#1

"pikk jutt - sht jutt"

[Pilt: IMG_20210824_130204.jpg]

Küsimus antud moskvaliste kohta.
Kas on mingi hea koht kust saaks osta tänapäeval kulumaterjale, tihendid, hammasrattad jne...

Silindri kaane tihend oli tehtud paraniidist, kas see on kestev lahendus või kipub jääma ajutiseks?

Pakkida võib mulle järgmisi varuosi:
Käiguvahetus hoob.
Musta karbi kaan.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#2

Tere, Tõnn ja teised võrrimehed!
Mina küll ei tea! Aga keegi teine ka midagi ei kosta, "sht jutust" rääkimata...
Igasuguseid kulumaterjale saab osta isegi Türi Näljaküla Konsumist, olen isegi ostnud ja kõik on ära kulunud,  tavaliselt tuleb puudugi. Nii et võiksid proovida Jõhvi Konsumist, aga hoiatan, ei tihendeid ja hammasrattaid ei pruugi seal olla. Ja mis tihendid ja hammasrattad sel võrril  ikka nii väga kuluvad? Ilmselt pead silmas mingeid "SK kaelustihendeid" ka ketirattaid? Varemalt ma igas 125 ccm võrri teemas hädaldasin tagaratta ketiratta ja väntvõllide pärast, muu kõik on suhteliselt köki-möki, midagi keerulist seal pole, ma tegelen selle teemaga juba 30 aastat ja ei midagi, huvi ja teotahe pole kuhugi kadunud, tulemusi küll paraku ka veel ei ole, aga tark ei torma...
Sinul on üldse lihtne variant, "kaks ühes", M1M ja K-125M, poole lihtsam kui minul, ma olen neid mudeleid eraldi projektidena "arendanud". Ja Sulle mul midagi "pakkida  Toungue " ei ole ja kui olekski, ega vist siis ka ei raatsiks anda, äkki läheb omal vaja...
Ja sellesse "paraniidist" või paroniidist silindripea tihendisse mul ka suurt usku pole, mõttekam oleks ikkagi konsumist korv õlut osta, õlu kallata 10 liitrisesse plastkanistrisse ja tuua see näiteks Näljaküla Konsumi juurde, tühjadest purkidest aga katsuda tihendeid valmistada, kuigi ega see ka kõige õigem tee vast ei ole. 
Muidugi on ka siin foorumis spets mees, kes neid  125 ccm peensusi on põhjalikult uurinud ja mingi Motopood Tallinnas, aga pikk jutt ....   Rolleyes  
Ja lõppu käib vist midagi sellist - Edu Sulle selle projektiga, hoia teda (tsikletti) hellalt!
Vasta
#3

Tänan vastuse eest.

Kuna üks pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna siis siit leiab huviline rohkem kui 8000 sõna jagu pidimaterjali:

http://erinevadpildid.blogspot.com/2021/...5.html?m=1

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#4

Vaheta esihark ja siis on K-125,esihark Minsk M1M.Karbi kaant mul on .tel.56644605
Vasta
#5

(28-08-2021, 08:57 AM)Armex Kirjutas:  Vaheta esihark ja siis on K-125,esihark Minsk M1M
Mitte ainult esiharkm vaid ka silku.
Aga eks mõnus mänguasi ole, mida punaste kõrval nokitseda.

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#6

Kuna ma pole end kunagi restaureerijaks pidanud siis ajastukohane esihark ning toimiv silinder ei tekita mulle muret.
Pigem seaks masina töökorda nii nagu teda ajahammas on kujundanud ja las ta selline olla.

Värv on enamvähem hästi säilinud ning isegi triibud on alles.

Täna peaks traktoripoodi jõudma laagrid ja simmerid ning saame vaadata, mis "jänkul kõhus on".

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne