Küsimused t-25A-1 kohta

Neid pumpasid ei tasu uskuda, sisusid tõsteti ringi. Alati tasub vaadata seda, et kus on kiri Vhod, sealt peaks õli sisse minema. Kui on parempoolse pöörlemisega pump, siis peab õli minema võlli parempidi keerates üle hammasratta, mitte hammasrataste vahele. August ju kohe näha, et kui käega keerad parempidi, kuidas hammasrattad pöörlevad. Kui on vasempidi pump, siis vasakule võlli keerates peab ikka õli üle hammasratta minema.
T.
Vasta

(14-06-2021, 19:12 PM)MadR Kirjutas:  
(14-06-2021, 11:58 AM)v6sa Kirjutas:  
(13-06-2021, 20:54 PM)MadR Kirjutas:  Jagaja klapp tundub täitsa okei, samamoodi pesa ise, huvitav on see, et õli vahutab jubedalt süsteemis kuigi uus õli sai sisse...

Pesas mingeid niite, tihendijäänuseid jms pehmet sodi ei olnud?

Paagi imiliin jookseb korralikult? Ämbritäis võiks praeguse kuumaga sealt mõne minutiga välja joosta.

Pesa oli täiesti puhas, ei leidnud ühtigi sitatäppi ka. Paagi imiliin sai pumba alt lahti võetud ja õli välja lastud, ütleks et nii 5minutiga oli paak tühi. Oleks ehk hüdroõli paagilt korgi maha võtnud oleks kiiremini jooksnud. Igatahes otsisin oma varudest tutika veneaegse T25 jagaja välja eks panen külge ja siis annan teada mis saab.

Nagu lubatud sai, et annan teada kui midagi muutub. Täna sai hydroscandis lastud teha kõik uued voolikud hüdrosüsteemi, nii nad said uue jagaja ja uue pumbaga külge ja asi toimib. Seega asi oli jagajas, lähiajal võtan asja pulkadeks ja vaatan mis seal valesti on.
Vasta

Jagajat saad varsti jälle vahetada Wink ei ole need kestma loodud.
Vasta

(15-06-2021, 23:31 PM)I.A Kirjutas:  Jagajat saad varsti jälle vahetada Wink ei ole need kestma loodud.

Arvad, et veneaegne uus ei kesta?
Vasta

Piisab mõned korrad n-ö ülekoormusest.. mitme russi puhul on piisanud kahveltõstukiga pisut majandamisest. Lihtsalt ei pea enam, vajub alla.. lekked on normaalne sellise asja puhul. Kui tõstesilindrile kraanid vahele, siis vast ei häiri nii...
Vasta

(15-06-2021, 08:48 AM)huvi5 Kirjutas:  
(14-06-2021, 21:27 PM)Daff Kirjutas:  Õli vahutab kui pump on valepidi pöörlemisega. 
Mul oli russi roolivõimu pumbaga sama jama. Täht oli vale peale löödud. 
Uuel oli seest kummiriba puudu. Ka ei töötanud ja vahutas. Kolmanda pumbaha hakkas tööle.
Kas üldse ei töödanud, või kuidagi läbi häda külmalt vähemalt toimis?

Külmalt oli tumm. Kui soojaks läks siis kuidagi moodi keeras.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(15-06-2021, 23:36 PM)MadR Kirjutas:  
(15-06-2021, 23:31 PM)I.A Kirjutas:  Jagajat saad varsti jälle vahetada Wink ei ole need kestma loodud.

Arvad, et veneaegne uus ei kesta?

Jagur kestab, kui see on:
A. nõutud materjalidest;
B. valmistatud etteantud tolerantside järgi;
C. koostatud vastavalt nõuetele (sh. täppispaaride sobitamine);
D: esmane paigaldus on tehtud hügieenireegleid järgides ja
E: järgnev ekspluatatsioon on olnud nõuetekohane (õlide ja filtrite vahetus vastavalt vajadusele).

Siis töötab küll. Aga kuidas sellist leida?

Kaks korda kallim bulgaarlane ei ole suvaliselt kokku visatud käkk.
Vasta

(16-06-2021, 09:36 AM)v6sa Kirjutas:  
(15-06-2021, 23:36 PM)MadR Kirjutas:  
(15-06-2021, 23:31 PM)I.A Kirjutas:  Jagajat saad varsti jälle vahetada Wink ei ole need kestma loodud.

Arvad, et veneaegne uus ei kesta?

Jagur kestab, kui see on:
A. nõutud materjalidest;
B. valmistatud etteantud tolerantside järgi;
C. koostatud vastavalt nõuetele (sh. täppispaaride sobitamine);
D: esmane paigaldus on tehtud hügieenireegleid järgides ja
E: järgnev ekspluatatsioon on olnud nõuetekohane (õlide ja filtrite vahetus vastavalt vajadusele).

Siis töötab küll. Aga kuidas sellist leida?

Kaks korda kallim bulgaarlane ei ole suvaliselt kokku visatud käkk.



Nii naljakas kui see pole, siis  need jagajad mis ei kesta on/olid toodetud hydrosila poolt. Mingi 15a tagasi tootis neid ka x firma veel ja müüdi neid 30euri tk. Täielik pask, kuid tänaseks päevaks on kvaliteet tunduvalt paranenud.. Kuid ringlusest (loe kodustes varudes) on neid odavaid veel küll ja nende otsa satutakse alatihti.
Originaal ukraina hydrosila omad on tegelt päris ok. Miks muidu neid  ka t25le tehasest külge pandi. Mu 94 ja 95a masinatel neeed originaalis Ukraina kirjadega uuest pärast küljes.  

Kui nüüd vene omasid kiruda, siis seal küll kvaliteet väga kõikuv. Nimelt tootjaid venemaal palju. Olen kohanud sellist mis on ülimalt hea kvaliteediga ja ka sellist, millel võid näha valujääke kõikjal.

Üldjoontes teema veel ka selles, et paljud panevad veneaegse jagaja peale, mis on kasutatud. Kuid ega head asja maha kanta ja ongi teema, et UUS on ka ülikulunud tükk.

https://www.agromarket.ee/toode/jagajat-25/        -- ukraina Hydrosila oma

https://www.trabiflex.ee/et/a/jagaja-2-s...-bulgaaria     --- bulgaaria oma.



Bulgaaria oma on jällegi teiste kinnitustega ja näeb kuidagi mittesobilik välja. Viisakalt mina seda külge ei oskaks panna. (näeb nagu valge mees. ja musta M...ga välja)

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

unimüts Kirjutas:
v6sa Kirjutas:
MadR Kirjutas:
I.A Kirjutas:Jagajat saad varsti jälle vahetada Wink ei ole need kestma loodud.

Arvad, et veneaegne uus ei kesta?

Jagur kestab, kui see on:
A. nõutud materjalidest;
B. valmistatud etteantud tolerantside järgi;
C. koostatud vastavalt nõuetele (sh. täppispaaride sobitamine);
D: esmane paigaldus on tehtud hügieenireegleid järgides ja
E: järgnev ekspluatatsioon on olnud nõuetekohane (õlide ja filtrite vahetus vastavalt vajadusele).

Siis töötab küll. Aga kuidas sellist leida?

Kaks korda kallim bulgaarlane ei ole suvaliselt kokku visatud käkk.



Nii naljakas kui see pole, siis  need jagajad mis ei kesta on/olid toodetud hydrosila poolt. Mingi 15a tagasi tootis neid ka x firma veel ja müüdi neid 30euri tk. Täielik pask, kuid tänaseks päevaks on kvaliteet tunduvalt paranenud.. Kuid ringlusest (loe kodustes varudes) on neid odavaid veel küll ja nende otsa satutakse alatihti.
Originaal ukraina hydrosila omad on tegelt päris ok. Miks muidu neid  ka t25le tehasest külge pandi. Mu 94 ja 95a masinatel neeed originaalis Ukraina kirjadega uuest pärast küljes.  

Kui nüüd vene omasid kiruda, siis seal küll kvaliteet väga kõikuv. Nimelt tootjaid venemaal palju. Olen kohanud sellist mis on ülimalt hea kvaliteediga ja ka sellist, millel võid näha valujääke kõikjal.

Üldjoontes teema veel ka selles, et paljud panevad veneaegse jagaja peale, mis on kasutatud. Kuid ega head asja maha kanta ja ongi teema, et UUS on ka ülikulunud tükk.

https://www.agromarket.ee/toode/jagajat-25/        -- ukraina Hydrosila oma

https://www.trabiflex.ee/et/a/jagaja-2-s...-bulgaaria     --- bulgaaria oma.



Bulgaaria oma on jällegi teiste kinnitustega ja näeb kuidagi mittesobilik välja. Viisakalt mina seda külge ei oskaks panna. (näeb nagu valge mees. ja musta M...ga välja)
Minu meelest pole sellel antud Bulgaaria omal kummalgil sektsioonil ujuvaid asendeid ka. Ehk, et antud hind pole võrdlusmomendiks õige päris.

Edit: Okei, näen, et 125.- eest saab Trabiflexist kahe ujuva asendiga variandi ka.

Parimat,
Henri
Vasta

minul on kaasaegsed jagajad peal ja ei kurda.
Vasta

(16-06-2021, 17:35 PM)muska71 Kirjutas:  minul on kaasaegsed jagajad peal ja ei kurda.


Senikaua kuni originaal asi toimib, ei tasu teda puutuda. Samas ma ei taha  teada palju su masinast originaali on säilinud.

Vigade otsimisega läheks harju keskmine mehaank hulluks , kui originaalist väga kaugele eemale on viidud. Endale võib jah üks või teine lisa meeldida, kuid visuaalselt on enamik uuendusi räige porr.  
Siinjuures naljakas on see, et kui ise kasutad on pohh, kui müüma lähed on "spetsialistid" kohal ja soovivad kõike originaali.  Vastasel juhul võib oma uunikumi kaaluhinnaga vaid müüa.


Aastaid tagasi, jawadega tegeletud, ütles üks hea sõber ilusti. Osta uuena. kasuta nii et kann villis ja kui enam ei sõida osta kastis   uus ja sõida jälle.

Veneaegse tehnikaga on see, et nööki saab igast august koheselt, kui palju teda puutuda. Nende masinate ressurss on enamjaolt läbi juba mis sellist ümberehitust vajavad.
Üks siinne foorumlane mainis juba, et ega venelasest ikka korraliku lääne tehnikat ehita. Võid ju proovida, kuid tulemuseks ikka venelane.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Ei saa kahjuks sinu maailmavaatest aru.. masin üldiselt on ok ja seda kasutatakse, siis ei tohi märksa paremaid vidinaid külge pookida, mis põhiliselt k..ivad? Muuseumi pillidest saan aru. Endal kasutades puulõhkuja t-16 küljes,  vene jagajaga tõesti ei kujutaks seda elu ette... alguses sai proovitud.Liigutusi päevas on tõesti üks kuni mitu...
Vasta

(16-06-2021, 21:26 PM)I.A Kirjutas:  Ei saa kahjuks sinu maailmavaatest aru.. masin üldiselt on ok ja seda kasutatakse, siis ei tohi märksa paremaid vidinaid külge pookida, mis põhiliselt k..ivad? Muuseumi pillidest saan aru. Endal kasutades puulõhkuja t-16 küljes,  vene jagajaga tõesti ei kujutaks seda elu ette... alguses sai proovitud.Liigutusi päevas on tõesti üks kuni mitu...
no mis teha kui mõnel meeldib vene org rauaga vahekorras olla ja iseendale vaseliinita taha lasta tõmmata...
orginaal hüdrost on alles ainult pump koos kastiga kus küljes on,kõik muu uus kaasaegne kuna küljes kraana ja oli nagunii suuremat paaki vaja ja paak ees ca 30L lääne filtriga.oli vaja ka jagaja lisaseksioone ja läks lääne oma peale.õhu ja kütte filtrid ka kaasaegsed ja mitte kehvema tööomadusega.masin peab reaalselt töötama ja peale pumba stendi hulga tööd murevabalt tehtud.ka hüdro silinder oli mõtetes välja vahetada kuna lekkis ja iga aasta vaheta,aga lekke põhjus oli vena tihendite saast,lääne omad ja asi klaar.
kui see vene küttefiltri ikaldus nii hää siis miks ei kohta seda ühelgi kaasaegsemal tehnikal?kupli all peab ka midagi olema mis oma elu kergemaks mõtleb...mul läbi käinud lääne diislid,86a nissan,99a oblikas,2007 rav,2014 ekspert ja kuskil ei ole seda ikaldust ja kõik töötavad nussivabalt.
Vasta

(17-06-2021, 14:27 PM)muska71 Kirjutas:  
(16-06-2021, 21:26 PM)I.A Kirjutas:  Ei saa kahjuks sinu maailmavaatest aru.. masin üldiselt on ok ja seda kasutatakse, siis ei tohi märksa paremaid vidinaid külge pookida, mis põhiliselt k..ivad? Muuseumi pillidest saan aru. Endal kasutades puulõhkuja t-16 küljes,  vene jagajaga tõesti ei kujutaks seda elu ette... alguses sai proovitud.Liigutusi päevas on tõesti üks kuni mitu...
no mis teha kui mõnel meeldib vene org rauaga vahekorras olla ja iseendale vaseliinita taha lasta tõmmata...
orginaal hüdrost on alles ainult pump koos kastiga kus küljes on,kõik muu uus kaasaegne kuna küljes kraana ja oli nagunii suuremat paaki vaja ja paak ees ca 30L lääne filtriga.oli vaja ka jagaja lisaseksioone ja läks lääne oma peale.õhu ja kütte filtrid ka kaasaegsed ja mitte kehvema tööomadusega.masin peab reaalselt töötama ja peale pumba stendi hulga tööd murevabalt tehtud.ka hüdro silinder oli mõtetes välja vahetada kuna lekkis ja iga aasta vaheta,aga lekke põhjus oli vena tihendite saast,lääne omad ja asi klaar.
kui see vene küttefiltri ikaldus nii hää siis miks ei kohta seda ühelgi kaasaegsemal tehnikal?kupli all peab ka midagi olema mis oma elu kergemaks mõtleb...mul läbi käinud lääne diislid,86a nissan,99a oblikas,2007 rav,2014 ekspert ja kuskil ei ole seda ikaldust ja kõik töötavad nussivabalt.


Vahekorras?  Kui see minu kohta käis siis point mul vähe teine.
Kas tuleb töötavat asja lõhkuma hakata? saan aru, kui on vaja tõesti mingi puulõhkuja taha haakesüsteemi panna ja siis on mugavam jagajakang ka lähemale tuua. No probleemo.  Enda elu lihtsustamine.
Minu küsimus on pigem selles, et kas töötavat (probleemivaba) detaili peab masina küljest eemaldama?
Kui detail pees on, siis jah ei ole varianti, kas uus vene oma või uus lääne oma on juba iga mehe oma otsustada.  Minu küsimus on aga, kas töötavat asja on vaja lõhkuda (kui ta töötab) ?
Minu poolest võib IGA MEES ehitada enda t25st kasvõi kosmose laeva ja seda ka kasutada. Kuid tuleb endale aru anda, et olgugi, et ta omaniku jaoks on ideaalne, ei pruugi ta järgmisele mehele meeldida. Paljud sellised omaaretused ongi tänaseks päevaks kuusakoskis seetõttu.

Minu jaoks on pigem primaarne, et masin töötaks nöökimistega. Võtad kuurist, ei kuritarvita teda ja paned tagasi kuuri. Kui selle 30min töö jaoks on eelnevalt vaja päev-kaks remonti teha, siis see käib küll juba närvidele. Siin ongi need igast otsast remonditud masinad nuhtluseks. Isegi kohati need, mis on originaalkonditsioonis lagunevad raiped kiirelt.  Kui masin on kõikjalt ümberehitatud, siis ei ole lootustki teda vastupidavaks saada. Nööki iga päev igast otsast. Vähetöötanud masinad jällegi töötavad ja talla ja kalla vaid.


Samas  ega tänapäeval olemegi sellised siidnäpud juba, et iga haakeriista jaoks on tüüpiliselt hangitud oma masin ja neid ei pea vahetama. (varem oli 1 masin ja 10 haakeriista nüüd mitu masinat ja igal oma haakeriist)


Seetõttu mu point ongi, et kohenda masin endale vastavaks, kuid ära looda, et masina "mahakandmise /müümise" korral järgmine su masinat siis hindab. (autosid peetakse 5aastat enamjaolt, traktoreid õnneks veidi kauem)
Teisalt ühe korraga 30 jupi korraga väjavahetamine viib ummikteeni.  Kui originaalist liiga palju on ümber ehitatud, siis on probleemide korral lootusetu kellegilt abi saada. Keegi ei jaga enam mütsi ka, mis on kus ümber tehtud.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(17-06-2021, 21:12 PM)unimüts Kirjutas:  
(17-06-2021, 14:27 PM)muska71 Kirjutas:  
(16-06-2021, 21:26 PM)I.A Kirjutas:  Ei saa kahjuks sinu maailmavaatest aru.. masin üldiselt on ok ja seda kasutatakse, siis ei tohi märksa paremaid vidinaid külge pookida, mis põhiliselt k..ivad? Muuseumi pillidest saan aru. Endal kasutades puulõhkuja t-16 küljes,  vene jagajaga tõesti ei kujutaks seda elu ette... alguses sai proovitud.Liigutusi päevas on tõesti üks kuni mitu...
no mis teha kui mõnel meeldib vene org rauaga vahekorras olla ja iseendale vaseliinita taha lasta tõmmata...
orginaal hüdrost on alles ainult pump koos kastiga kus küljes on,kõik muu uus kaasaegne kuna küljes kraana ja oli nagunii suuremat paaki vaja ja paak ees ca 30L lääne filtriga.oli vaja ka jagaja lisaseksioone ja läks lääne oma peale.õhu ja kütte filtrid ka kaasaegsed ja mitte kehvema tööomadusega.masin peab reaalselt töötama ja peale pumba stendi hulga tööd murevabalt tehtud.ka hüdro silinder oli mõtetes välja vahetada kuna lekkis ja iga aasta vaheta,aga lekke põhjus oli vena tihendite saast,lääne omad ja asi klaar.
kui see vene küttefiltri ikaldus nii hää siis miks ei kohta seda ühelgi kaasaegsemal tehnikal?kupli all peab ka midagi olema mis oma elu kergemaks mõtleb...mul läbi käinud lääne diislid,86a nissan,99a oblikas,2007 rav,2014 ekspert ja kuskil ei ole seda ikaldust ja kõik töötavad nussivabalt.


Vahekorras?  Kui see minu kohta käis siis point mul vähe teine.
Kas tuleb töötavat asja lõhkuma hakata? saan aru, kui on vaja tõesti mingi puulõhkuja taha haakesüsteemi panna ja siis on mugavam jagajakang ka lähemale tuua. No probleemo.  Enda elu lihtsustamine.
Minu küsimus on pigem selles, et kas töötavat (probleemivaba) detaili peab masina küljest eemaldama?
Kui detail pees on, siis jah ei ole varianti, kas uus vene oma või uus lääne oma on juba iga mehe oma otsustada.  Minu küsimus on aga, kas töötavat asja on vaja lõhkuda (kui ta töötab) ?
Minu poolest võib IGA MEES ehitada enda t25st kasvõi kosmose laeva ja seda ka kasutada. Kuid tuleb endale aru anda, et olgugi, et ta omaniku jaoks on ideaalne, ei pruugi ta järgmisele mehele meeldida. Paljud sellised omaaretused ongi tänaseks päevaks kuusakoskis seetõttu.

Minu jaoks on pigem primaarne, et masin töötaks nöökimistega. Võtad kuurist, ei kuritarvita teda ja paned tagasi kuuri. Kui selle 30min töö jaoks on eelnevalt vaja päev-kaks remonti teha, siis see käib küll juba närvidele. Siin ongi need igast otsast remonditud masinad nuhtluseks. Isegi kohati need, mis on originaalkonditsioonis lagunevad raiped kiirelt.  Kui masin on kõikjalt ümberehitatud, siis ei ole lootustki teda vastupidavaks saada. Nööki iga päev igast otsast. Vähetöötanud masinad jällegi töötavad ja talla ja kalla vaid.


Samas  ega tänapäeval olemegi sellised siidnäpud juba, et iga haakeriista jaoks on tüüpiliselt hangitud oma masin ja neid ei pea vahetama. (varem oli 1 masin ja 10 haakeriista nüüd mitu masinat ja igal oma haakeriist)


Seetõttu mu point ongi, et kohenda masin endale vastavaks, kuid ära looda, et masina "mahakandmise /müümise" korral järgmine su masinat siis hindab. (autosid peetakse 5aastat enamjaolt, traktoreid õnneks veidi kauem)
Teisalt ühe korraga 30 jupi korraga väjavahetamine viib ummikteeni.  Kui originaalist liiga palju on ümber ehitatud, siis on probleemide korral lootusetu kellegilt abi saada. Keegi ei jaga enam mütsi ka, mis on kus ümber tehtud. 



Tõesti ei saa sinu mõttemaailmast aru...kas sul käed tagurpidi otsas ja mõttemaailm 70 ndates kinni, et põhiprobleeme välja ei vaheta? Kahjuks teatud asju on palju paremaid saada.  Kui tahad traktori puhul originaali taga ajada, siis läbi juba musta nr komisjon. Ma üritan ajaga kaasas käia, tsentrifuugi asemel on filter, kuna tsentrifuug ei vurranud ja õliks on 10w-40. Maitse asi,.   Ütles kukk ja nokkis sitta...
Vasta

(17-06-2021, 21:55 PM)I.A Kirjutas:  [quote pid='522230' dateline='1623953529']

Tõesti ei saa sinu mõttemaailmast aru...kas sul käed tagurpidi otsas ja mõttemaailm 70 ndates kinni, et põhiprobleeme välja ei vaheta? Kahjuks teatud asju on palju paremaid saada.  Kui tahad traktori puhul originaali taga ajada, siis läbi juba musta nr komisjon. Ma üritan ajaga kaasas käia, tsentrifuugi asemel on filter, kuna tsentrifuug ei vurranud ja õliks on 10w-40. Maitse asi,.   Ütles kukk ja nokkis sitta...

[/quote]

Ma küsin siis uuesti. kas töötavat asja on vaja välja vahetada seetõttu, et midagi paremat on saada?    Siit tekib küsimus miks üldse jännata t25ga võtame kohe John Deere masina ja tutikana.

Tsentrifuugid mu kahel masinal töötavad. Kahel teisel on tehase õlifilter peal. Kolmel masinal on juba uuest peast pandud lääne õlid mootorisse ja no probleemo. Sisu läigib vastu. 

Ühel masinal lihtsalt puht laiskusest on veel Kamaz õli sees. Masin aastast 76 ja korra aastas vahetan mootoriõli ja suht kindel, et kanalid ei ole ka saasta täis.

Samas nööki olen ise just siis saanud, kui olen mingit detaili läinud vahetama. Tekivad nn lapsevead, mis ajusid kepivad. Ja neid välja vahetatavaid detaile koguneb kulunud masina juures palju. Teisisõnu ka nööki palju.  

Samas ega taastatud masinatega on samamoodi nööki. Lihtsalt peab neist üle olema. Kuid vähemalt minul on soov omada töökindlat masinat, mida ei ole iga  poldi kohapealt remonditud.

Minu maitse ei pea igale ühele meeldima. Kohati tuleb uuendustega kaasas käia, kuid see ei tähenda veel, et ma mõnda seda raibet enda hoovile tahaks.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Tehke vahet kahel väljamõeldud mehel:

Ühele mehele meeldib oma T-25ga maad harida ja peeti kasvatada. Meeldib just see harimise osa. Ja peedid. Traktor on lihtsalt vajalik.

Teisele mehele meeldib oma T-25te peedi harimiseks valmis sättida. Harida ei meeldi, aga sättida küll. Sest peab. Peeti on vaja ja selleks peab olema parim võimalik T-25. Sest "built, not bought".


Minu arust on aga selle originaali muutmisega kõige keerulisem probleem tõesti see, et kui see muutja peaks siit ilmast lahkuma, siis järgmisel mehel on tihtipeale lihtsam nullist alustada, kui seda paremaks tehtud süsteemi harutada.
Samas kui on tõesti hästi ja loogiliselt tehtud, pole probleemi. Aga tihtipeale ju tehakse paar ratsi ka.

Ma olen küll jooksnud erinevate probleemidega (mitte ainult T-25 puhul) ummikusse sellega, et oleks vaja natuke hooldada ning sellest saab enam-vähem kapitaalremont, sest muidu ei saa aru, mis tehtud on.
Vasta

(18-06-2021, 10:44 AM)ivo86 Kirjutas:  Minu arust on aga selle originaali muutmisega kõige keerulisem probleem tõesti see, et kui see muutja peaks siit ilmast lahkuma, siis järgmisel mehel on tihtipeale lihtsam nullist alustada, kui seda paremaks tehtud süsteemi harutada.
Samas kui on tõesti hästi ja loogiliselt tehtud, pole probleemi. Aga tihtipeale ju tehakse paar ratsi ka.
mis seal hüdrol siis keerulist on?pumbast jookseb kraani mille üks asend viib õli traka jagajasse,teine kraanasse ja kraanasse kiirliidetega ja nii,et valesti ühendada ei saa ja traka pisike ja kõik silme all.elektriga pisut keerukam ja oleks vaja elektrikut kes kaasaegsemaks teeks ja selles mõttes,et orginaalis küünla spiraali pole,aga tahaks peale panna.kunagi siin laitsin orginaal spiraali,aga pean sõnu sööma kuna kui lased ikka punaseks siis efekt sama mis fööniga ja toimib ideaalselt.
Vasta

Hapukurgi hooaeg. Jututeemad otsas. Mõnes alapealkirjas hakatakse poliitikaga tegelema. 
Võtaks siis ajaviiteks ennast kiita.

Sai kolm päeva tegeletud heinateoga. Hooldusniiduk põkale järgi ja soost muru kujundama. 
Haruldane heina kasv sellel aastal. Kerahein ja timut olid mulle kahemeetrisele kolgele ninani. Põkats esimese käiguga ei teinud midagi. Kiire tigukäik ja siis ka "must" jooksis.
Õhutemperatuur oli nagu isegi teate 27-30 üle nulli. Ja kogu selle palavuse juures suutis põkats oma töötemperatuuri hoida 90 kraadi juures. Ülespoole ei tõusnud. Kamazi õli muidugi lasi peale 3-4 tundi õlirõhu maha niiet algsest neljast jäi 1,5 veel järgi. 
Peab vist midagi moodsamat sisse valama. 

Seda temperatuuri teemat tahtsin just esile tõsta. 
Kui mootorit vahetasin siis üks vanataat, eluaegne põkamees andis nõu ja nii sai tehtud. 

Esimene mida ta nõudis oli kõrgsurvepump stendi ja tahm maha. Kerge vine peab jääma korstna otsa. 
Süüde paika piinliku täpsusega.
Ja kolmas punkt oli vana D-37 ventilaator. Indeks peab olema ilma tähtedeta. Lihtsalt D-37. Sellel on õhutootlikus pea 1/3 suurem kui D-37E ventikal.
Ja asi toimib.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Milles ventilaatorite erinevus?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne