Automaatkast
#41

Tee ise dünaamiline, läbivoolutamisega! Käed kasvavad sul ju õigest kohast välja ja pöialde arv on ka õige. See pole mingi raketiteadus, ainult lisamine peab olema hästi ette valmistatud, et ei hakkaks õhku ahmima vahepeal.
Kui pelgad, siis mitu järjestikust vahetust u nädalaste vahedega annab sisuliselt sama tulemuse.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#42

(16-04-2021, 15:52 PM)vootele Kirjutas:  Tavaline kastiõli vahetus ei võrdu ju mitte hooldamisega. Küsimus oli, kas lihtsalt vahetada mõistliku intervalli järel kastiõli või siis viia Hõbenoolde, kus tehakse dünaamiline õlivahetus.
Algne küsimus oli teadmata hooldusajalooga "laulva" kasti kohta siiski...
Vasta
#43

Võid proovida ise õli ja filtri vahetust kuid pane originaal osad ja õli sisse.
Omast kogemusest võin öelda, et odavaim "Mannoli" õli ei sobi, vaatamata sertifikaadile.

Võibolla ongi eelmine õli mingi saast.
Vasta
#44

(16-04-2021, 16:11 PM)Telc Kirjutas:  Algne küsimus oli teadmata hooldusajalooga "laulva" kasti kohta siiski...

Sellele küsimusele ei saa läbi needuse vastata. Eriti veel siis kui isegi õlikoguse mõõtmine on kaheldav.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#45

Sissetulekutest.
Kogemus näitas, etenda, naiste ja laste ja pagasi ühistranspordiga  Läti karupersest Riiga ja sealt Tallinnasse evakueerimine, kaugjuhtimisel remondi korraldamine ja ühistranspordiga autole järele seiklemine läks kallimaks kui "igaks juhuks" tehtud hooldus enne reisi...
Vasta
#46

(16-04-2021, 08:41 AM)honkomees Kirjutas:  
(16-04-2021, 08:18 AM)Mahno Kirjutas:  ... Seepärast ei ole mitte mingit soovi osta vähe keerulisemat autot, kui žiguli, maapiirkondadest. Hooldamine on seal sageli kallis, oskajad töömehed kaugel ja suva-mihkli poolt kuuri all traadi ja joptvojumatiga remonditud autot pole erilist soovi omandada.
noh, ei tasu maapiirkondade meistreid nii maha ka teha, ennem vastupidi. Kuna siin on tööga nagu on, siis tuleb meistritel ikka kundet hoida. Minu ihumehhaanik remondib kõiki marke ja saab isegi sellega hakkama, millega nt Diisel ABC spetsid ei saanud. Nimelt eelmine suvi viisin nendele auto, kuna käivitamine pikaldane. Nenditi, et minu autoga ei saa nende arvuti ühendust ja niisama nad ei hakka katsetama, st tagasivoole mõõtma  ja pihusteid maha võtma. Nii jäigi, esinduse kontroll väitis kõike kõige paremas korras olevat. Külamehhaanik saab sama auto ajuga kogu aeg oma vana programmiga ühenduse ja tööd tehtud. Ka see talv ütles külmaga käivitades kohe, et 1 või 2 pihustit p..s, tirisevad külmalt. Lasen see suvi tal need pihustid maha võtta ja siis spetside kätte toimetada.

Ma ei teeks neid maha, kui isiklik kogemus ei oleks niisugune. Minumeelest see kunde hoidmine põhineb (osadel meestel) loogikal, et kelle juurde teil siin ikka minna on. Nutate ja tulete tagasi. Aga tõesti - on üksikuid vägagi normaalseid tegijaid.
Vasta
#47

Oleneb nüüd kastist aga näit uuemaid tronikuid ja Näit ZF saab arvutiga vaadata,pole vaja piinata ega tuuritada.Saab vaadata sidurite täislaadimise ja mahalaadimise aega +milli ampreid solenoidide käivitamiseks.Kuna tarkvara on neil suurem jagu adapteeruv siis näidud muutuvad.Kuid üldised suured äärmised piirid on siiski olemas ja loetavad.Tarkvarad sellesmõttes erinevad et kui BMW on see kast käsijuhtimis võimalusega siis näiteks RAM peal see puudub,saab ainult käike maha mitte juurde,puuduvad üldse igasugu sport ja komfort reziimid.On ainult D ja kõik.Aga ju see ameerikalaste omapära.
Vasta
#48

Hiljuti müüsin ära automaat  Avesis millega sõitsin kolm aastat ja sai ka käru veetud. Alguses tundus et kastiga on midagi valesti. Külma kastiga, eriti talvel oli auto uimakana, vajutad gaasi ja kiirus tõuseb aeglaselt, kastiõli soojenedes paranes ka minek. Ma ei ole kindel, aga öeldi, et külmalt pidigi toyota ( MB) kasti turbiin läbi libisema, et säästa kasti ja samal ajal kiirendama kastiõli soojenemist. Selle uimasuse vastu aitas veokontrolli välja lülitamine ja siis töötas kast ka külmalt ilusti. Käigud lülitusid alati sujuvalt ja oli minulgi kuulda kastist   ulgumist, aga see oli pigem peaülekande hääl mille läbisõit oli 300 000 km.
Vasta
#49

Kõik asjad tuleb ikka natuke soojaks sõita,eriti uued kastid ja autod,sõidavad muidugi nii ka et käima ja tuld. Ja nii suurem osa sõidabki.Pärast järgmine mees remondib,kui remondib. Tegelikult ei tea inimesed oma autode hingeelust mittemidagi. Ja ei peagi teadma,aga mina näiteks tahan teada. Aga see selleks.
Vasta
#50

(16-04-2021, 16:18 PM)Telc Kirjutas:  Sissetulekutest.
Kogemus näitas, etenda, naiste ja laste ja pagasi ühistranspordiga  Läti karupersest Riiga ja sealt Tallinnasse evakueerimine, kaugjuhtimisel remondi korraldamine ja ühistranspordiga autole järele seiklemine läks kallimaks kui "igaks juhuks" tehtud hooldus enne reisi...
OK teeme siis nii, et sel kuul rohkem miskit ei söö. Aga vähemalt saab dünaamilise õlivahetuse ära teha.
Vasta
#51

Hetkel läks sinna hinnanguliselt 0.5L ATF-i juurde. Kasti käitumises mingit muutust küll ei täheldanud, häält teeb vähem külmast peast. Kui väga teraselt kuulata, siis mingi heli justkui on, kasti soojenedes on täiesti vaikus. 
Kuna mootoriõli on ka suht koleda väljanägemisega, siis läheb minu remondimehe kätte, mahlad vahetusse.

Remondimeestest: Mul on vastupidine kogemus oma audiga, remondimehel oli pikk järts ja viisin tagapidurite remondiks ühte suuremasse töökotta, kes reklaamib end VAG alternatiivse spetsialistina. Küsimus oli kinni jäänud käsipiduri mehhanismis. Audil on selline tore kaadervärk, kus kässari mehhanismi võllid on mansetiga läbi töösilindrite seina viidud.
OK, paari päeva pärast maksin raha ära, sain auto kätte, kõik toimib. Läks mingi nädalake mööda, kui tagumised pidurid jooksevad kui mahlakask.
Nad olid seal lihtsalt detailid ära puhastanud ja uute mansettidega tagasi pannud. Vanad võllid teadupärast olid pinnapealt roostes, ei aita nende puhastamine - söövad ka uued mansetid ära.
Ei jäänudki muud üle, kui neelasin uhkuse alla ja läksin tagasi oma tuttava remondimehe juurde, kes esimese asjana küsis, kas ma olen raha peale kuri.
Alla läksid taastatud suppordid, vanad saadeti vastu ja pidurid toimivad siiamaani, samuti A4 jabura konstruiga käsipidur.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne