Teema on suletud

iveco daily mure käima läheb aga seisma ei jää
#1

tere. 

mure siis iveco dailyga , nimelt hakkas mingiaeg nüüd pihta viga kus buss läheb tööle ilusti , kuid kui välja suretan siis armatuuris tuled kustuvad kuid välja ei sure , ja armatuuri on tekkinud ka eeldatavasti immo tuli . mida teha ja kust viga otsida Smile , seisma jätan nii et eemaldan kaitsme , siis sureb välja ja panen ka kohe kaitsme tagasi .

loodan mõistvale suhtumisele .
#2

Näpi erinevaid tarbijaid ehk nende lüliteid.
Keera süüde välja ja siis lülitad ja ehk õnnestub ka auto seisma saada.
Tuled, ventikas, raadio...

Omal on transit teinud sama nalja. Aitas tulede lülitamine ”auto” asendist ”nulli”.
#3

(03-04-2021, 17:23 PM)MeelisV Kirjutas:  Näpi erinevaid tarbijaid ehk nende lüliteid.
Keera süüde välja ja siis lülitad ja ehk õnnestub ka auto seisma saada.
Tuled, ventikas, raadio...

Omal on transit teinud sama nalja. Aitas tulede lülitamine ”auto” asendist ”nulli”.
ei ole ka sellest abi Smile
#4

vanette nissanil oli sama mure, panin lihtsalt lüliti vahele kõrgsurvepumba suretusklapile.(kui seda klappi nii nimetada võib, definitsioonides ma pole eriti kõva) Aga minu puhul oli viga genekas, sealt kuskilt kuidagi jäid voolud peale . Ühe genekaga tegi nii teisega oli kõik korras.
#5

(03-04-2021, 19:07 PM)hullmaks Kirjutas:  vanette nissanil oli sama mure, panin lihtsalt lüliti vahele kõrgsurvepumba suretusklapile.(kui seda klappi nii nimetada võib, definitsioonides ma pole eriti kõva) Aga minu puhul oli viga genekas, sealt kuskilt kuidagi jäid voolud peale . Ühe genekaga tegi nii teisega oli kõik korras.
mul lõi põlema ka nn tehase immo tule armatuuris , nüüd avastasin et paremal juhul läheb käima , halvemal juhul kakun mingi relee välja ja panen peale tagasi ja alles siis laseb tööle panna , kuidas ülevaatus sellisesse lülitist välja suretamisse vaatab Big Grin?
#6

Siis saab voolu peale kuskilt kus lülitit pole  Toungue
Mis kaitset välja kiskusid ?
Proovi ka teiste kaitsmetega ehk leiab ahela üles.

Vana lugu mitte käima jäämisega aga kunagi jäi autos raadio mängima ja ei saanud aru miks sest ei pidanud jääma ja polnud kunagi jäänud.
Süüdlane oli akuga madratsi pump mis sigari süütajas laadis ja sealt siis mootorit seisma jättes pinge süsteemi tagasi lasi.
Ehk raadio sai oma toite madratsipumba akust läbi sigarisüütaja pesa.  Big Grin
#7

(03-04-2021, 19:19 PM)MeelisV Kirjutas:  Siis saab voolu peale kuskilt kus lülitit pole  Toungue
Mis kaitset välja kiskusid ?
Proovi ka teiste kaitsmetega ehk leiab ahela üles.

Vana lugu mitte käima jäämisega aga kunagi jäi autos raadio mängima ja ei saanud aru miks sest ei pidanud jääma ja polnud kunagi jäänud.
Süüdlane oli akuga madratsi pump mis sigari süütajas laadis ja sealt siis mootorit seisma jättes pinge süsteemi tagasi lasi.
Ehk raadio sai oma toite madratsipumba akust läbi sigarisüütaja pesa.  Big Grin
raamatu järgi miski EDC relee võtsin välja siis suri ka buss välja , aga enne olin juba salongis nn süüte välja keeranud . muudmoodi ta seisma ei jää enam .
#8

Ma panin 4nda käigu sisse ja rabasin sidurit. Nii oma Transitil siis.
Aga ta ei taht ka käima minna, see oli erinevus Big Grin
#9

(03-04-2021, 19:32 PM)S1lver Kirjutas:  raamatu järgi miski EDC relee võtsin välja siis suri ka buss välja , aga enne olin juba salongis nn süüte välja keeranud . muudmoodi ta seisma ei jää enam .
EDC - Electronic damper control, see kontrollib kütusesegu sisselaset ja vist ka kogu põlemisprotsessi
#10

(03-04-2021, 20:09 PM)Raudpats Kirjutas:  
(03-04-2021, 19:32 PM)S1lver Kirjutas:  raamatu järgi miski EDC relee võtsin välja siis suri ka buss välja , aga enne olin juba salongis nn süüte välja keeranud . muudmoodi ta seisma ei jää enam .
EDC - Electronic damper control, see kontrollib kütusesegu sisselaset ja vist ka kogu põlemisprotsessi
Electronic Diesel Control siiski,tasuks diagnostikaarvutiga asi siiski üle vaadata.Seal võib ka lihtlabane katkihõõrunud juhtme probleem olla.Muidugi võid süüteluku põhja ka üle kontrollida.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
#11

(03-04-2021, 20:22 PM)peeter11 Kirjutas:  
(03-04-2021, 20:09 PM)Raudpats Kirjutas:  
(03-04-2021, 19:32 PM)S1lver Kirjutas:  raamatu järgi miski EDC relee võtsin välja siis suri ka buss välja , aga enne olin juba salongis nn süüte välja keeranud . muudmoodi ta seisma ei jää enam .
EDC - Electronic damper control, see kontrollib kütusesegu sisselaset ja vist ka kogu põlemisprotsessi
Electronic Diesel Control siiski,tasuks diagnostikaarvutiga asi siiski üle vaadata.Seal võib ka lihtlabane katkihõõrunud juhtme probleem olla.Muidugi võid süüteluku põhja ka üle kontrollida.
lootsingi et keegi pakub süüteluku viga , kahtlustasin seda korra ka ise , kuid kas süütelukk võib põlema panna ka miskise immo tule vms , auto märk ja tabalukk peal ? , pole ka kuskilt silma jäänud et mu bussil üldse miski pistik on millega saaks arvuti järgi panna , endiselt tegu 2007 aasta iveco daily ga Smile tean et olen loll , kuid ..... seeeest visa Big Grin
#12

Kiire google ütleb, et diagnostika pistiku võiks leida kaasõitja poolelt armatuuri plastiku alt. On teine ümargune ja sarnaneb mb omale. 
Ei tea kas mootor on ühisanumaga või mitte, seega mainin, et ühisanumaga bmw mudelitele on harv juhus miks käima jääb, latirõhu regulaator.
#13

Kuskilt saab see saraban lisavoolu. Keegi ei tea, kas ja milla valepidi käivad voolud võivad huvitavaid audiovisuaalseid efekte pakkuma hakata.

Arvutiga seal vaevalt midagi teha on, ilmselt tuleb hõõrdunud kohta otsida kimbust.

Ega seal midagi ei ole keevitatud lähiajal?
#14

(03-04-2021, 21:32 PM)v6sa Kirjutas:  Kuskilt saab see saraban lisavoolu. Keegi ei tea, kas ja milla valepidi käivad voolud võivad huvitavaid audiovisuaalseid efekte pakkuma hakata.

Arvutiga seal vaevalt midagi teha on, ilmselt tuleb hõõrdunud kohta otsida kimbust.

Ega seal midagi ei ole keevitatud lähiajal?
ei ole keevitatud , neid juhtmeid ju metsikutes kogustes et iga õht vaatama hakata Smile
#15

Kõik on juba elu eest guugeldanud ja panen siia mis leidsin esimesest vastest, variant on et genekas on mingi diood tuksis ja läheb vool kuhugi kuhu ei peaks, seda peaks olema lihtne välistada.
#16

(03-04-2021, 23:32 PM)Kult Kirjutas:  Kõik on juba elu eest guugeldanud ja panen siia mis leidsin esimesest vastest, variant on et genekas on mingi diood tuksis ja läheb vool kuhugi kuhu ei peaks, seda peaks olema lihtne välistada.
novott . siit tuleb juba paremat juttu Smile , oskad sa ka millelegi viidata kuidas seda välistada saab Smile??
#17

Vanaldasel transitil, millel aga kütusepumpa juba ainult läbi kaablite juhiti juhtus ka sarnane viga külge tulevat.
Ainult selle vahega, et süsteem läks lisaks ka limpmõudi.
Viga peitus kütusepumbas asuvas suretusklapis, milles miskine kummijublakas ära oli kulunud. Mina sinna pumba sisse nelja rumala jalaga ei roninud ja lasin Oisu diislionul asja korda teha.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne