Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
See 30 versus 32 min.oli laest võetud number asja ilmestamiseks.
Ei oleks olnud vaja valemisse lükata.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Aga kui möödasõit välja ei tule ja pahasti läheb kas see 2 minutit õigustab seda?
Postitused: 3,247
Teemad: 18
Liitus: Apr 2012
Maine:
27
Rehkendus ju õige mõistuse pärane aga enesetunne ütleb, et kõvasti kiiremini saab ... enesetunnet kipuvad toetama gps-i põhised proged, nt sõidan kusagile eesti teise otsa ja see aparaat prognoosib sõiduajaks ütleme 2,5 tundi, sõidan muidugi nii piiri peal, st püsikal tegelik kiirus kuni +5 lubatust ja kohale jõuan 2 tunniga, ilmselgelt ei saa kõikjal sõita lubatud kiirusega, traktor jääb teele etc etc aga ikka jõuab tunduvalt varem kohale.
Postitused: 2,433
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
31-08-2021, 10:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2021, 10:14 AM ja muutjaks oli
mossepower.)
Täpsustan igaks juhuks ka eelpool toodud 2.5h pealt 2 h peale saamist: 75 km/h 2.5 h 188 km, 94 km/h 2 h 188 km. Need siis muidugi keskmised kiirused. Asulad, 70 alad jms. takistuste tõttu on samalajal trassil päriselu spidomeetri järgsed näidud maanteekiirusel vähemalt +15 ja rohkem.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
31-08-2021, 16:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2021, 16:10 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Seda küll, aga mind pani mõtlema just see, et liiklus on ju mingil määral takistatud, kui puksiir seal mürgeldab. Olen nii mõnegi töökaaslasega rääkinud, kes on maanteel või kasvõi kruusateel koormat peale tõstnud ja nad on öelnud, et hoo võtavad maha ainult teised metsakad, kõik ülejäänud sõidavad nagu muiste, vahet pole, kas koorma laadimise juures või rihmade-kettide kinnitamise juures. Puksiiriga on sama värk, et see on veits nagu ohtlik, ainuke asi, mis hoogu võibolla maha võtab, on see, et põnev on ju, kui auto kraavis on.
Postitused: 1,173
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Seal ju lausa kohustus hoog maha võtta. "Suurim kiirus" 50 (ideeliselt)
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Kui näiteks suurel teel koormat laeme, on ka märgid kiirusepiirangutega väljas, aga enamus ei pea neidki millekski, kuigi need on puhtalt ohutuse tagamiseks- võid ju olla kui kõva tõstja tahes, aga alati on oht, et midagi pudeneb.
Üldiselt olen seda meelt, et ükskõik, mis olukord kusagil on, ei oleks tegelikult üldse vaja mingeid märke ega midagi, kui kaasliiklejad ise ka mõtleks. Aga mida edasi, seda suurema soovunelmana see mõte tundub.