Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Puhasta korralikult ära ja vaata üle kas soone põhi on korralik veel. Kui seal mingeid auke pole, pane mõlemad tihendid soonde, tee õliga nii hülss, kui tihend kokku ja katsu uus või vana hülss sisse panna. Maru hea oleks veel, kui saad hülssi sisse pannes keerata. Kui kõik kenasti läheb, võib ka teine tihend pidada. Peab ka arvatavasti ühe tihendiga.
T.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Mul praegu mootoris kaks hülssi ühe tihendiga. Null probleemi.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Vaevalt see hülssi sisse pannes on ära lõhutud.Pigem ikka hülsi väljalöömisega on torn jäänud ka ploki ääre taha.
Olen sellist asja isegi näinud ja nüüd sõltub kaua ja kui hästi peab sellest kas ülemine soon on auklikuks roostetanud või ei.
Kõigepealt oleks aga tark kõik see asi puhtaks pesta mootoripesuvahendi ja survepesuriga ning siis puhastada sooned ära näiteks trelli otsa pandud terasharjaga.
Kui ülemine soon on ilus võiks sinine silikoontihend libeda määrdega anda liitele tiheduse.
Kui aga soonel roostetanud lohud sees peaks määrima hermeetikut soonde rõnga alla ja hülsi otsale.
Teise rõnga võiks ka panna ikka aga hülsi paigaldamisel peaks teda alt toetama sobiva kujuga esemega sest nagu näha ta surutakse sealt august välja.
Kui uusi hülsse panna siis enne ilma rõngasteta need plokki panna, kahelt poolt poldiga kinni suruda ja mõõta et hülss ulatuks plokist välja 0,1mm et kaanetihend pidama jääks.
Hülsse kui osta soovitaks sellise asutuse nagu Мотордеталь toodangut, kuna nendega pole olnud probleeme mõõtude osas.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(16-05-2021, 22:14 PM)2715 Kirjutas: Hülsse kui osta soovitaks sellise asutuse nagu Мотордеталь toodangut, kuna nendega pole olnud probleeme mõõtude osas.
Mõtled sa vist neid kolbe-hülsse?
https://www.periko.ee/et/a/kolvi-hulsigr...d-kostroma
Kui ma eksin, siis ole hea pane õige Мотордеталь toodangust pilt.
See mida mina linkasin, nendega teema, et on ainult sellised toodud Eestisse, millel on ka all õlirõnga soon.
Kui nüüd küsima hakkasin, siis mida arvata Ukranlaste Dvigateli toodangust?
https://www.periko.ee/et/a/kolvi-hulsigr...d-dvigatel
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 213
Teemad: 4
Liitus: Nov 2017
Maine:
7
Esimesel pildil on kindlasti õige asi. Ukraina toodangu osas midagi kommenteerida ei oska.
Postitused: 395
Teemad: 6
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
Hülsid sees, vanamees alt vahtis tihendit ja surasin sisse, loodame ,et jäi pesasse.
Rõngad sai ka peale laotud ja ühe alumise õlirõnga suutsime katki teha, ilma tangideta pannes rõnga otsad veits kolbi retsisid aga vast ei ole hullu.
Järmisel korral soetaks kindlasti mingid odavad rõngatangid.
Postitused: 395
Teemad: 6
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
Korra mõtlesin stoppertangide kasutamise peale aga suur karu nagu ma olen siis puudub 'soft touch'.
Aga kolbide installeerimiseks on mul spetsiaalne rakis olemas.
Sooviks veel teada mingeid nippe kuidas oleks hea klappe reguleerida. Siiamaani olen lihtsalt kasutanud hoorattas polti ja reguleerinud esimesed sisse ja väljelaske klapid 0.30mm peale ja siis keeranud mootori otsast kuni visuaalselt on kolb klappide järgi ülemises asendis jne aga ega see väga täpne ei ole.
Kirjas on ,et keerata 180 kraadi aga kuidas ma saan ta täpselt 180 kraadi keeratud.
Postitused: 1,234
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Rihmaseibi saab kraadikettana kasutada....
Postitused: 528
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
kõrgsurve pumba pealt pihustitorud maha keerata, kui kütus nähtavale ilmub stutserist siis õige moment vastava silindri klappi reguleerida.
Postitused: 395
Teemad: 6
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
Aga kas võin reguleerida nagu siin videos? Põhimõtteliselt otsiks surnud seisu pannes poldi hoorattasse, reguleeriks 4,6,7,8 ja siis keeraks rihmaseibi 360 ja paneks poldi uuesti hoorattasse ja reguleeriks 1,2,3,5. Tundub nagu kõige lihtsam variant, eeldusel ,et sihuke reguleerimisviis sobib ka D-240'le.
Postitused: 395
Teemad: 6
Liitus: Feb 2019
Maine:
4
Oeh.. Jaurasin pritsenurgaga ja nüüd kui stutserist hakkab kütet tulema ei lähe stopperi poldid ühtegi auku, ei ole isegi ligilähedal.
Mis asja ma suutsin seal nüüd nii paigast ära ajada?