31-08-2021, 18:29 PM
Tere,küsin ega komplekt ei vaja 20 liitrist saksa kirjadega kanistrit aastaarvuga 1969?
(19-09-2021, 07:47 AM)highway2hell Kirjutas: Erinevate klemmide sooviga võib minu poole pöörduda, kui on täpselt teada, millist vaja, siis vast midagi ikka leiab! Miinimumkogus üldiselt 100, aga võimalik ka erandeid teha!Hea teada! Ootan paki ära ja kui miskit pekki keerati (viimasel ajal nii juhtunud), võtan ühendust. Samas usun, et kindlasti läheb veel midagi vaja.
(22-09-2021, 06:11 AM)jrgen20 Kirjutas: Pole selline mõte isegi peast läbi käinudTäööda põhjalikkust ja senist käekirja arvestades soovitan sellele ikkagi mõelda. Pärast võib hakata kripeldama, et miks õigel ajal ei mõelnud sellele. Kaasaegseid lisavidinaid saab alati eemaldada, kuid raskemini vahetatavate detailide osas võiks ikkagi püüda originaalsust hoida. Eelkõige soovitan teha kaalutletud otsuseid värvivalikul ning kinnitusvahendite, klambrite, voolikute, juhtmete jms valikul. Suured detailid on nagunii originaalid.
(22-09-2021, 08:00 AM)jrgen20 Kirjutas: Pole nii täpselt uurinud aga kuna see on armeele tehtud, siis võib see jumal teab mis otsale sobida. Mingi NATO standard ehk. Treilapistik ja nö käivitusabi pistik on nt NATOkad.Sinna "NATO" pistikusse peaks käima selline pistik.
(22-09-2021, 08:59 AM)Laanekas Kirjutas:(22-09-2021, 08:00 AM)jrgen20 Kirjutas: Pole nii täpselt uurinud aga kuna see on armeele tehtud, siis võib see jumal teab mis otsale sobida. Mingi NATO standard ehk. Treilapistik ja nö käivitusabi pistik on nt NATOkad.Sinna "NATO" pistikusse peaks käima selline pistik.
Kaitseväes oli ikka vaja vahel metsas telefoni laadida, siis sai "tavalisele" sigaretisüütaja-USB adapterile juhtmega selline külge joodetud, need tavaliselt töötavad nii 12 kui 24 voldi pealt.
(22-09-2021, 08:54 AM)jrgen20 Kirjutas: Nii ahvatlev kui see ka tundub, ei taha toda numbrit. Selleks peaks juba paljud asjad, mis küljes prügikasti viskama alates poltidest kuni piduritorudeni. Põhjalikkus on aga seepärast kuna ei taha hiljem mingeid üllatusi ja rahakott pole ka selline nagu siin kajastatavatel projektide omanikel. Juba see, et võimalikult palju asju ise korrastan, puhastan jne peaks seda näitama.Isetegemine ei ole häbiasi ning vanasõidukina tunnustamiseks ei pea suurt raha masinasse matma. Müüdid musta numbri saamise kohta on sageli ülepaisutatud. Eks ikka uuritakse poldipäid (muu osa poldist on ju nagunii "originaaliga äravahetamiseni sarnane"), kuid see ei ole kunagi olnud määrav lõpphinnangu andmisel. Piduritorude osas ei märganud ma piltide põhjal (kahjuks konkreetset mudelit tundmata) küll midagi sobimatut. Normaalne tööde teostamise käekiri, kinnitatud raamile oma klambritega. Ma loodan, et torude läbimõõt on ka õige. Kui mõni paine ka päris tehase kuju ei järgi, siis see pole üldjuhul isegi märkimist väärt (ei paista ilmselt valmis sõiduki puhul ka välja). Kui oled pidurisüsteemi teinud sobimatute materjalidega või ise ümber teinud, siis ei soovita ka valge numbriga sõita.