KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(15-08-2021, 08:02 AM)stihl Kirjutas:  Mitte ükski hõre diiselmootor ilma küünlata käima ei lähe, olgu ta vana või uus tüüp.

Kui kopressioon on olemas, siis küyuse ja õhusegu kokku surumisel see läheb tuliseks ja isesüttib, aga kui mootor on kohvi, siis sellist tempi ei teki. 
Küünlaga lisaks kärsatades - siis läheb.


Eelpõlemiskambriga diisel ei lähe küünaldeta käima normaalselt, see kas hõre või ei on täiesti teine asi, samuti on kohatu 40 v russi vms risuga võrrelda kuna täiesti erinevad mootorid.
Vasta

(14-08-2021, 22:57 PM)Kult Kirjutas:  Sai ostetud üks õnnetu mb 814d, millel on om364 mootor. Kui käima läheb siis käib hästi, ei suitse liialt.
Eelmise omaniku juhend oli et 3 korda gaasi kiirelt vajutada ja siis starterit ja nii ta käima läks. 
 Kui proovisin pärast umbes tunnist sõitu uuesti käima panna siis ei  midagist, panin kütet juurde kuna seier
Ei tea mis massin on ja mida kujutab endast om mootor, aga sümptomid viitavad peale hõreda mootori, ka (kütuse) süsteemi ebatihedusele. Törts lisaõhku ja hing kinni. Enamjaolt on olnud põhjused kütuse tagasivoolul, voolikud ilma klambrita ja pudedad. tagasivoolu klapp ei pea jms. Märgiks võib olla vaid pisut õline ühendusvoolik.


Vasta

(16-08-2021, 07:39 AM)hulgus Kirjutas:  
(14-08-2021, 22:57 PM)Kult Kirjutas:  Sai ostetud üks õnnetu mb 814d, millel on om364 mootor. Kui käima läheb siis käib hästi, ei suitse liialt.
Eelmise omaniku juhend oli et 3 korda gaasi kiirelt vajutada ja siis starterit ja nii ta käima läks. 
 Kui proovisin pärast umbes tunnist sõitu uuesti käima panna siis ei  midagist, panin kütet juurde kuna seier
Ei tea mis massin on ja mida kujutab endast om mootor, aga sümptomid viitavad peale hõreda mootori, ka (kütuse) süsteemi ebatihedusele. Törts lisaõhku ja hing kinni. Enamjaolt on olnud põhjused kütuse tagasivoolul, voolikud ilma klambrita ja pudedad. tagasivoolu klapp ei pea jms. Märgiks võib olla vaid pisut õline ühendusvoolik.
Kui toitesüsteem enne pumpa veab õhu vahele siis ei käivitu enne kui õhk väljas,tagasivoolu pool ei oma tähtsust.Seda väidan isiklikest kogemustest.
Vasta

(14-08-2021, 22:57 PM)Kult Kirjutas:  Sai ostetud üks õnnetu mb 814d, millel on om364 mootor. Kui käima läheb siis käib hästi, ei suitse liialt.
Eelmise omaniku juhend oli et 3 korda gaasi kiirelt vajutada ja siis starterit ja nii ta käima läks. 
 Kui proovisin pärast umbes tunnist sõitu uuesti käima panna siis ei  midagist, panin kütet juurde kuna seier ka valetas ja oli suht otsas. 5cm paagi põhjas. Ikka ei midagi, väike sutsakas käivitusgaasi ja käis nagu muiste. Sõitsin kodu ära ja sama jama, ilma gaasita ei lähe, paar korda sai küll kuidagi aga ei taha starterit piinata.  Eelsüüte küünalde punane tuli ka põleb vahelduva eduga.
 Kas võiks arvata et tõmbas mingi jama filtritesse kui paagi peaaegu tühjaks sai või on mootor hõre et isegi sooja mootoriga ei taha minna.
 Äkki on kellelgi sama mootoriga kogemusi.
OM364 mootoril ei ole eelsüüteküünlaid. Kui kõik korras, siis käivitub ka peale mitmeid kuid seismist poolest pöördest. Kiirest gaasivajutisest enne käivitamist küll mingit tolku pole, pigem võib proovida nii, et ilma gaasi vajutamata paar sekundit starterit ja siis vajutada gaasi. Võid proovida ka enne käivitamist käsipumbaga kütte üles lüüa ja vaadata, kas midagi muutub käivitamisel. Sellega saad kontrollida, kas on kütte "tagasivajumise" probleem või mitte.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta

On kellelgi kogemusi rohelise immutusega terassilaudagega, nimelt, kui õlitada, kas siis roheline jääb kaua läbikumama? Või oskab soovitada Pärnumaal tootjat, kes pakub pruuni immutusega lauda mõistliku hinnaga. Vaja oleks katta 34 rm.
----------------------------
Mõistlik tarnija leitud.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(16-08-2021, 08:21 AM)korvimees Kirjutas:  
(14-08-2021, 22:57 PM)Kult Kirjutas:  Sai ostetud üks õnnetu mb 814d, millel on om364 mootor. Kui käima läheb siis käib hästi, ei suitse liialt.
Eelmise omaniku juhend oli et 3 korda gaasi kiirelt vajutada ja siis starterit ja nii ta käima läks. 
 Kui proovisin pärast umbes tunnist sõitu uuesti käima panna siis ei  midagist, panin kütet juurde kuna seier ka valetas ja oli suht otsas. 5cm paagi põhjas. Ikka ei midagi, väike sutsakas käivitusgaasi ja käis nagu muiste. Sõitsin kodu ära ja sama jama, ilma gaasita ei lähe, paar korda sai küll kuidagi aga ei taha starterit piinata.  Eelsüüte küünalde punane tuli ka põleb vahelduva eduga.
 Kas võiks arvata et tõmbas mingi jama filtritesse kui paagi peaaegu tühjaks sai või on mootor hõre et isegi sooja mootoriga ei taha minna.
 Äkki on kellelgi sama mootoriga kogemusi.
OM364 mootoril ei ole eelsüüteküünlaid. Kui kõik korras, siis käivitub ka peale mitmeid kuid seismist poolest pöördest. Kiirest gaasivajutisest enne käivitamist küll mingit tolku pole, pigem võib proovida nii, et ilma gaasi vajutamata paar sekundit starterit ja siis vajutada gaasi. Võid proovida ka enne käivitamist käsipumbaga kütte üles lüüa ja vaadata, kas midagi muutub käivitamisel. Sellega saad kontrollida, kas on kütte "tagasivajumise" probleem või mitte.
enne ketrama asumist ühel pihustil mõni pööre küttetoru mutter lahti ja starterit kui kütet pritsib siis küte tuleb peale, kui ei siis pihustisse kütet ei jõua ja ei saagi käivituda...
Vasta

OM364. Eile oli natuke aega susida, eelsüüteküünal on üks mis on sisselaskes. Seal on vool olemas, aga kütet ei tule peale. Solenoidile mis peaks sinna kütet jagama on ka vool peal ja solenoidi takistus ~30 oomi.
 Väga pikalt pole lasknud starteril kedrata, nii et ei oska öelda kas läheks käima. Proovisin siis jälle väikese gaasi sutsakaga ja läks käima hetkega. Jätsin seisma ja siis läks ka kohe uuesti käima, läks ka pärast 10 minutit seismist käima, pidi ainult rohkem mootorit ringi laskma. Pärast 2 tundi seismist enam ei läinud. Tundub nagu ei saa kütet kätte või vajub ära.
Vasta

(16-08-2021, 16:41 PM)Kult Kirjutas:  OM364. Eile oli natuke aega susida, eelsüüteküünal on üks mis on sisselaskes. Seal on vool olemas, aga kütet ei tule peale. Solenoidile mis peaks sinna kütet jagama on ka vool peal ja solenoidi takistus ~30 oomi.
 Väga pikalt pole lasknud starteril kedrata, nii et ei oska öelda kas läheks käima. Proovisin siis jälle väikese gaasi sutsakaga ja läks käima hetkega. Jätsin seisma ja siis läks ka kohe uuesti käima, läks ka pärast 10 minutit seismist käima, pidi ainult rohkem mootorit ringi laskma. Pärast 2 tundi seismist enam ei läinud. Tundub nagu ei saa kütet kätte või vajub ära.
mina loen sellest välja,et siiski mootor hõre...Gaasilt saad käima kuumusega mootor pisut paisub ja lekked vähenevad ja kuna veel natukegi soe käivitub.Jahtub lõplikult maha ja taas ei käivitu kuna lekked endised ja suts eetrit ja käib taas...Kui mootoris diisli isesüttimistemp ei teki ei käivitugi nagu stihl kirjutas...
Vasta

(16-08-2021, 16:54 PM)muska71 Kirjutas:  mina loen sellest välja,et siiski mootor hõre...Gaasilt saad käima kuumusega mootor pisut paisub ja lekked vähenevad ja kuna veel natukegi soe käivitub.Jahtub lõplikult maha ja taas ei käivitu kuna lekked endised ja suts eetrit ja käib taas...Kui mootoris diisli isesüttimistemp ei teki ei käivitugi nagu stihl kirjutas...

Töösooja mootoriga ka ei läinud käima.
Vasta

Vaata lekked ja kütusefilter üle. Kas käsipump on? Kui on pumpa enne käivitamist. Minul tegi selliseid trikke lekkiv ksp tihend, lasi vaikselt kütuse maha vajuda ja pärast võisid aku tühjaks kedrata enne kui käima läks.
Vasta

pane ajutiselt läbipaistvad voolikud,siis on näha kas õhk mängib rolli,või mitte
Vasta

(16-08-2021, 14:01 PM)metsakohin Kirjutas:  On kellelgi kogemusi rohelise immutusega terassilaudagega, nimelt, kui õlitada, kas siis roheline jääb kaua läbikumama? Või oskab soovitada Pärnumaal tootjat, kes pakub pruuni immutusega lauda mõistliku hinnaga. Vaja oleks katta 34 rm.
----------------------------
Mõistlik tarnija leitud.
Endal ei olnud aega mõistlikku tarnijat otsida ja sai suve alguses k-rautast viimased terrassilauad võetud purde tegemmiseks. Praeguseks on roheline värv ainult oksakohtadel õrnalt aimatav ja üle õlitades ilmselt ei näeks enam sedagi.
Vasta

(16-08-2021, 07:49 AM)muska71 Kirjutas:  
(16-08-2021, 07:39 AM)hulgus Kirjutas:  
(14-08-2021, 22:57 PM)Kult Kirjutas:  Sai ostetud üks õnnetu mb 814d, millel on om364 mootor. Kui käima läheb siis käib hästi, ei suitse liialt.
Eelmise omaniku juhend oli et 3 korda gaasi kiirelt vajutada ja siis starterit ja nii ta käima läks. 
 Kui proovisin pärast umbes tunnist sõitu uuesti käima panna siis ei  midagist, panin kütet juurde kuna seier
Ei tea mis massin on ja mida kujutab endast om mootor, aga sümptomid viitavad peale hõreda mootori, ka (kütuse) süsteemi ebatihedusele. Törts lisaõhku ja hing kinni. Enamjaolt on olnud põhjused kütuse tagasivoolul, voolikud ilma klambrita ja pudedad. tagasivoolu klapp ei pea jms. Märgiks võib olla vaid pisut õline ühendusvoolik.
Kui toitesüsteem enne pumpa veab õhu vahele siis ei käivitu enne kui õhk väljas,tagasivoolu pool ei oma tähtsust.Seda väidan isiklikest kogemustest.
Eks kogemused on kõigil, aga erinevad. Kui on soovi, siis võin persenteerida vanemat, peaaegu elektrivaba mootoriga D tojootat, millel tagasivoolu vooliku lekkimisel, keeldub mootor peale tunni-paari seismist käivitumast. Ei aita küünlad, ega pedaal. tagasivoolu klapp peab. Käivitus pikema ketramise, või käsipumba muljumise peale, ehk sama- kui õhk kuskilt vahele  pääseb on kellad...


Vasta

Mul lekkis kunagi 2.0HDi küttefiltri kopsiku kaane sees oleva soojendaja pistiku klemmi vahelt. Üks oli veidi kuuma saanud.
Mõni tund seismist ei teinud suurt midagi, aga hommikul ei tahtnud vedu võtta... tükk aega otsisin.
Viimased 6 aastat on tolle purfluxi porno asemel tavaline plekk-kestaga väline küttefilter ja mõned kummivoolikud olnud.
Vasta

Mu 2009a Gallaktiline Fjord lekkis samast kohast.
Vea tõi ilmsiks käsipump mis pandi kütuse voolikule vahele, pumpamisel hakkas lekkekohast kütust voolama, muidu oli kuiv koht.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

On kellelgi Autoleht EKSTRA viimast numbrit üle? Teeks bisnist.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Oskab äkki keegi juhatada mis masinalt võib pärineda siduriketas läbimõõduga 18cm, 16 nuuti, kesk ava täpselt ei mõõtnud, aga umbes 4,5-5cm.
Vasta

Mure 3 silindrilise zetoriga. Töötab ebaühtlaselt ja ilma õhufiltrita tunda,et lööb miski takti ajal õhku õhufiltrisse. 
Klapid hõredad ? Käivitub ilusti kuid mootor vibrab.pihusteid ükshaaval järelt võttes töötaks justkui kõik silindrid... Emsane kord 3 silindrilist näppida
Vasta

(18-08-2021, 09:41 AM)Inri Kirjutas:  Oskab äkki keegi juhatada mis masinalt võib pärineda siduriketas läbimõõduga 18cm, 16 nuuti, kesk ava täpselt ei mõõtnud, aga umbes 4,5-5cm.
Mtz 50 piduriketas
Vasta

(18-08-2021, 12:40 PM)Meistrimees Kirjutas:  
(18-08-2021, 09:41 AM)Inri Kirjutas:  Oskab äkki keegi juhatada mis masinalt võib pärineda siduriketas läbimõõduga 18cm, 16 nuuti, kesk ava täpselt ei mõõtnud, aga umbes 4,5-5cm.
Mtz 50 piduriketas
Aitähh. Nüüd tean mida otsida vähemalt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne