12-05-2021, 19:40 PM
Küsimused t-25A-1 kohta
12-06-2021, 21:44 PM
Probleem selline, et 25 ei tõsta, filtripott (seibid) said puhtaks tehtud, silindril tihendid vahetatud, jagaja pealmine klapp oma 10 korda puhastatud ja uuesti tagasi pandud. Samuti sai pandud uus hüdropump ja hüdroõli kuid ei miskit ikka... vaikselt tõstab üles ära kuid siis kui gaas maha võtta vajub alla tagasi, jõudu täiesti 0 hüdrosüsteemil.
12-06-2021, 23:22 PM
(12-06-2021, 21:44 PM)MadR Kirjutas: Probleem selline, et 25 ei tõsta, filtripott (seibid) said puhtaks tehtud, silindril tihendid vahetatud, jagaja pealmine klapp oma 10 korda puhastatud ja uuesti tagasi pandud. Samuti sai pandud uus hüdropump ja hüdroõli kuid ei miskit ikka... vaikselt tõstab üles ära kuid siis kui gaas maha võtta vajub alla tagasi, jõudu täiesti 0 hüdrosüsteemil.
Hüdrofiltri pott ei oma tähtsust. Kui filter umbes, läheb kõik nn otse läbijooksuga.
Kui silinder alla vajub kiirelt on jagaja kutu. Kui tiksub päevaga alla on silindris viga.
Kui tõsta ei jõua, siis hüdropump pees. Isegi uued pumbad on suht kehva kvaliteediga. Ja mõnikord topitakse veel sinna mingi vale pump otsa. Nz10 vasak on originaal. Ise kasutan nz16 vasakut juba. --- veidi kompenseerib kulumist süsteemis.
Uuel pumbal lööb tavaliselt otsasimmeri pahupidi kergelt ja ongi koht kust õhku ahmib ja õli üles ei löö jagajasse.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
13-06-2021, 10:16 AM
sidur ei taha hästi lahutada,hetkel käppade ja laagri vahe regullitud min peale ja veel lahutab,keerata vahe suuremaks ragin ja rohkem peale keerates veab juba laagrit kaasa.ketas kulunud?
13-06-2021, 11:33 AM
Kas on mõni uuemal ajal tehtud sidurikorv kasutusel?
Neil nimelt ajapikku läheb see plekist plaat nii pehmeks, et survelaager küll lükkab käppasid, kuid surveplaat paindub ka sissepoole ja lahutamisest ei saa asja.
Õige plaadi tunneb ära väikse ruudulise mustri järgi, mis on metalli kalestamiseks ja lisab kõvasti jäikust.
On ka olnud siduriga see häda, kui sai kliendile uus sidur sisse pandud ja lahutama teda ei saanudki.
Käpa tagaotsad juba vastu hooratast ja survelaager vastu käppasid, kuid pedaali põhja vajutades lähevad käpa siseotsad vastu korvi plaati ja lükkavad seda sissepoole.
Seega lahutamisest võis vaid unistada.
Ketta kate võib ka olla tükkideks, mis veab kaasa just töötava mootoriga aga seistes ei anna tunda.
Seal ju sidur nii kinnine, et ükski tükk vahelt välja ei mahu.
Neil nimelt ajapikku läheb see plekist plaat nii pehmeks, et survelaager küll lükkab käppasid, kuid surveplaat paindub ka sissepoole ja lahutamisest ei saa asja.
Õige plaadi tunneb ära väikse ruudulise mustri järgi, mis on metalli kalestamiseks ja lisab kõvasti jäikust.
On ka olnud siduriga see häda, kui sai kliendile uus sidur sisse pandud ja lahutama teda ei saanudki.
Käpa tagaotsad juba vastu hooratast ja survelaager vastu käppasid, kuid pedaali põhja vajutades lähevad käpa siseotsad vastu korvi plaati ja lükkavad seda sissepoole.
Seega lahutamisest võis vaid unistada.
Ketta kate võib ka olla tükkideks, mis veab kaasa just töötava mootoriga aga seistes ei anna tunda.
Seal ju sidur nii kinnine, et ükski tükk vahelt välja ei mahu.
13-06-2021, 12:06 PM
25 sidurikorvil on 3 neeti mille peale käpa ots toetub. Millegipärast on nendel neetidel komme katki minna ja ära kaduda. Kui üks neet on jehhat tõmmanud siis samad sümptomid.
Aquila captas non muscas.
13-06-2021, 12:53 PM
(12-06-2021, 23:22 PM)unimüts Kirjutas:(12-06-2021, 21:44 PM)MadR Kirjutas: Probleem selline, et 25 ei tõsta, filtripott (seibid) said puhtaks tehtud, silindril tihendid vahetatud, jagaja pealmine klapp oma 10 korda puhastatud ja uuesti tagasi pandud. Samuti sai pandud uus hüdropump ja hüdroõli kuid ei miskit ikka... vaikselt tõstab üles ära kuid siis kui gaas maha võtta vajub alla tagasi, jõudu täiesti 0 hüdrosüsteemil.
Hüdrofiltri pott ei oma tähtsust. Kui filter umbes, läheb kõik nn otse läbijooksuga.
Kui silinder alla vajub kiirelt on jagaja kutu. Kui tiksub päevaga alla on silindris viga.
Kui tõsta ei jõua, siis hüdropump pees. Isegi uued pumbad on suht kehva kvaliteediga. Ja mõnikord topitakse veel sinna mingi vale pump otsa. Nz10 vasak on originaal. Ise kasutan nz16 vasakut juba. --- veidi kompenseerib kulumist süsteemis.
Uuel pumbal lööb tavaliselt otsasimmeri pahupidi kergelt ja ongi koht kust õhku ahmib ja õli üles ei löö jagajasse.
Kuna need pumbad sittagi ei maksa sai veel üks hangitud ja külge pandud ja täpselt sama asi... mõistus otsas.
13-06-2021, 13:19 PM
Jagaja klapp tuleks välja võtta ja uurida, et kuidas koonuse pind nii klapil, kui ka pesal. Kui enam ei pea, tuleks koonus üle treida. Pesa võiks ka lihvida pärast uue klapiga kergelt ja vaadata siis, kas ongi pidamist. Vanematel masinatel klapi pesad juba ära ja tahavad tegemist. Vahest olen ainult treinud klapi ja peale pessa asetamist kord kergelt pisikese haamriga toksu peale löönud.
T.
T.
13-06-2021, 15:59 PM
(13-06-2021, 11:33 AM)2715 Kirjutas: Kas on mõni uuemal ajal tehtud sidurikorv kasutusel?kogu sidur on eelduste kohaselt vene aegne.mina sain põka 10a tagasi ja olen kahel korral mootorit vahetanud ja sidur jäi sama ja mälu järgi oli mootori vahetusel korralik.kuna nüüd juba roclad asjad olemas siis pooleks kakkuda pole mingi probleem.kui nüüd ketas puru siis kumb mõtekam kas taastada vana või poest uus sisse?
Neil nimelt ajapikku läheb see plekist plaat nii pehmeks, et survelaager küll lükkab käppasid, kuid surveplaat paindub ka sissepoole ja lahutamisest ei saa asja.
Õige plaadi tunneb ära väikse ruudulise mustri järgi, mis on metalli kalestamiseks ja lisab kõvasti jäikust.
On ka olnud siduriga see häda, kui sai kliendile uus sidur sisse pandud ja lahutama teda ei saanudki.
Käpa tagaotsad juba vastu hooratast ja survelaager vastu käppasid, kuid pedaali põhja vajutades lähevad käpa siseotsad vastu korvi plaati ja lükkavad seda sissepoole.
Seega lahutamisest võis vaid unistada.
Ketta kate võib ka olla tükkideks, mis veab kaasa just töötava mootoriga aga seistes ei anna tunda.
Seal ju sidur nii kinnine, et ükski tükk vahelt välja ei mahu.
13-06-2021, 20:09 PM
Loe ja imesta inimestel masinad lagunevad ,ostavad suvaliselt juppe ,küsivad internetist teistelt A kuda vanasti hakkama saadi kui internetti polnd.?
13-06-2021, 20:54 PM
(13-06-2021, 13:19 PM)Talupoeg taluja Kirjutas: Jagaja klapp tuleks välja võtta ja uurida, et kuidas koonuse pind nii klapil, kui ka pesal. Kui enam ei pea, tuleks koonus üle treida. Pesa võiks ka lihvida pärast uue klapiga kergelt ja vaadata siis, kas ongi pidamist. Vanematel masinatel klapi pesad juba ära ja tahavad tegemist. Vahest olen ainult treinud klapi ja peale pessa asetamist kord kergelt pisikese haamriga toksu peale löönud.
T.
Jagaja klapp tundub täitsa okei, samamoodi pesa ise, huvitav on see, et õli vahutab jubedalt süsteemis kuigi uus õli sai sisse...
13-06-2021, 20:56 PM
(13-06-2021, 20:09 PM)Tainas Kirjutas: Loe ja imesta inimestel masinad lagunevad ,ostavad suvaliselt juppe ,küsivad internetist teistelt A kuda vanasti hakkama saadi kui internetti polnd.?kuvalda ja kellegi ema abiga
Pähkliajude hirm
13-06-2021, 21:04 PM
13-06-2021, 22:35 PM
Algatuseks, kui soovite närve säästa, visake see õnnetus pealt minema ja lisage tänapäevane jagaja. Neid saab juba sama raha eest, mis see slaavi käkk maksab...nii igav jagaja, et läheb isegi pealt rooste
14-06-2021, 06:54 AM
Õli vahutab , siis juba hakkab selguma ju .Tegelikult teinekord saab ju küsimusele vastuse venemasinate kohta poole kiirekimini kusagilt vene masinatefoorumilt fermer.ru või mis nad seal on. Vähemalt ise saand . Nende kodumaa ju seal ja rahvastki rohkem. Tegelikult võiks siin küsimuse esitanu alati ka lõpplahendus ära märkida , muidu ainult küsimused a kuidas asi lahenes sellest juttu vähe . Sest vähesed viitsivad kribada kui probleem käes. A ikkagi miks ei taheta eriti oma vanust ja umbkaudset asukohta kirja panna.
,
,
14-06-2021, 11:58 AM
(13-06-2021, 20:54 PM)MadR Kirjutas: Jagaja klapp tundub täitsa okei, samamoodi pesa ise, huvitav on see, et õli vahutab jubedalt süsteemis kuigi uus õli sai sisse...
Pesas mingeid niite, tihendijäänuseid jms pehmet sodi ei olnud?
Paagi imiliin jookseb korralikult? Ämbritäis võiks praeguse kuumaga sealt mõne minutiga välja joosta.
14-06-2021, 19:12 PM
(14-06-2021, 11:58 AM)v6sa Kirjutas:(13-06-2021, 20:54 PM)MadR Kirjutas: Jagaja klapp tundub täitsa okei, samamoodi pesa ise, huvitav on see, et õli vahutab jubedalt süsteemis kuigi uus õli sai sisse...
Pesas mingeid niite, tihendijäänuseid jms pehmet sodi ei olnud?
Paagi imiliin jookseb korralikult? Ämbritäis võiks praeguse kuumaga sealt mõne minutiga välja joosta.
Pesa oli täiesti puhas, ei leidnud ühtigi sitatäppi ka. Paagi imiliin sai pumba alt lahti võetud ja õli välja lastud, ütleks et nii 5minutiga oli paak tühi. Oleks ehk hüdroõli paagilt korgi maha võtnud oleks kiiremini jooksnud. Igatahes otsisin oma varudest tutika veneaegse T25 jagaja välja eks panen külge ja siis annan teada mis saab.
14-06-2021, 21:27 PM
Õli vahutab kui pump on valepidi pöörlemisega.
Mul oli russi roolivõimu pumbaga sama jama. Täht oli vale peale löödud.
Uuel oli seest kummiriba puudu. Ka ei töötanud ja vahutas. Kolmanda pumbaha hakkas tööle.
Mul oli russi roolivõimu pumbaga sama jama. Täht oli vale peale löödud.
Uuel oli seest kummiriba puudu. Ka ei töötanud ja vahutas. Kolmanda pumbaha hakkas tööle.
Aquila captas non muscas.
15-06-2021, 08:36 AM
15-06-2021, 08:48 AM
(14-06-2021, 21:27 PM)Daff Kirjutas: Õli vahutab kui pump on valepidi pöörlemisega.Kas üldse ei töödanud, või kuidagi läbi häda külmalt vähemalt toimis?
Mul oli russi roolivõimu pumbaga sama jama. Täht oli vale peale löödud.
Uuel oli seest kummiriba puudu. Ka ei töötanud ja vahutas. Kolmanda pumbaha hakkas tööle.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 15 külali(st)ne