16-07-2021, 23:30 PM
Kusjuures ma olen korduvalt sarnast juttu kuulnud, aga ei oska kommenteerida, kas see ka tõele vastab või on tegu linnalegendiga, mis suust suhu rääkides levima on hakanud.
(15-07-2021, 23:20 PM)MeelisV Kirjutas: jah seda sai nähtud.Ega sa pole kunagi kogenud, kui libedaks tee muutub peale esimeste vihmapiiskade langemist? Ei oska karta nähtavasti?
bahni peal tuli vihma ei midagi erilist natuka nagu paduvihma moodi oli
kiirus kukkus kohe hetkega alla saja ehk u. 70 juurde,
osad jäid teeserva seisma ma siis mõtlesin et mis nüüd mis mul märkamata jäi
ma ei osanud muud teha kui kulgesin edasi oma 110 ga ja mõtlesin pingsalt kus see konks nüüd on
sai see hoovihma osa kiirelt läbi ehk km mõni ja siis hakkas jälle pihta - vhijuuuh ja vhijuuh kütsid kõik mööda kellest ma varem mööda sõitsin.
mingit sellist hirmugi ei olnud miks peaks kiiruse alla võtma, nähtavus oli olemas, teepeal vett ei olnud ???
(17-07-2021, 15:49 PM)alfredo Kirjutas:Härra filoloogile võiks näiteks see koht ju ometi tuttav olla.(17-07-2021, 12:29 PM)Janka Kirjutas: .... Seda tunned kohe, kui ((((tekkib))))!!!!!!
Loodan et lgp.ksf! muska71 ette ei jõua.
Halva inimesena kasutakski juhust ja kutsuks ksf!-ist keelehuvilist meie kirjakeele puhtust hoidma, olgu see klaver nii libe kui tahes : )
(17-07-2021, 17:03 PM)stretch Kirjutas:(17-07-2021, 15:49 PM)alfredo Kirjutas:Härra filoloogile võiks näiteks see koht ju ometi tuttav olla.(17-07-2021, 12:29 PM)Janka Kirjutas: .... Seda tunned kohe, kui ((((tekkib))))!!!!!!
Loodan et lgp.ksf! muska71 ette ei jõua.
Halva inimesena kasutakski juhust ja kutsuks ksf!-ist keelehuvilist meie kirjakeele puhtust hoidma, olgu see klaver nii libe kui tahes : )
Sellest kohast rääkmata...
(17-07-2021, 19:42 PM)pen.skar Kirjutas: Hommikul sõitsin Viljandi. Taga keegi vilgutab tulesid. Keeran teeäärde, peatun- viimaks keegi midagi naljakat auto külge riputanud või tahab mulle midagi õpetlikku öelda. Kütavad mööda kolm tumedat autot. Alailma vahetavad kohti. Pole sellist lõbusat kulgemist varem kohanud.Ma oleks äärepealt kraavi sõitnud.
(18-07-2021, 04:29 AM)volvotar Kirjutas: ...See ongi eesmärk, lugesin kunagi nõukogude korteeži reeglite kohta, seal kui ei olnud liiklust eelnevalt suletud, siis esimene masin oli puhastaja, massiivne tugevdatud auto, mis liikus keset teed, et sundida vastutulevad autod peatuma, kuna ei vasakult ega paremalt hooga läbi ei mahu. Kes ei peatu, see tuli teelt rammida. Liikuv vastasuunast tulev auto võib ju rammida isakese limusiini ...
Tuli selline korteez sellise "litriga" kurvipeal vastu- politseibuss kõvasti vastassuunas ja kõige ees.
Võtsin kõvasti paremal, aga "peenar" osutus suhteliselt libedaks.
Veokaga ei oleks küll sinna valli ja killavoori vahele ära mahtunud!
...
(17-07-2021, 10:54 AM)Daff Kirjutas: Igatahes suurtel kiirustel vesi kiirteel on nagu kiilasjää. Omal mitu juhust olnud 235 laiadega kui tunned kuidas hakkab kandma.Kiirusepiirangust saju korral, sh. ka ilma eraldi märke kuvamata olen tõesti vaid kuulnud, aga 2+2 kiirteel veokatel vasakpoolne rida on saju korral keelatud, kunagi ammu oli isegi bahni politsei üllitatud värviline paberitükk lugeda. Aasta siis oli enne EU-d ja toll collecti aparaate aknale ei olnud.
Algul veab vähe ja kui kinni haagib uuesti on nägemist.
Eks seda ka aurokoolis Günterile räägitakse.
...
Kunagi oli jah saksas juhus kui eesti, soome ja muud põhjamaad välja peksti parklatest. Isegi paar pudelit õlut ei päästnud. Mul üks tuttav kes kohe pensionile läheb oli ka selles aktsioonis osaline.
Aga nüüd kuuled seda lugu ka nende suust kes vaevalt 10 aastat roolis olnud ja uskumatu, nemad ka selles ürituses osalenud.
...
(18-07-2021, 17:56 PM)ZIL 131 Kirjutas: Kunagi ennemuiste. Jaanuari torm. Töö sisuks oli lõhe tassimine Norrast baltikumi. Aasta alguses tööd vähe selles suunas. Saadeti Euroopasse. Euroopas oli kah talv. Aga kuradi hea oli norra varustuses autoga sinistest vilkuritest ja teistest liiklejatest vasakpoolsel real mööduda. Polnud vahet kas kaks või kolm pärisuunas sõidurada.100 kilti tunnis keskmist selle reisuga? Ise ka usud?
https://www.google.com/maps/dir/Frederic...090393!3e0
(18-07-2021, 18:22 PM)Marko Kirjutas:(18-07-2021, 17:56 PM)ZIL 131 Kirjutas: Kunagi ennemuiste. Jaanuari torm. Töö sisuks oli lõhe tassimine Norrast baltikumi. Aasta alguses tööd vähe selles suunas. Saadeti Euroopasse. Euroopas oli kah talv. Aga kuradi hea oli norra varustuses autoga sinistest vilkuritest ja teistest liiklejatest vasakpoolsel real mööduda. Polnud vahet kas kaks või kolm pärisuunas sõidurada.100 kilti tunnis keskmist selle reisuga? Ise ka usud?
https://www.google.com/maps/dir/Frederic...090393!3e0
(18-07-2021, 18:22 PM)Marko Kirjutas:Logistik lausa lähtub sellest(18-07-2021, 17:56 PM)ZIL 131 Kirjutas: Kunagi ennemuiste. Jaanuari torm. Töö sisuks oli lõhe tassimine Norrast baltikumi. Aasta alguses tööd vähe selles suunas. Saadeti Euroopasse. Euroopas oli kah talv. Aga kuradi hea oli norra varustuses autoga sinistest vilkuritest ja teistest liiklejatest vasakpoolsel real mööduda. Polnud vahet kas kaks või kolm pärisuunas sõidurada.100 kilti tunnis keskmist selle reisuga? Ise ka usud?
https://www.google.com/maps/dir/Frederic...090393!3e0