Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
16-04-2021, 16:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-04-2021, 16:11 PM ja muutjaks oli
Marko.)
Tee ise dünaamiline, läbivoolutamisega! Käed kasvavad sul ju õigest kohast välja ja pöialde arv on ka õige. See pole mingi raketiteadus, ainult lisamine peab olema hästi ette valmistatud, et ei hakkaks õhku ahmima vahepeal.
Kui pelgad, siis mitu järjestikust vahetust u nädalaste vahedega annab sisuliselt sama tulemuse.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,698
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
Võid proovida ise õli ja filtri vahetust kuid pane originaal osad ja õli sisse.
Omast kogemusest võin öelda, et odavaim "Mannoli" õli ei sobi, vaatamata sertifikaadile.
Võibolla ongi eelmine õli mingi saast.
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(16-04-2021, 16:11 PM)Telc Kirjutas: Algne küsimus oli teadmata hooldusajalooga "laulva" kasti kohta siiski...
Sellele küsimusele ei saa läbi needuse vastata. Eriti veel siis kui isegi õlikoguse mõõtmine on kaheldav.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 719
Teemad: 11
Liitus: Jun 2006
Maine:
45
Sissetulekutest.
Kogemus näitas, etenda, naiste ja laste ja pagasi ühistranspordiga Läti karupersest Riiga ja sealt Tallinnasse evakueerimine, kaugjuhtimisel remondi korraldamine ja ühistranspordiga autole järele seiklemine läks kallimaks kui "igaks juhuks" tehtud hooldus enne reisi...
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Oleneb nüüd kastist aga näit uuemaid tronikuid ja Näit ZF saab arvutiga vaadata,pole vaja piinata ega tuuritada.Saab vaadata sidurite täislaadimise ja mahalaadimise aega +milli ampreid solenoidide käivitamiseks.Kuna tarkvara on neil suurem jagu adapteeruv siis näidud muutuvad.Kuid üldised suured äärmised piirid on siiski olemas ja loetavad.Tarkvarad sellesmõttes erinevad et kui BMW on see kast käsijuhtimis võimalusega siis näiteks RAM peal see puudub,saab ainult käike maha mitte juurde,puuduvad üldse igasugu sport ja komfort reziimid.On ainult D ja kõik.Aga ju see ameerikalaste omapära.
Postitused: 98
Teemad: 8
Liitus: May 2009
Maine:
0
Hiljuti müüsin ära automaat Avesis millega sõitsin kolm aastat ja sai ka käru veetud. Alguses tundus et kastiga on midagi valesti. Külma kastiga, eriti talvel oli auto uimakana, vajutad gaasi ja kiirus tõuseb aeglaselt, kastiõli soojenedes paranes ka minek. Ma ei ole kindel, aga öeldi, et külmalt pidigi toyota ( MB) kasti turbiin läbi libisema, et säästa kasti ja samal ajal kiirendama kastiõli soojenemist. Selle uimasuse vastu aitas veokontrolli välja lülitamine ja siis töötas kast ka külmalt ilusti. Käigud lülitusid alati sujuvalt ja oli minulgi kuulda kastist ulgumist, aga see oli pigem peaülekande hääl mille läbisõit oli 300 000 km.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Kõik asjad tuleb ikka natuke soojaks sõita,eriti uued kastid ja autod,sõidavad muidugi nii ka et käima ja tuld. Ja nii suurem osa sõidabki.Pärast järgmine mees remondib,kui remondib. Tegelikult ei tea inimesed oma autode hingeelust mittemidagi. Ja ei peagi teadma,aga mina näiteks tahan teada. Aga see selleks.
Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
19-04-2021, 09:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2021, 09:58 AM ja muutjaks oli
vootele.)
Hetkel läks sinna hinnanguliselt 0.5L ATF-i juurde. Kasti käitumises mingit muutust küll ei täheldanud, häält teeb vähem külmast peast. Kui väga teraselt kuulata, siis mingi heli justkui on, kasti soojenedes on täiesti vaikus.
Kuna mootoriõli on ka suht koleda väljanägemisega, siis läheb minu remondimehe kätte, mahlad vahetusse.
Remondimeestest: Mul on vastupidine kogemus oma audiga, remondimehel oli pikk järts ja viisin tagapidurite remondiks ühte suuremasse töökotta, kes reklaamib end VAG alternatiivse spetsialistina. Küsimus oli kinni jäänud käsipiduri mehhanismis. Audil on selline tore kaadervärk, kus kässari mehhanismi võllid on mansetiga läbi töösilindrite seina viidud.
OK, paari päeva pärast maksin raha ära, sain auto kätte, kõik toimib. Läks mingi nädalake mööda, kui tagumised pidurid jooksevad kui mahlakask.
Nad olid seal lihtsalt detailid ära puhastanud ja uute mansettidega tagasi pannud. Vanad võllid teadupärast olid pinnapealt roostes, ei aita nende puhastamine - söövad ka uued mansetid ära.
Ei jäänudki muud üle, kui neelasin uhkuse alla ja läksin tagasi oma tuttava remondimehe juurde, kes esimese asjana küsis, kas ma olen raha peale kuri.
Alla läksid taastatud suppordid, vanad saadeti vastu ja pidurid toimivad siiamaani, samuti A4 jabura konstruiga käsipidur.