NL starteri lüliti
#1

Tuvastamist ning võimalusel uut kodu otsivad sellised NL valmistatud käivituslülitid. Aastaarvud loeb korpustelt väja 1949, 1951 ja 1970.

           
Vasta
#2

Need peaks hoopis lähi- ja kaugtulede ümberlülitamise lülitid olema. Käisid põrandale, siduripedaalist vasakule. Kasutati igasugu GAZilistel ja ilmselt veel ka vanematel Mossedel, ZIL-veokatel UAZ-idel, RAF-idel, ErAZ-idel...

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#3

Jah, sarnasust on aga ümberlüliti oli kolme kontaktiga ja veidi teise kujuga, olid veel sarnase pealisega õhupasunate lülitamiseks kraan-lülitid ja mägipiduri lülitid näiteks ikarusel.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#4

Tegemist on ikka starterilülitiga. Kaug- ja lähitule ümebrlülitamiseks on vajalik kolm ühendust ning lüliti sees ümberlülitamise mehhanism ühel klemmilt teisele. Üks lüliti oli ka lahti võetud, et oleks lihtsam aru saada. Nii suured klemmid on tugeva voolu jaoks

Saabunud tagasiside põhjal on tegemist universaalse lülitiga, mis kasutusel autodel, millel starteri pendiks puudus. Lüliti osutus poplaarseks GAZ 67 harrastajate seas, aga olevat olnud kasutusel ka näiteks ZIS5 ja Ural-ZIS. Kõigil on huvilised olemas. Loodan, et omavahel tülli ei minda.

   
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne