05-05-2021, 08:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2021, 15:07 PM ja muutjaks oli ahtos.)
Vene tuubist jäi sima ravim nimega Dimeksid selleks otstarbeks-kuidas meil saadavust ja hinda pole uurinud.
(05-05-2021, 08:53 AM)ahtos Kirjutas: Vene tuubist jäi sima ravim nimega Dimeksid selleka otstarbeks-kuidas meil saadavust ja hinda pole uurinud.Saadavuse kohta ei oska öelda, kuid käitlemisel peab ettevaatlik olema (kummikinnastega käidelda ning käed puhtad hoida), kuna antud ainel on omadus lasta kõik ained läbi naha kaitsva barjääri organismi.
(05-05-2021, 21:22 PM)Laurts Kirjutas: D21-A1 mootoril on kõrgsurvespumba alumiste kinnituspoltide vahel justkui õlikanali moodi ava, pumba kinnitusflantsis sama koha peal ava pole. Vana originaaltihend oli suht paks ja selle koha pealt tehtud tihendist väljalõige et õli pääseks sealt august hammastataste poole. Käib sealt kaudu kuidagi jaotushammasrataste õlitus või võib sinna panna tavalise 0,8mm paksusega tihendi ja selle ava sulgeda?
(05-05-2021, 22:49 PM)unimüts Kirjutas: Laurts Eelpoolmainitud aukudega ketas asub imipoole filtri laes, stiilinäide
Oda oda. See loogika vastane. Vaata ikka skeemi ka ja siis ära topi seda igasse auku, mille läbimõõdult ta sobib. Skeemil on ta settepoti põhjas kumer pool üles poole. Põhimõttega, et ta alt sitta kaasa ei haaraks ja fekaal seinaäärest ja august alla vajuks. (põhja ja selle seibi vahel ei teki nn kütuseturbolentsi/ringlemist ja sete jääb oma kohale.
Väga paljudel juhtudel olen ise kuigi näinud seda seibi hoopis selle vihmavarju peal vastu plastikut otse. Ehk siis ideega, et pealevoolav küte ei kulutaks platsikut läbi Nu kõiksugu huvitavaid teooriaid olnud erinevatel inimestel.
Kuid äkki saaksid sa teha pildi enda etteande pumba käsipumbast? Suudan seda surutavat käsipumpa UTN pumbale peale panna, kuid t25 pöörispea pumbal pole seda kohanud. Seal kinnitus teine. Äkki on sul mingi hea pilt või veelparem hea joonis kuidas tehtud.
(06-05-2021, 01:20 AM)Laurts Kirjutas:(05-05-2021, 22:49 PM)unimüts Kirjutas: Laurts Eelpoolmainitud aukudega ketas asub imipoole filtri laes, stiilinäide
Oda oda. See loogika vastane. Vaata ikka skeemi ka ja siis ära topi seda igasse auku, mille läbimõõdult ta sobib. Skeemil on ta settepoti põhjas kumer pool üles poole. Põhimõttega, et ta alt sitta kaasa ei haaraks ja fekaal seinaäärest ja august alla vajuks. (põhja ja selle seibi vahel ei teki nn kütuseturbolentsi/ringlemist ja sete jääb oma kohale.
Väga paljudel juhtudel olen ise kuigi näinud seda seibi hoopis selle vihmavarju peal vastu plastikut otse. Ehk siis ideega, et pealevoolav küte ei kulutaks platsikut läbi Nu kõiksugu huvitavaid teooriaid olnud erinevatel inimestel.
Kuid äkki saaksid sa teha pildi enda etteande pumba käsipumbast? Suudan seda surutavat käsipumpa UTN pumbale peale panna, kuid t25 pöörispea pumbal pole seda kohanud. Seal kinnitus teine. Äkki on sul mingi hea pilt või veelparem hea joonis kuidas tehtud.
Aukudega ketas käib ikka laes, kinnitub sõela alla, pildil ilusti väljajoonistatud
filtripoti põhjas on jah veel teinegi vigur, kumer pool ülespoole, näeb päriselus selline välja
Bosch käsipump läks mul niimoodi külge
Pump, minul on koodiga 2 447 222 126, vaskseib, siis pronksikarva 90 kraadi sisekeermetega põlv, jälle vaskseib, siis väliskeermetega muhv mille üks keere sobib põlve sisse ja teine originaal banjo poldi asemele etteandepumba sisse. Kõige lõpuks muhvi ja etteandepumba vahele läks veel üks usit seib. Kui veab siis jääb pump ilusti püstisesse asendisse, kui mitte siis peab seibide paksusega mängima või kuidagi muudmoodi loominguliselt lähenema.
Kõik need vidinad sain Peterburi mnt Hydroscandist, läksin sinna nii et vana orig. banjo polt ja uus Boschi käsipump olid näpus, ütlesin et need asjad on omavahel vaja kokku sobima saada ja veel nurga alll. Müüja oli tükk aega kuskil riiulitevahel kadunud aga asja sai
(26-04-2021, 12:19 PM)Laurts Kirjutas: Bosch käsipump läks mul niimoodi külge
Pump, minul on koodiga 2 447 222 126, vaskseib, siis pronksikarva 90 kraadi sisekeermetega põlv, jälle vaskseib, siis väliskeermetega muhv mille üks keere sobib põlve sisse ja teine originaal banjo poldi asemele etteandepumba sisse. Kõige lõpuks muhvi ja etteandepumba vahele läks veel üks usit seib. Kui veab siis jääb pump ilusti püstisesse asendisse, kui mitte siis peab seibide paksusega mängima või kuidagi muudmoodi loominguliselt lähenema.
Kõik need vidinad sain Peterburi mnt Hydroscandist, läksin sinna nii et vana orig. banjo polt ja uus Boschi käsipump olid näpus, ütlesin et need asjad on omavahel vaja kokku sobima saada ja veel nurga alll. Müüja oli tükk aega kuskil riiulitevahel kadunud aga asja sai
(06-05-2021, 07:53 AM)muska71 Kirjutas: veel varjant lõikad org pumba kännu pealt pooleks,ostad nt hydroskänn 16x1,5 muhvi,muhvi keevitad kännule külge ja olemas ongi.
(08-05-2021, 18:13 PM)meli666 Kirjutas: Mis põhjusel käigukasti korpusesse mõra tekkis?
(08-05-2021, 18:13 PM)meli666 Kirjutas: Mis põhjusel käigukasti korpusesse mõra tekkis?Ei oska öelda, tõin selle kasti varuosadeks omale. Mõra avastasin peale pesemist, enne ei paistnud kultuurikihi alt välja. Seest oli ka korralikult sitta täis, laagrid kõik läbi omadega. Aga hammakad ja võllid veel ok. Pesen puhtaks ja tõstan sisu oma korpusesse ringi. Mul omal olid võllid kulunud ja puudus blokkdiffer.