Jälle aastaid mööda läinud.
Vahepeal üht teist on tehtud. Varem mainitud orginaal summutite otsimise asemel sai garaažist võetud üleliigseks jäänud siinmail haruldase Moto Guzzi Griso 850 orginaalsummuti, ning hoopis sellest tehtud 2-1 süsteem. Kuna musta numbri huvi selle rattaga ei ole niikuinii, siis omapärane ja vaikne tämber ja välimus on eelistatud orginaal lahendusele.
Süütesüsteem sai see kevad uuesti seadistatud ning klapid reguleeritud - parem silinder ei käinud hästi ning süüteregulaator oli lõppasendisse keeratud. Nüüd korras. Üks tähelepanek veel, sellele mootorile ei meeldi üldse uued NGK küünlad. Nii kui NGKd panna, siis on käivitusprobleemid ja üks või teine silinder ei käi. Vanu vene küünlaid õnneks veel leiab varudest.
Kuna karteri pabertihend lekkis, siis juba ammu olin soetanud tagavaraks kummitihendi. Lähiajal sai see vahetus ette võetud ning karteri põhjas olnud gemüse puhastatud. Mootorisse läks uuesti Aeroshell SAE50 ning käigukasti mingi Motorexi 80w90. Korvi põhi ja mõned kergemini korrodeeruvamad kohad töödeldud Ardrox AV30ga.
Muidu nagu ikka, rattaid on vahepeal rihitud ning tagavaraks mõni velg uute laagritega ja määrdega koostatud. Seda mõõtu SKF laagrid on päris kallid, aga hiinakad vaid paar euri tükk, sain neid vist PMKaubamajast. Mingit vahet neil brändikatega ilmselt küll pole.
Möödunud nädalal sai uus aku pandud ning kõik uued pirnid laternatesse, ning ülevaatus tehtud. See suvi võiks mõne tiiru ikka teha. Kokku on 9 aastaga sõidetud koguni 380km.
Millalgi peab ilmselt tagurpidikäigu hoova simmerit vahetama, sealt jookseb käigukastiõli välja pikapeale.