Vene (uuem) eritehnika
#1

Olen viimastel aegadel kogunud infot Vene uuemate erimasinate (korvtõstukid,kraanad,postipuurid jms) kohta.Esmalt mõningad tootjate ja müüjate lingid:

http://www.uralstars.com/ex/Stroidormash...r_data.htm või
http://www.zavod-sdm.ru/ -
Alapajevski (Jekaterinburgi oblast) tehas "Stroidormaš",toodab peamiselt postipuure.66 baasil BM-302 on vist siiani kohalikele elektri-ja sidefirmadele asendamatu masin.

http://www.pozhtechnika.ru/catalog/produ...dukt-a.htm
Toržoki (Tveri oblast) tehas "Požtehnika",toodab igasugu tuletõrjevarustust alates kustuteist lõpetades autoredelite ja -tõstukitega.Lisaks ka tavatarbeks korvtõstukeid.Mul isa töö juures (üks võrguehitusfirma) on seal toodetud,KamAZ-43101l baseeruv 28-meetrine teleskooptõstuk APT-28 (Eesti ainueksemplar) ning Empoweril (vähemalt) üks ZIL-131l paiknev "torn" VT-26 ning lisaks olen sealsest toodangust näinud mitmel pool GAZellil ja Sadkol baseeruvaid tõstukeid.

http://www.kommash.orel.ru/ -Mtsenski (Orjoli oblast) Kommunaalmasinate Tehas,toodab eeskätt prügi- ja vaakumautosid.

http://direct.spb.ru/agp/ -Peterburi tehas "Avtogidropodjomnik" .Toodab korvtõstukeid.

http://gidromash.by.ru/ -Ukrainas Melitopolis asuv tehas "Gidromaš".Toodab tõstukeid,pumpi,kompressoreid.

http://www.umz2-cran.ru/ -Uljanovski kraanatehas

http://www.mrmz.ru/ -Mihnevo remonditehas.Toodab igasugu ehitusmasinaid (buldooserid jne)

http://www.cranes.ru/about.html?lang=en -Ivanovo kraanatehas



Mõningaid müügifirmasid ka:
http://www.niva-odin.ru/
http://www.megadrive.ru/index.htm
http://www.profmash.ru/
http://www.stroydormash.ru/ -selle all ehitus-ja kommunaaltehnika kataloog.

Huvitavaid agregaate tehakse idanaabri pool siiani ja mõndagi pudiseb aeg-ajalt ikka ka Eestisse...
Vasta
#2

http://www.kama-techincom.ru -müüb KamAZe,UAZe,Belarusse,ZILe ja kozlikuid,lisaks ka KamAZil baseeruvaid huvitavaid erimasinaid (kraanad,tuletõrjeautod,kommunaalmasinad,naftatööstuse eritehnika).
Vasta
#3

http://www.kommash.ru/ -Arzamassi kommunaalmasinate tehas \"Kommaš\",toodab vaakum-,prügi-,pühkimis- jm.kommunaalsõidukeid,vahepeal selle kodukas ei töötanud.
Vasta
#4

http://www.specserver.com -tootjafirmade veel üks kataloog.
Vasta
#5

Küllaltki ratsionaalsed ja andekad mõne koha pealt, need ida naabrid.

Just a man!
Vasta
#6

http://www.emzlvi.yaroslavl.ru/ -Jaroslavli Elektromehaanika tehas,toodab elektri-ja sidemõõtmiste liikuvlaboreid erinevate veoautode ja kaubikute baasil.
http://www.auto-crane.ru/ -üks veebileht,millel tutvustatakse erinevate firmade toodetud kraanasid
http://www.mobile-cranes.ru/ -sama mis eelmine
Vasta
#7

Belarussi baasil postipuur-kraana Viljandis:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#8

Viimatitoodud piltidel siis Alapajevski tehases toodetud puurkraana BM-205B.Pilte vaadates tundub,et mingile uuele traktorile on pandud miski mahakantud rappelt võetud tööorgan (vt silmnähtavalt roostes puurimast ja buldooser)...
Vasta
#9

Sillu Kirjutas:Belarussi baasil postipuur-kraana Viljandis:
oh jah , saaremaal isegi etem aparaat , sama belaruss , aga taga on kiiruvetsi kummid , ja käru , piduri süsteem on kärul , ja kraana kõik peal , asajlik aparaat
Vasta
#10

Siseinfost teada saadud,et veel mõned Alapajevskis tehtud Sadko-puurid (GAZ-33081/BKM-317) on värskelt Eestimaa pinnale legaalselt lisandunud...Wink
Vasta
#11

Sai täna pisut lähemalt uurida ühte praktiliselt uut (tööolukorras kasutamata, spidonäit 5000 km) Sadko-puuri (GAZ-33081/BKM-317) ja mida siis näha oli...:
Mootor sel tavaline turbo ja vahejahutiga Belaruss (mudel MMZ D-245.7),mis peaks arendama tehase koduka andmeil 117 hobujõudu. Kapoti all vaadates tundus turbo olevat samuti kuskil Venemaal tehtud.Vastab mootor Euro 2 normidele, kabiini küljeplekkidel ilutseb uhkelt kiri \"Turbo Diesel\"...
Käigukast on GAZ-i enda viiekäiguline,ilmselt aretis 53 kastist. Esimene käik igatahes on vasakule ja alla, tagasi vasakule ja üles.
Sillad ja rattad paistavad GAZ-66 omad olevat, olemas ka kummipumpesüsteem.Kabiin on põhimõtteliselt uuem 53, kuid poritiivad on rataste mahutamiseks tehtud laiemad (nüüd mahub väike gabariit peatule kõrvale).Sisemus muidugi pole eriti muutunud,ikka vanad tuttavad GAZ-i \"kellad\" ,sarnane pikk ja kõver käigukang ning tüüpiline Vene plastik...
Puuragregaat on lihtsalt sobitatud originaalkasti (metallpoordid,laudpõhi) mille põrandasse tehtud ava puuri ülekande jaoks (käib ikka vahekasti väljavõtte kaudu).Agregaadi kangide taha pääs nõuab parajaid võimlemisharjutusi,lihtsalt on tehtud ava kasti kõrgendustesse,tuleb ronida üle külgpoordi ja enne kangide taha pääsemist veel pugeda puuri \"torni\" tugevduste alt läbi...
Kvaliteet...nagu Vene autol ikka,rohmakas.Tagatulede juhtmed lihtsalt isoleeriga kokku aetud,vilkurit enne välja ei saanud kui juhe lahti,paaris kapoti nurgas juba roostetooni näha,kapotti raske lahti saada jne jne...
Masin aga Eestis arvel.Selline agregaat on suhteliselt odav (Venemaal kuskil 940000 rubla) ning maaoludes ei saa sellele eriti keegi läbivuselt vastu.Lisaks on Rebellas paigaldatud ka korralik vints.
Isa mul oli seda eile ka maanteel proovinud ning diisli edasiminekul \"polevat midagi viga\", lisaks on tavakabiiniga sõita ikka hulka inimlikum kui 66-ga (millele enamik Eestis liikuvaid postipuure ehitatud).Küll aga olevat pidurid üsna kahtlaselt ühele küljele kiskunud...

Juttu sellest masinast näiteks: http://www.mrmz.ru/eng/tehnika/buril/spisok6/bkm317.htm või http://www.uralstars.com/ex/Stroidormash...tm#bkm-317
Vasta
#12

www.os1.ru -Vene ajakiri \"Osnovnõje Sredstva\",mis tegeleb nii erimasinate ostu-müügi kuulutuste vahendamisega,kuid sisaldab ka päris palju artikleid tehnika enda kohta.Olen seda ajakirja lugenud TTÜ raamatukogus,maht ühel numbril üle 200 lehekülje (artiklite/kuulutuste suhe umbes 1/3:2/3),ilmub kord kuus.
Vasta
#13

Mis puudutab uuemat vene tehnikat, siis vast kõige uuem uudis minu jaoks on YAROVIT raskeveokid (www.yarovit.com). Nimelt on hakkajad mehed St. Peterburi vanas metallitehas raskeveokite tootmise käima pannud. Tõsi, tegu ei ole \"puhtatõulisete\" vene masinatega, sest mootor on Cummins`ilt, käigukast ZF, ning sillad Sisu`lt. Ainuke transmissiooni sõlm, mis on võimalik YAROVIT firma oma valida on vahekast (vähemalt ühe vedava juhtsillaga mudelitel). Muud agregaadid ja teostus peaksid olema nende endi toodetud. Seeriaviisiline tootmine pandi käima 2004 a. teisest poolest ning toodetud on ca 60 veokit. 2009 a. plaanitav maht on aga 1800!!! uut raskeveokit. Eelkõige on silmas peetud rasketesse teeoludesse mõeldud suure läbivuse ning kandejõuga masinaid. Oma konkurentideks peavad konstruktorid eelkõige GINAF, Terberg ning Sisu raskeveokeid. Kuna tehnika baseerub euroopas toodetul ja seega peaksid euronormid täidetud olema, siis võib tulevikus uuema põlvkonna Venemaal toodetud autosid ka eesti teedel vuramas näha. Külastades GINAF`i ning Terberg`i kodulehekülgi (mõlemad hollandi tootjad (www.ginaf.nl ja www.terberg.nl) ei pea ma neid erilisteks konkurentideks. Ginaf baseerub DAF`il ja võib öelda, et vähemalt eestis nimetatud mark populaarne pole. Praegu on üks YAROVIT kalluritest Norilskis (kaug-põhja söekaevanduses) testil. Eks hoidkem siis silma peal kuidas uutel tegijatel minema hakkab Wink
Vasta
#14

täitsa kena oleks sellisega karjääris tööd teha , sellisega linna eriti ei kipu ja maanteel ka minu meelest päris kipakas olla , aga mine sa tea , venemaal on ju teed täitsa silmad peast nutmas , aga jah , hoiame silma peal mis neil ka toimuma hakkab , ideaalsed kuhugi pasa auku panna , läbivus paistis piltidel kena olevat
Vasta
#15

Tegelikult peaks nendega linna vabalt saama, sest tegu on üpriski euroopaliku veokiga. Suurimaks lubatud kiiruseks on antud 100 km/h ja ega pörderaadiusel ka väga viga ole Smile Olgu lisatud veel, et modifikatsioonid on esialgu šašii, kallur, sadul, profiiide veok, metsaveok ning kraana.
Vasta
#16

no jah paremates kohtades küll , aga näiteks mõne mehe hoovi vast ei saa , autol pikkust ka , sellised võiksid tõesti eestisse ka tulla midagi uut , kaua neid volvos ja scaniasi ikka tuleb , vene raud teada värk
Vasta
#17

mrali Kirjutas:Sai täna pisut lähemalt uurida ühte praktiliselt uut (tööolukorras kasutamata, spidonäit 5000 km) Sadko-puuri (GAZ-33081/BKM-317)
Elektriteenuste Tartu osakonnal on selliseid puure kaks tükki, lisaks kahele GAZ-66 puurile.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#18

smolin Kirjutas:
mrali Kirjutas:Sai täna pisut lähemalt uurida ühte praktiliselt uut (tööolukorras kasutamata, spidonäit 5000 km) Sadko-puuri (GAZ-33081/BKM-317)
Elektriteenuste Tartu osakonnal on selliseid puure kaks tükki, lisaks kahele GAZ-66 puurile.

Selliseid puure on minu andmeil üle Eesti kasutusel 15-18 masinat,vähemalt kolmel eri firmal.Näha saab neid veel Tallinna pool,Saaremaal,Pärnu kandis,Viljandimaal,Paides,Rakveres jne... Wink
Vasta
#19

Saaremaal pole veel jõudnud näha , siin meil ikka kombeks gaz 66 , ja mingi kamaz ja zil on ka , aga seda tehnikat veel mitte
Vasta
#20

http://www.bakm.ru/en/photos.htm
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne