kohe ennast risti tõmbab. Mõningad arvamused on, et sihilik tegevus.
Postitused: 3,077
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
59
Sadade tuhandete tonnide nööri otsas kraavist välja tirimisel on ilmselt vähe teised reeglid kui ühe plastikautoga teist samasugust lumehangest välja aidata. Ei saa nii, et s***a kah, kui tõmbab stange eest ära, siis las tõmbab.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
29-03-2021, 17:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2021, 17:43 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Ma ei pidanud silmas küll plastikautot, vaid ikka vähemalt paarkümmend tonni kaaluvat asja, kuid loomulikult on mastaapide erinevus ning seetõttu ka sellise sikutamise protseduur tavainimese jaoks hoomamatu. Sõiduauto sikutamine on seevastu selline asi, millest pole isegi mõtet rääkida.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Siin on ikka inertsid väga teisest kaliibrist.
Ainuüksi täislastis selle laeva paraadsammult nulli pidurdamine võtab 5km.
Peab ikka väga tõsine tegelane köie teises otsas olema , et sellist tegelast kõigutada.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 349
Teemad: 1
Liitus: Jan 2006
Maine:
17
Mitu head inimest plaanivad hakata kodanikualgatuse korras ehitama kogukonnale ca 15m jalakäijatele mõeldud rippsilda üle jõe. Ilmselt pole tegemist selles vallas mingi uuendusliku ettevõtmisega.
Oskab keegi juhatada kus saaks mõnda sellist vaadata ja tehnilisi lahendusi uurida? Soodlast ühe leidsime kaardi järgi, aga see osutus talasillaks, kus gaasitoru kõrval.
Soovitavalt Harjumaal või Põlvamaal või nende vahel. Aitäh ette.
Postitused: 2,289
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Ses silla asjus soovitan kindlasti aru pidada taoliste konstruktsioonide asjatundjatega, kes igapäevaselt neid kokku joonestavad ja vastavaid koormusnumbreid ka tunnevad. Muidu võib lugu kurvalt lõppeda.
Kaks kontakti, mida tean, on Trump Metall OÜ Tartus ja Lizmet OÜ Saaremaal. Julgen soovitada. Eriti viimast. Olen mõlemas tööl olnud.
Ei pea selleks pikka reisi ette võtma, sest kogu suhtlus käib vabalt neti teel.