(25-04-2021, 17:59 PM)Xtreme Kirjutas: Vahetasin filtri topsiku tihendi ning ülemise keerme tihendi + mõne vask seibi ja peale selle rohelisega märgitud voolikus enam vahtu ei tekkinud vaid oli ilusti kütet täis.
Küll aga hakkas peale seda sinisega märgitud voolikus olema visuaalselt liikumist/vahutamist.
Aga peale selle traktor käis ilusti ja jõudsin ka metsa ja seal siis järsku suri välja ja rohelisega märgitud voolik oli tühi, natuke starterit anda ja käis ning lõi vooliku kütet täis kuni järgmise korrani.
Ja nüüd viimati viisin ülevoolu paaki ( ei ole kindel kas sai õieti, paluks kinnitust), igatahes panin korraks käima ja vahutamist enam sinisega märgitud voolikus ei olnud.
Homme siis üritan masinaga tööd teha ja annan teada.
Kütusetrass on sul nüüd sama mis minu kolmel masinal ja nii see toimib ka.
Seni kaua kuni sul on nn mullitamine torustikus on kuskilt õhu juurdepääs. Sinu mainitud see siniseks märgitud voolik on jämepuhastusfiltrist tulev etteande pumpa ettevool. St kui seal on mullitus, tähendab, et see vasakpoolne väiksem pott ei ole hermeetiline. (lihtsalt mainin, et mõningatel masinatel imeb ka paagist õhku) Olnud isegi teemaks, et paagi vaskvarras on vibratsiooniga ülemise keerme küljest lahti tulnud ja imeb sealt õhku. Siin oman ka kogemust, et etteande pumba käsipump jebib. See pole olnud korralikult kinni keeratud etteande pumba külge või siis lausa läbi käsipumba kolvi (tihend kutu - katsetades/pumbates pritsib kütust kolvi sääre vahelt välja vastu näppe)
Ma ei ütle, et sinul on see probleem. Kuid kui mina 15a tagasi esimese paigaldasin samasuguste vooliku otstega, siis need olid valatud mingist alu sarnasest materjalist. Nende otsad (vaskrõngaste kokkupuutepind) tuli viiliga sirgeks viilida, kuna valujäägid olid nagu vee lainetus peal. teisalt ei olnud nn mutri all olev ots keskel (mutri peale keerate oli see ühe külje peal.) Nende otstega samasid muresid nn veneaegsete sama ehitusega otstega ei esinenud, nod olid korralikult tehtud.
Ma korra keeraks settepoti maha ja laseks tal nn "vihmavarju" värske küttega puhtaks pesta. Seal teema, et selle settepoti sees olev nn vihmavari/filter ei lase sitta edasi etteande pumpa Või on ummistanud end. Sel juhul kuigi käsipumbaga peale pumbata ei saa (väga jõuliselt kuidagi läbi pee saab) ning süsteemi on tekkinud nn tühi vaakum. See on eeldus, et midagi on umbes. Tüüpiliselt ongi selleks vasak jämepuhastusfilter ehk settepott.
Filtripotid ise on ju eraldatud. Neil vaid kinnihoidmis kronstein ehk kaas ühine. Paagist tuleb settepotti (vasakul) sealt edasi imeb etteandepumpa. Etteandepump pressib kütuse peenfiltrisse ja peenfiltrist läheb küte pumbapeasse e plunseritesse (Peenfiltril on ka olemas üleliigse kütte tagasivool peenike toru pihutite ülevoolu peale). Loogiline lihtne süsteem.
Samas mure on kohati õigustatud mõlemal filtril on pealpool toruühendused. Teadupärast välja ei aja kütet ülespoole, kuid õhku võib ahmida küll ülalt, ilma et toruümbrus oleks küttene.
Küsin huvi pärast kuidas lahendasid haruldase kolmnurktihendi vahetuse peenfiltri poldi ümbert? mis sa sinna asemele panid? seda tihendit pole võtta kuskil ja ümarrõngaid tüüpiliselt ei jää pidama/ei panda.
Kondentsi muresid ei ole ise eales tähendanud. Olgugi, et mõni masin töötab ka minul paar tundi vaid aastas. See pigem nende pottseppade probleem, kes igasugust mittekuuluvat paska traktori külge krudivad või siis masinat lumehanges hoiavad talvel, kuna kuurid on teist paska täis ja koristati viimati Eesti Wabariigi ajal.
Kütusetrassi mustuse probleemi võiks kohati uskuda, kuid selle lahendab settepott. Ja selle süntomeid ja vigasid mainisin ennem. Kuid kui ikka kütuseanumad on puhtad, mitte ei võeta nafta valamiseks esimest ettejuhtuvat virtsaämbrit, siis muret ka sellega pole.