Vahelduseks mehaanikutööle teeme väikse IT mehe tunni: eilsega sai vahepeal korrastatud/puhastatud detailid üles pildistatud.
Ennetades küsimust: siis jah, on vaja tõesti igast väiksemast jubinast pilt teh.
Ventikad said korraliku puhastuse. Mitte ainult tiivikud aga eriti mootorite enda kontaktiosa.
Korralikke esitulesid sai 2 kuna ühe suutsin maha pillata ja neljanda reflektrori pind oli peetis. Seega on varuks ainult 1 klaas.
Salongiradika komplekt. Pildilt on ära jäänud kinnitusklamber kuid kõik osad on olemas ja töökorras. Ainult massi juhtme kinnitus on ära murdunud (huvitaval kombel on see kõigil nii olnud)
Sakslased kutsuvad seda kombiplokiks, meile on see ikkag spidokas. Imelikul kombel pole klaasi ja võru vahele tihendit ette nähtud. Koostamisel selle vea parandame.
Rool ja hoovastik. Rool on ainuke asi, mida viimseni lahti ei võtnud kuna siseraami kinnitused on plastikjunnidega kinni ja tundusid äärmiselt nõrgad olema. Ei hakanud riskima, las jääb.
Erinevad salongidetailid. Terve auto peale oli kaardituli ainuke, mis oli nagu uus.
Ülitähtis ja kõige kapriissem elektrijubin: kojameeste mootor. See õnneks töötab ja kui uut peaks tahtma, siis saab ainult kasutatud ja korralike ruublite eest.
Pidurivõimendi üks osa.
Küttesüsteemi osad. Eriti suurt rõhku panin bensupumbale nagu varasemalt olen kirjutanud. Nagu kojameeste mootoriga, maksab uus samuti vene keeles.
Jahutusvedeliku ja klaasipesu anumad. Said suht viisakad isegi.
Kaitsmete plokid. Autole läheb 2 tk kuid doonori omad olid samuti riiulis seega puhastasin ka need. Lisaks veel üks tagatule sisu, starteri relee, massilüliti, mõned pirnipesad, mis tulid riiulist veel välja, vooluväljavõte armatuurist ja 2 klaasipesupumpa (mõlemad töökorras).
Tagumised turvavööd.
Erinevad teravate servade katted. Kaubandust uurides avastasin, et müüakse samasugust materjali seega panen võib-olla uued.
Jahutusvedeliku voolikuid ja õhutoru klapp koos toimiva anduriga.
Esikonksude katted, ventilaatori katte küljes käiv kumm (ei saanudki aru, milleks see hea on), hunnik tagatulede sisekumme, summuti kinnituskummid, hetkel veel 1 tulekate, drenaaži lutid, ning üks hästi pisike kuid oluline detail: gaasitrossi pedaalipoolne kumm.
Vol 1 puhul oli selle jubinaga suur peavalu. Nn. hall karp tõrkus tollel, sai remonditud, siis üks veel varuosadena ning lõpuks tellisin Belgiast ka uue sisu. Õnneks hakkas remonditud karp tööle ja uus sisu jäi varuks. Antud karp on aga töökorras.
Käigukangi osad, üks doonorilt saadud alumine liigend (isegi rem komplekt sellele on üle 100EUR), lisaks pisividinaid, mida pole kunagi liiga palju.
Õnneks sain doonorilt korralikuld sillalülituskangid. Jätsin alles ka terve kangi praeguselt, kuigi stoperdamis naga on murdunud.
Ühe vedrupaki vahelehed.