Postitused: 126
Teemad: 8
Liitus: Apr 2013
Maine:
1
Kunagi nägin videot kuidas traadist tehti vooliku kinnitusklamber enam ei leia ehk keegi aitab. Üldiselt paadimootori bensuvoolikule vaja. Tavalisi ei taha see pingutuse osa liiga suur ja pärast teen isoleeriga üle et ei jääks kuskile teravaid kohti.
Postitused: 126
Teemad: 8
Liitus: Apr 2013
Maine:
1
Tänud! Täpselt see mida otsisin.
Postitused: 6,973
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Selle tehnoloogia kohta on siin kusagil väga halvasti öeldud. See muidugi ütleja probleem, süsteem 2-3 keeruga on igast tiguklambrist kindlasti parem, v.a. muidugi kordussulgemine.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 1,324
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
46
Kuidas see plastist klamber külma, kuuma ja vananemisega hakkama saab?
Postitused: 473
Teemad: 16
Liitus: Feb 2013
Maine:
6
(04-05-2021, 23:26 PM)13piisab Kirjutas: Kas hiinlased pole seda asja veel leiutanud või ei oska ma neilt seda küsida?
Ivo86 link annab küll detailsed juhised valmistamiseks, aga jääks selliste vigurite kasutajaks, mitte ei hakkaks valmistajaks 
On leiutanud
https://www.ebay.com/itm/282683938676?ha...SwNglZ18qt
Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Postitused: 2,236
Teemad: 34
Liitus: Aug 2014
Maine:
17
See traadikeerutaja ju igati nutikas leiutis.Toimib aga sinult põlve peal aiavolla kruttimiseks.Automajanduses ei ole selle jaoks üldjuhul küll ruumi.Seal pigem ikka need plastikud ,materjal ilmselt sama mis nipukatel .+ korduvkasutus.