Keevitus

Väga paljudel masinatel tuleb isekaitsva traadiga (flux) reziimis keevitades ka masina polaarsus ümber tõsta. Tihti jäetakse see tegemata. Kui tava traatidel on raske keevitades vahet teha erineva tootja traatidel ja peaasi, et traat oleks ikka mõõdus siis isekaitsva puhul ei kannata Hiina ja noname juraga reeglina midagi korraliku teha. Kui tädistraat on 0,9 siis kasutada 1mm suudmikku kuna täidtraat pole nii täpselt mõõdus.
Vasta

Milliseid täidistraate tasuks proovida veel lisaks Lincolnile?
Vasta

Panin siin natuke puuse, see traat vajab ikka kaitsegaasi, kuskilt googeldades jäi alguses vale arusaam asjast.
Aga tegin täna uued katsetused. Pildil siis G tähendab gaasi ja X ilma gaasita. + ja - siis vastavalt mis vool käppa tuleb.
Tehase poolt ettenähtud DC+ ja M21 gaas, mul on 100% CO2. Masin Esab Lag 315. Vool ja traadi etteanne kõigil sama. 
Võibolla mõjutas natuke tulemusi ka plaadi soojenemine, keevitatud paremalt vasakule. 
 Häda pärast kannataks ilma gaasita lasta, aga siis võib juba elektroodiga toimetada. Eks peab kunagi päris gaasivaba traati proovima ikka, ei anna täitsa rahu see asi.
[Pilt: y4m1JnYwl4_4Yu3XHKaC9Q8HhZXl73-HrJTmCzTr...pmode=none]
[Pilt: y4mNXTglKndgu_rHI0awqbfoXu1rXCr8nz8YBhTS...pmode=none]
Vasta

No näed!  Smile
Gaasiga ja pluss püstolisse on ilmselgelt parim variant nende vahendite juures, mis sul kasutada on.

Lisan siia ühe netikanali, mille autor on mu meelest vägagi hea õpetaja - https://youtube.com/c/MastakSvarka
Vasta

Nii. Oleks vaja TIG keevitust. Põhiliselt siis auto keredetailide keevitamiseks. Roostevaba ja AL asju ei ole plaan puutuda.
Mis oleks mõistlik? Kuna endal 0 kogemust TIG maailmas,siis äkki oskab keegi OMADEST kogemustest mõne taskukohase aparaadi poole suunata. Ei taha üüber masinat. Võimalikult lihtsat. 
Midagi sellist äkki? Käivitamine peaks olema pedaaliga. Või on kõigil nii  Sad

https://www.keevitus.ee/et/keevitusseadm...-3062.html

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(11-04-2021, 20:05 PM)wagoneer Kirjutas:  Nii. Oleks vaja TIG keevitust. Põhiliselt siis auto keredetailide keevitamiseks. Roostevaba ja AL asju ei ole plaan puutuda.
Mis oleks mõistlik? Kuna endal 0 kogemust TIG maailmas,siis äkki oskab keegi OMADEST kogemustest mõne taskukohase aparaadi poole suunata. Ei taha üüber masinat. Võimalikult lihtsat. 
Midagi sellist äkki? Käivitamine peaks olema pedaaliga. Või on kõigil nii  Sad

https://www.keevitus.ee/et/keevitusseadm...-3062.html

See vis tig lift , peaks vaatama hf start variandi, need nõks kallimad aga mugavamad. Pedaali peab vast eraldi tellima, kui tigi kursusel käisin siis koolil polnud ühtegi pedaaliga masinat.
Vasta

Mis see lift ja hf start endast kujutavad?
Youtube abiks ja sain asjast selgust Smile Kõige ebameeldivam siis nii öelda "tõmbega" alustatav,siis see puuduta ja tõsta(lift) ja kõige popim hf start kus siis lihtsalt paned otsa pleki lähedale ja muljud pedaali.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Ma küll autoplekki ei ole keevitatud TIGiga, roostevaba põhiliselt, aga pedaali on vaja eelkõige alumiiniumi jaoks- juhib hästi soojust, kogu detail kuumeneb ja keevitus hakkab järjest rohkem laiali vajuma. Terase puhul sätid masinast stardi- ja keevitus voolud paika ja annad käpa nupust tuld. HF süüde peaks kõogil TIGi jaoks ettenähtud seadmetel olemas olema, põhimõtteliselt saab kasutada ka tavalist inverterkeevitust, Tig käpp külge ja kraabid leegi üles nagu elektroodiga.

Soodsat aparaati omadest kogemustest ei oska soovitada aga absoluutselt kõik profid keda TIGiga töötamas olen näinud on kasutanud Kemppisid. Endal on kasutada Telwin, oli kõige odavam Ac/DC firmakas seade. Ma olen suht kindel et küll sul ka varem või hiljem alumiiniumit keevitada vaja on, ükskõik kas mingit murdunud korpust parandada või ümberehitusprojektile mingit paagikest.
Vasta

(11-04-2021, 20:05 PM)wagoneer Kirjutas:  Nii. Oleks vaja TIG keevitust. Põhiliselt siis auto keredetailide keevitamiseks. Roostevaba ja AL asju ei ole plaan puutuda.
Mis oleks mõistlik? Kuna endal 0 kogemust TIG maailmas,siis äkki oskab keegi OMADEST kogemustest mõne taskukohase aparaadi poole suunata. Ei taha üüber masinat. Võimalikult lihtsat. 
Midagi sellist äkki? Käivitamine peaks olema pedaaliga. Või on kõigil nii  Sad

https://www.keevitus.ee/et/keevitusseadm...-3062.html
See aparaat on sisuliselt sama nagu suvalisele elektroodkeevitusele TIG käpp panna ning keevitada. Kui elektroodkeevitus juba olemas on, siis sellest vaata küll kaarega mööda. 
Kui aga plaanis juba soetada, siis kindlasti AC/DC ning HF start funktsioonid peaksid olema olemas. Hiinlaste hindasid ei tea, kuid ma eeldan, et alla 1k seda kätte ei tuleks.
Vasta

Taolise hiinlase saaks aliekspressist ca 800-1000 pluss saatmiskulud ja toll. Seega vahet pole, sama mis siin maksavad. 
Mitte töötava hiinlase saab ka odavamalt.
Kõik taandub siiski sellele- mida vähem maksad seda vähem saad asja
Vasta

(12-04-2021, 08:21 AM)maisalup Kirjutas:  Taolise hiinlase saaks aliekspressist ca 800-1000 pluss saatmiskulud ja toll. Seega vahet pole, sama mis siin maksavad. 
Mitte töötava hiinlase saab ka odavamalt.
Kõik taandub siiski sellele- mida vähem maksad seda vähem saad asja
Hiinast tasus vaadata andeli nimelisi masinaid ja poolas oli miski täitsa toimiv asi greenweld
Aga nande hinnaklass on sama meie telwiniga ning järelteenindus siin puudub, seega...
Vasta

Piisavalt äge aparaat sellise raha eest ju - https://www.stokker.ee/tig-keevitusseade.../645803374
Kindlasti võlub ka kuskilt parema hinnaga välja.
Ise proovinud pole, seega kasutuskogemus puudub.
Mis alumiiniumi keevitamisse puutub (ääremärkusena!), siis loodan, et meistrimehed on ikka teadlikud terviseriskidest, mida kindlasti vältida tuleb. Sama lugu on tsingitud detailide keevitamiseks ettevalmistamise ja -keevitamise juures.

Kui alumiiniumiga mitte mingisugust tahtmist tegeleda pole, siis isikliku kogemuse põhjal valminud 10 punkti lähevad sellele pillile - https://www.rkrseadmed.ee/et/minarctig-e...paga-15253
Korra ostad ja kestab su elupäevade lõpuni.
Vasta

Äkki on siin infot juba olemas aga äkki oskab keegi juhatada kes kilulinna kandis remondib traadikeevitusi? Natuke suurem Telwin lõpetas toimetamise.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

(01-05-2021, 23:15 PM)Simmerling Kirjutas:  Äkki on siin infot juba olemas aga äkki oskab keegi juhatada kes kilulinna kandis remondib traadikeevitusi? Natuke suurem Telwin lõpetas toimetamise.
Mäletamistmööda käis minu SuperMig uueks saamas käitises nimega RKR Seadmed.
Vasta

ka aircom remondib.
Vasta

https://www.google.com/search?q=tallinn+telwin+remont

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Tänan härrased! Google otsinguga sain küll ise ka hakkama aga pidasin silmas kus keegi remontinud on. Ilmselt on siis ka remontijaga kogemus ja mitte kõige hullem. Vabandust, unustasin selle lisada. Nüüd vastus käes ja vaatame kes hakkama saab.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta

Kas sellist tegiat oleks soovitada, kellel ka oma "romula" ehk laka peal on, ja kes siis mitmest (tootmise mõistes muldvanast asjast) ühe aparaadi kokku paneks?
Vasta

K-B ostab üks kokku keevitusi, mis võivad ka remonti vajada.
https://www.kuldnebors.ee/search/tooriis...g=Keevitus


Kui ma ei eksi siis just temaga oli kunagi jutuks, et pakub ka remonti.
Vasta

Vahetasin oma vanal Walliuse keevitusel vana traadi etteande mehhanismi (2 ratast ja mõlemad veavad) uue hiinaka (4ratast ja 4 veab) vastu. Tulemusest olin päris imestnud, kui hästi hakkas masin tööle. Varasemalt pikalt lasta ülde ei kannatanud sest tatistas palju. Nüüd on nii ilus sirin, et jaa või magam selle häälega. Pikalt ei jõudnud proovida, aga kahtlustan et astub isegi uue Kemppi253R kandadele Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 37 külali(st)ne