Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Poolteljeotste pesul olen alati kuritarvitanud aega....
Stopper maha ja mahakantud pesubensiini/atsetoonivanni määramata ajaks. Tulemus on alati olnud väga hea.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
(15-04-2021, 21:33 PM)jrgen20 Kirjutas: Küsimus, mis tekkis, oli rohkem tulevikku suunatus: kas peaks ja kui peaks, siis millega eemaldada vana määre ja millega asendada? Ilmselgelt vanad kooditabelid ei anna mingisugustki vastust. Määre ise selline hallikas ja mittevoolav, meenutab mingit grafiitset määret.
....
Piduritega on selline huvitav lugu. Esimesed pidurid on äärmiselt vähe kulunud ning istusid tihkelt trumlil. Kas mingi fail? Tagumistel viskas ohtralt puru välja eemaldamisel samas, kus esimesed olid puhtad nagu tehasest tulnud. Igatahes pilbasteks lähevad kõik ning valiutud osad pritsi/värvi.
Ainuke põhjus selle veovõlli puhastamisega tegelemiseks võiks olla mingi sodi sattumine määrde hulka. Ma tõmbaks neile kilekoti pähe ja paneks hiljem samamoodi kokku vajadusel veidi määret lisades. Määret on poes müüa ning tõenäoliselt on seda jäänud riiulisse ka igas autoremonditöökojas. Kenasti sellistes tuubides, et üks tuub ühe liigendi kohta. Otsingusse CV joint grease või veovõlli määre.
Piduritega on see lugu, et neid neliveduseid uputatakse sageli pidrunitrumliteni ära ja nii see soust sinna koguneb. Ju siis sinu isend rohkem tagamist otsa pidi mülkas istunud. Omal ka kogemused samast valdkonnast - käid natuke metsas hullamas, sogase veega veab trumlid liiva ja muud sodi täis ja siis on piduriklotsid ühtäkki müstilise kiirusega ära kulunud, ainult sodi alles.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Vaatasin neid liigendeid ja osad kaitsekummid on puru, paaril klambrid jeed tõmmanud seega mõned tuleb ikka puhastada ja määrida kui just läbi omadega pole.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
17-04-2021, 21:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2021, 21:06 PM ja muutjaks oli
isandpauk.)
Kui määre ei olnud valge seep, siis vaevalt nad läbi on. Need liigendid on ikka päris vastupidavad võrreldes paljude teiste transmissiooni osadega. Uute kummikatetega peaksid saama määrde kaasa.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Väga põhjalikult ei jõudnud küll tegeleda aga eks nii see prakeerimine hakkab.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Niiiiii. Vasak esimene liigendsüsteem sai osandatud, elutähtsad osad kaetud ehk siis ettevalmistus pritsiks tehtud. Veovõlli võtsin lahti ainult mootori poolt kuna see määre tundus kahtlane ja kuiv ja tükkis, eriti kuna rattapoolne ots oli ilus ja silmanähtavalt määrdeomadusi omav. Samuti tundus nagu oleks mingi krõbin/karedud liigutades, ei tea, hetkel läks ligunema ja vaatame tulevikus.
Lõunase kohvipausi ajal sain ka infot oma Iltise eelmise teenistuskäigu kohta. Tänapäeva netiajastul saab ikka uskumatult palju infot ja kiiresti. Nimelt on Saksas üks mehike, kes omab infot kõikide Iltiste kohta. Lisan siia tema poolt saadetud info:
Antud Iltis valmis reedel, 14. nov. 1980 16nda autona Ingolstadtis ning anti üle Bundeswehrile 18. nov. samal aastal. Edasine teenistus oli 1. tankidiviisis, Niedersachsen, Grossraum Hannover, lahingüksuse toetuspataljonis ehk kiirreagerimisüksuses. Jaanuaris 1994 läks Glinde mahakandmiskeskusesse. Seejärel liikus koos ca 600 Iltisega Eestisse kui militaarabi.
Kaitsevägi on ammu nendest loobunud ja KL-le üle andnud ning muidugi ka vanarauda saatnud. Sama on alanud ka KL-is, kus viimased entusiastid hoiavad mõningaid elus ning aegajalt mõni müüki tuleb. Tsiviilis on neid endsielt võrdlemisi vähe.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Huvitav küll, teisel olid olemas ja vaevalt neid lahti on võetud. Ka joonis näitab selliseid.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Pean vabandama, tõepoolest pole murdumisjälgi vaid ùhesugused kindla nurgaga otsad, teine tootja ning võllikoost vahetatud?
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Ära mõtle üle. Ei ole sel iltisel koormused ega kiirused liiga suured. Kui kummikatted katki, siis telli uued. Enamuse kummikatetega peaks olema määre kaasas ja su mure on lahendatud.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
mis su praegustel poltidel viga on?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 663
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Tundub, et neil on ikka mingi kaitsekiht/värv/tsink peal olnud. Kohati on ka keere suhteliselt jamps ning lisaks on kõik mutrid nailoniga. Kui juba siis juba eriti kui asi liial finantsi ei taha.