13-07-2021, 22:24 PM
siis peavad ratta läbimõõdud samaks jääma,kui soovid bemmi dünaamikat
(14-07-2021, 00:01 AM)MeelisV Kirjutas: Selleks et teha arvutusi on vaja teada mis on bemmi ülekanne ja see oligi küsimus.
Ei ma ei tahagi võtta 1:1 sama ükekandega silda vaid loomulikult lisada ka valemisse ratta mõõdu.
....
Ei ole nii lihtne et võtad kasti ja poogid sillaga kokku.
(14-07-2021, 11:52 AM)v6sa Kirjutas: Uuema mootori sobitamine eeldab küll tööd arvuti ja juhtmetega, aga on oluliselt paindlikum sobitamisel. Samas vanem mehaanilise pumbaga pada elab ka EMP üle ja sisulist sõidurõõmu pakub sama palju (kui on kord õigesti kokku sobitatud saadud).Kui on kõva DIY elektroonik-aretaja, siis kindlasti tasub moodne asi ette võtta. Aga oled rohkem rauatöö- ja mehaanikaMees, siis mina jätaks selle osa ära... Uued ägedad ökodiislid on siiski liiga keerulise elektroonikaga et riskida sellisega kusagile Euroopas tasulise kiirtee äärde jäämisega on kergelt kahtlane! Äraveoteenus maksab Euroopas nii palju, et selle eest saad aastajagu diislit osta! Minu rumalus on nii sügav, et mina tõstaks täiskomplektse asja ümber, juhtmetest kellaplokini! Blitzist jääks ju vaid plekist kest ja kojameeste mootor, kui seegi! See võib ka teise Opeli oma sobida ja paremgi olla See on nüüd avamerel purje all hulkuja elukogemus - keep it simple!
(14-07-2021, 00:27 AM)Marko Kirjutas: Läbi aastakümnete on mõnus sõita olnud nende autodega, millel ongi 100kmh juurea umbes 2000 pööret. Lähtud sellest, eeldusel muidugi, et mootoril on jaksu suurema kuudi jaux ja kui oled lõpliku rattamõõdu teada saanud, siis valid ülekandearvu diffrile.
(14-07-2021, 13:32 PM)MeelisV Kirjutas: ...Iveco daily 3l ja 180 hobust
...
Tasasel maal gps järgi 100 on 1500 pööret ja 110 on gramm üle 1600 ja väga muretult kulgeb selle madala pöörde juures.
...
(14-07-2021, 13:44 PM)MeelisV Kirjutas: Kellegi teise plaanides miks mitte s.t. Uaziku peale vabalt sobib hästi ka see frontera mõte.Arusaadav. Siis tulebki võtta kallis edev platform ja Beedu plekk sinna külge põletada. Muul lahendusel erilist mõtet ei näe. Ehk Pobeda by Maaleht elik ilus plekk-kosu istutada Bemmi täispõhjale. Või tõesti ka eespool pakutud Iveco põhjale. Siiski on Beedu 50 aastat vana olematu ohutusega kirst...
Aga minu mõtted välistavad sellise mootori või siis mineviku mõtetes mootori.
(14-07-2021, 19:49 PM)I.A Kirjutas: Bemmi n seeria 3.0 näiteks 160kw on väga kindel mootor, kui on pöördklapid sisselaskest, egr ja tahmafilter eemaldatud ehk tänapäeva lollused. Köögerdamistega tarvitab 8 liitri kandis sajale, automaadiga. Piisavalt võimeka dünaamikaga.160kw bmw mootoril pole tahmakat.s.o. siis euro 5.Minu arust pole ta isegi mitte euro4.Ilma vidinateta on ta kindel asi küll.
(14-07-2021, 21:08 PM)diselist Kirjutas:e60/61 kere peal täiesti tahmafiltriga euro4. 2003-2004/X kuuni olid ilma tahmafiltrita Eu3.(14-07-2021, 19:49 PM)I.A Kirjutas: Bemmi n seeria 3.0 näiteks 160kw on väga kindel mootor, kui on pöördklapid sisselaskest, egr ja tahmafilter eemaldatud ehk tänapäeva lollused. Köögerdamistega tarvitab 8 liitri kandis sajale, automaadiga. Piisavalt võimeka dünaamikaga.160kw bmw mootoril pole tahmakat.s.o. siis euro 5.Minu arust pole ta isegi mitte euro4.Ilma vidinateta on ta kindel asi küll.
(14-07-2021, 21:15 PM)botzor Kirjutas:Tahmafilter oli eu 4 olemas?Vag sai küll eu4 normi ilma tahmakata,eu5 tuli tahmakas.(14-07-2021, 21:08 PM)diselist Kirjutas:e60/61 kere peal täiesti tahmafiltriga euro4. 2003-2004/X kuuni olid ilma tahmafiltrita Eu3.(14-07-2021, 19:49 PM)I.A Kirjutas: Bemmi n seeria 3.0 näiteks 160kw on väga kindel mootor, kui on pöördklapid sisselaskest, egr ja tahmafilter eemaldatud ehk tänapäeva lollused. Köögerdamistega tarvitab 8 liitri kandis sajale, automaadiga. Piisavalt võimeka dünaamikaga.160kw bmw mootoril pole tahmakat.s.o. siis euro 5.Minu arust pole ta isegi mitte euro4.Ilma vidinateta on ta kindel asi küll.