Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(28-05-2021, 21:50 PM)krossifänn Kirjutas: (28-05-2021, 21:44 PM)vanapagan Kirjutas: Ma ka ei mõista mis rahuldust pakub see lõputu vintsimine. Oleks läbitavam rada või siis võimekamad masinad oleks vast huvitavam.
Võimekamad masinad Vaata parem kardisporti (mitte et mul kardispordi vastu miskit oleks)
Mis kardispordil siis viga on,minu arust on väikese kubatuuriga 125ccm kardil hobujõud kilogrammi kohta OLULISELT suurem kui nendel muda kolakatel KZ klassi kartidel on ca 50 hobust ja kaalu 65-75 kg 0-100 kmh ka tuleb kordi kiiremini.Nii,et nendel kolakatel arenguruumi veel sitaks.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,057
Teemad: 5
Liitus: Jan 2011
Maine:
16
Pole mul miskit kardispordi vastu ja võimekuse all ei mõelnud hobujõude kilogrammi kohta.Neil monstrumitel on kõike piisavalt ja ilmselt oli üks rajalõik piisavalt raske aga see ongi ju offroad.Need masinad ei arenda erilist lõppkiirust ja lihtsa/kerge raja korral pole miskit huvitavat ei pealtvaatajale ega sõitjaile endile.Kui soovite suuremaid kiirusi ja hüppeid siis selleks on veoautokross.Veel suuremad kiirused ja pikemad hüpped - siis veokaralli.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
29-05-2021, 16:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2021, 16:10 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Suurematest kiirustest ja pikematest hüpetest rääkides- kohe kargasid jälle pähe videod Dakari Kamazidest, mis on ikka täiesti pöörased elukad! Muidugi on ka teistel tootjatel Dakari veokaid, aga miskipärast tundub just Kamaz oma robustsuses kuidagi eriti äge. Ja noh, Joel Tammeka sõitis ka Kamaziga. Antud videos oli üks hüpe 37 meetrit, mis on veoauto kohta ikka täiesti üle mõistuse, samas ei olnud selle jaoks tehtud mingit spetsiaalset trampliini.
Postitused: 74
Teemad: 2
Liitus: Nov 2019
Maine:
1
Vanasti kasutasid Dakar Kamazid oma mootoreid Yamz, nüüd paar viimast aastat on kasutusel Hiina Cumminsid
Postitused: 8
Teemad: 3
Liitus: Sep 2020
Maine:
0
Kes joob Vana Tallinnat,kes viina,kes joob õlut,et ainult kusel käia-valikute küsimus.Nii ka autospordis,kellele muda, kellele kiirus.Ja muidugi on ka neid kellele ei meeldi midagi.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Jansa, minu meelest on kabiin küljelt Kamaz mis Kamaz.
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Huvitaks ka, et mis jutt see Renault' seosest oli.
Kuigi sellel kabiinil pole ilmselt mingit seost peale sarnase välimuse originaalsega, on see siiski Kamazi enda ajalooline looming.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(29-05-2021, 22:50 PM)As TroSS Kirjutas: Vanasti kasutasid Dakar Kamazid oma mootoreid Yamz, nüüd paar viimast aastat on kasutusel Hiina Cumminsid
Sel aastal läks peale Caterpillar. Oli mingi piirangu ja reeglite muutuse pärast.
Aga paar aastat tagasi lasid nad kahekesi enne Bremenit must mööda. Hea oli vaadata kui astusid teises reas sõidukatega võidu.
Ja Lüübeki sadamas on saadud neid lausa käega patsutada.
Peale rallit lähevad soome ja sealt Piiterisse omal jalal.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
31-05-2021, 22:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2021, 08:22 AM ja muutjaks oli
cesium.)
Mälu järgi 5320 ehk siis esimene Kamaz sellisel kujul nagu nad pikka aega olid, konstrueeriti Lihhatšovi nim. tehases ja kandis prototüübina nime ZIL-170 ja see omakorda oli aretus mingisuguse USA veoka baasil. International vist. Selle meeriklase kabiin meenutas välimuselt MAZ-500 seeriat rohkem.
Samas kuna Kamaz-i tehase sisseseade rajamisel kasutati ametlikult palju kapitalistlike maade tehnoloogiat, siis võimalik, et ka Renault sinna segatud kuidagi.
Renault Magnumil ja ühel MAZ-is loodud prototüübil on palju kindlam seos väidetavalt.
E: Väidetavalt ütlen, kuna see on siin aruteluks olnud ja keegi siin foorumis kinnitas seda teooriat. Ise täpsemalt pole uurinud.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(31-05-2021, 22:55 PM)As TroSS Kirjutas: (31-05-2021, 09:47 AM)Daff Kirjutas: (29-05-2021, 22:50 PM)As TroSS Kirjutas: Vanasti kasutasid Dakar Kamazid oma mootoreid Yamz, nüüd paar viimast aastat on kasutusel Hiina Cumminsid
Sel aastal läks peale Caterpillar. Oli mingi piirangu ja reeglite muutuse pärast.
Aga paar aastat tagasi lasid nad kahekesi enne Bremenit must mööda. Hea oli vaadata kui astusid teises reas sõidukatega võidu.
Ja Lüübeki sadamas on saadud neid lausa käega patsutada.
Peale rallit lähevad soome ja sealt Piiterisse omal jalal.
Kas sa annaksid vihjeid, millistele allikatele sinu Caterpillari väide tugineb?
Nägin vene pealt telekast mingit saadet kus näidati nii Kamazi kui Mazi meeskondi ja masinate ehitamist selle aasta ralliks.
Aga vot praegu hakkan kahtlema kummale see Caterpillari mootor ikkagi peale läks.
Kui Kamzal on Cummins siis sai Maz endale Caterpillari peale. 700 kopikatega oli võimu.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 74
Teemad: 2
Liitus: Nov 2019
Maine:
1
Mälu järgi oli vist 2020 kui Kamazi meeskond oma Yamz mootori vahetasid Cummins Zengzhou ( või midagi sellist) vastu ja rakse oleks uskuda ,et reeglid nii palju muutuvad iga aasta,et nad oleks pidanud uuesti mootorit vahetama.
Lisaks tuleb võtta arvesse,et Cummins ja Kamaz teevad juba üle 30 aasta koostööd, ning neil on Venemaal ühisettevõte, mis toodab Cummins Moootreid Kamazi tehases ?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Piirang tuli töömahu suhtes.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 11
Teemad: 0
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
01-06-2021, 19:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2021, 20:02 PM ja muutjaks oli
Panzer.)
2015-1018 kasutati Liebherri v8 16,2 liitrilist 1047 hj mootorit.2019 alates Dongfeng Cummins 13 liitrilist 1150 hj.
Postitused: 206
Teemad: 101
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Kas sel nädalavahetusel on krokodille, või siis lihtsalt Veokaid, rajal sõitmas kusagil? Või kindlaid üritusi edaspidi sel hooajal veel?