Belarus traktorid.

Otsing ei anna klapisääretihendite kotile kirjutet koodile vastetSad

Kolvirõngaste koodi palun ka. Või on nende tarne vaid läbi tuttavate?
Vasta

Klapisääretihendite kood on vähemalt venekeelses kataloogis olemas ja neid saab suuremates linnades ka osta.
Kolvirõngaste koodi polegi hetkel anda kuna pakend hävinud, kuid kood on üsna kindlalt sama mis kataloogis.
Saadavusega on samuti et suuremates poodides müüakse kui osata küsida.
ZMZ tehased teevad tegelikult palju enamat kui me harjunud oleme mõtlema ja on ka kõvasti kvaliteedile rõhutud seoses Gazi ja Uazi maailmavallutusplaanidega.
On olemas sertifikaadid ja välismaa keelses ORIGINAAL pakendis on ka asi mis sünnib tarbida.
Suure riigi eripärana on väga levinud ettevõtlus, kus Hiinlased teevad kauba, saadetakse venesse ja seal teeb teine ettevõte pakendid kuhu kaup ümber villitakse ja läheb laiali üle suure maa, kus see kindlasti ära ostetakse vähemalt esialgu.
Sellega tekib see probleem, et tekib teadmine et Mahle on ekskrement firma.
Niimoodi lõpetas Elringi venemaa tehas näiteks Minski mootoritehase saavutustele kaanetihendite tootmise.
Praegu venemaalt kauba saamine on aga selline peavalu, et isegi ei saa paari asja kätte.
Vasta

Suuremad linnad ilmselt siis Venemaal/Valgevenes?
Vasta

Argentiinast jah vaevalt keegi meite maale üritab mõnd russi juppi tellida. Enda ülilombakas vene keele oskus on viinud kokkusaamisele valgevenelastega, kes kuidagi edukalt ka " inglizit" kõnelevad ja kirjutavad. Transport siia on suht nohu. Vähemalt siiani.
Vasta

Tere õhtat, kas keegi oskab lühidalt ära seletada, mis vahe on MTZ-52 ja MTZ-82 (vanema tüübi, nn. sügava kauss-hammasrattaga) esisildade vahel? Kusagilt on mälus, et rattalaagrites? Milleski veel?
Vasta

(10-10-2021, 18:38 PM)gruppen Kirjutas:  mis vahe on MTZ-52 ja MTZ-82 (vanema tüübi, nn. sügava kauss-hammasrattaga) esisildade vahel? Kusagilt on mälus, et rattalaagrites? Milleski veel?
Kui on mõeldud rattareduktoreid kus rattad küljes siis neid võiks olla kaks varianti.
Vanemal on rummu keskel 32 võtmega keeratav mutter ja uuemal pole.
Vanemal tüübil on korpus ja kaas täiesti teistsugused kui uuemal ja vahetatavad on seal vaid paar laagrit ning hammasrattaid sinna enam poest ei saa.
On veel selline peenem erisus kus rummu tagumisele laagrile on eraldi kuue poldiga flants kus laager sees aga uuemal ajal on laager otse korpuses ja neid poldiavasid pole.
Eeldatavalt läheb sinna suurema välismõõduga laager niisama sisse aga proovida pole vaja olnud.
Vasta

Hei kaaskannatajad!
Eelmisel sügisel jäi facebookis silma pilt, kus keegi oli põõrdadraga kündes Bellarussi aisa täiesti banaaniks saanud, tol korral tundus see olevat lihtsalt halb õnn ja kõik oli ilus ja kena senikaua, kuni sai ise Cabe hooldusniidukiga ja 2021 aastal tehasest välja veerenud Bellarussiga niitma mindud ja juhtus see, mis allpool oleval pildil näha. Niiduk ise on suhteliselt raske(umbes 950 kg) ja sai kahtlustatud, et külje peale välja lükatuna jääbki suurem raskus just ühele aisale ja juhtus see, mis juhtuma pidi. Tol korral sai võetud doonori küljest liiduaegne ais ja mõned aastad tagasi poest ostetud aisapikendi. Kõik toimis kuni tänase õhtuni, kui silorulle kokku tõstes ühel hetkel muutus aisapikendi täpselt samasuguseks banaani taoliseks esemeks. Ais ise on sattunud nii palju kõvem et säilitas oma õige kuju. Silorullidega on samas selline lugu, et kaaluvad need veidike vähem kui hooldusniiduk, aga ideeliselt peaks ju raskus jagunema kahe aisa vahel suhteliselt ühtlaselt. Tehas annab rippsüsteemi tõstejõuks 3200 kg, tegelikult poleks ju paha, kui üle poole vähemale raud ikka vastu peaks, aga tundub et seda on palju tahetud.  
Siinkohal nüüd tekib küsimus, et kas keegi on proovinud Bellarussile paigaldada mõne kvaliteetsema tootja aisasid, või oskab õelda, kas näiteks 1220-4605530 koodiga ais on veidi õnnestunum toode ja seda kasutades on lootust, et paar korda aastas ei pea haakeriista põllule maha jätma, et koju sõita? Kas selline variant sobib niiöelda tavalisele rippsüsteemile külge, või on seal pikkused vms erinevad?  Samuti oleks põnev näha, millist lahendust on keegi aisade tugevdamiseks kasutanud.

Veoais 1220-4605530-01
   
Vasta

Mul ühel russil oli keegi eelmine omanik keevitanud aisa alla armatuur raua jupi selle vältimiseks.
Eelmine aasta kui niitsin poomniidukiga(kaalub umbes 1200kg ja läheb 5m välja, traktor mtz 80), võtsin aisapikendused ära ja keevitasin sinna külge uued aisaotsad, toimis väga hästi, lokse jäi ka vähemaks. Mõistlik oleks täitsa otsa peale keevitada, muidu hakkavad vastu tõmmitsaid minema kui täitsa üles tõsta
[Pilt: y4msyQ8atE1DxO8XOz9kCUGnR37V1ddrMC8AObwm...pmode=none]
Vasta

Ajasin ka adraga PMkaubamaja aisapikenduse kõveraks. Ilmselt tuleb viga otsida odavast hinnast ja ka vastavast kvaliteedist. Silmad on ka jube kehvast materjalist. Originaal peaks ikka palju paremini vastu, niikaua loomulikult kui koormus on vertikaal suunaline, kui raskus hakkab küljepeale venitama siis lähebki kõveraks. Tasuks vaadata ringi, ehk mõned zetori aisad on kohendatavad.
Vasta

Vanale vene aisapikendusele auku puurides on tunda, et tegu on tõsise vastadega. 
Uuele punasele läks aga puur sisse nagu polekski tegu rauaga.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(11-10-2021, 00:13 AM)reymo1995 Kirjutas:  Hei kaaskannatajad!
Eelmisel sügisel jäi facebookis silma pilt, kus keegi oli põõrdadraga kündes Bellarussi aisa täiesti banaaniks saanud, tol korral tundus see olevat lihtsalt halb õnn ja kõik oli ilus ja kena senikaua, kuni sai ise Cabe hooldusniidukiga ja 2021 aastal tehasest välja veerenud Bellarussiga niitma mindud ja juhtus see, mis allpool oleval pildil näha. Niiduk ise on suhteliselt raske(umbes 950 kg) ja sai kahtlustatud, et külje peale välja lükatuna jääbki suurem raskus just ühele aisale ja juhtus see, mis juhtuma pidi. Tol korral sai võetud doonori küljest liiduaegne ais ja mõned aastad tagasi poest ostetud aisapikendi. Kõik toimis kuni tänase õhtuni, kui silorulle kokku tõstes ühel hetkel muutus aisapikendi täpselt samasuguseks banaani taoliseks esemeks. Ais ise on sattunud nii palju kõvem et säilitas oma õige kuju. Silorullidega on samas selline lugu, et kaaluvad need veidike vähem kui hooldusniiduk, aga ideeliselt peaks ju raskus jagunema kahe aisa vahel suhteliselt ühtlaselt. Tehas annab rippsüsteemi tõstejõuks 3200 kg, tegelikult poleks ju paha, kui üle poole vähemale raud ikka vastu peaks, aga tundub et seda on palju tahetud.  
Siinkohal nüüd tekib küsimus, et kas keegi on proovinud Bellarussile paigaldada mõne kvaliteetsema tootja aisasid, või oskab õelda, kas näiteks 1220-4605530 koodiga ais on veidi õnnestunum toode ja seda kasutades on lootust, et paar korda aastas ei pea haakeriista põllule maha jätma, et koju sõita? Kas selline variant sobib niiöelda tavalisele rippsüsteemile külge, või on seal pikkused vms erinevad?  Samuti oleks põnev näha, millist lahendust on keegi aisade tugevdamiseks kasutanud.

Veoais 1220-4605530-01  Keevita lindipolt aisa alla, endal juba paarkümmend aastat selline lahendus olnud.
Vasta

(11-10-2021, 07:08 AM)huvi5 Kirjutas:  ...
Originaal peaks ikka palju paremini vastu, niikaua loomulikult kui koormus on vertikaal suunaline, kui raskus hakkab küljepeale venitama siis lähebki kõveraks.
...

Isiklik kogemus kinnitab, et pole üldse palju raskust vaja, kui see raskus saab ühelt küljelt teisele õõtsuda. Russi pikenduse sain kõverakas napi poole tonni märja lumega tagakopas, kui ei viitsinud veidi lahti veninud tõmmitsatest loksumist kõrvaldama minna. Et "ma veel korra siit tõstan"... Vaevalt see kunagine originaal oli, maru pehmelt läks pressi all tagasi ka.

Üheosalised olla paremast materjalist. Ei oska kinnitada.

Kunagi sai Soomes Ferguson 575 ais ka banaaniks lükatud, kui liiga uljalt tagurpidi kivikammiga üht kaljunukki sai rünnatud peale lõhkamist. Istme seljatoe murdsin ka ära.
Vasta

Tere,Vähe rumal küsimus a ei mäleta , kas väntvõllide noh üleme hetkel belllarussi väntvõlli .   Remontsaaledel olenemata nende  remondinumbrist on pikilõtkuseibid neis komplektides  kõik ühepaksused või ikka erinevad   Või millest võib-olla  tingitud  vana mtz-80 väntvõlli ülemäärane külgloks ,Mootor ise töötab/töötas   iseenesest ilusti  ei tahaks  vanarauda ka viia,  Remonti ammugi mitte teha .Lihtsslt looma eluiga pikendada Või kas  kurjajuureks võiks olla see et  kongreetsel väntvõllil on    pikkilõtkuseibide toetuspind ringsoonitäis  mis seibiid hävitab (seib ju ise teatavasti sile)  Või ongi  bellarussi väntvõlliots selliste ringsoontega. Sad ?
Vasta

Ostsin russi laadurile euro kinnituse ülemineku, aga selle kinnitamine polegi nii lihtne, kas on keegi samale laadurile sellise paigutanud või mõni hea idee. Originaal vahejupi külge ei taha hästi hakata.
[Pilt: y4m68iWq8MPqKjmapn6MG8kduHhwNcVnZJ6EBgoZ...pmode=none]
[Pilt: y4msh9sdx6BfCmhK7ZR4RwzRrgoIXph8ii7xKU_m...pmode=none]
[Pilt: y4mX4tUIVG9_Xr7TaCVvXcOAFhPut8bQtqSKETCI...pmode=none]

[Pilt: y4mtDfsqD4AEzcXACvDJcy6gQTS9HLGi153iWIr9...pmode=none]
[Pilt: y4m-4GiQMY63iF5RWIe9D1DUYGoxGP71uARcKIsh...pmode=none]
Vasta

Kallutussilindri alumise pea sõrm pikemaks ja vahehoob põsest sissepoole? Peaks enam-vähem õigele joonele jääma. Vajalikus koguses vahepukse, et lõtkud käest ei lähe.

Millise laaduri raamile see EURO-kinnituse kiirliiteraam on mõeldud?
Vasta

See ongi selline universaal variant ise leiutamiseks
Vasta

Kas see peabki nii olema, et MTZ klappide ja süüte seadmise tihvt läheb kahel korral hooratta süvendisse.

1. juhul kui esimese silindri klapid on suletud

2. juhul kui esimese ja neljanda silindri klapid on suletud. 

Ma ei tea igatahes minu russi mootoril sedamoodi on. Kas keegi kunagi mingeid lisaauke siis sinna puurinud vms. 

Süüte seadmisel jama  kui esimene silinder on ü.s.s ja pumbast keerata, et 1 stutsist hakkab kütusetase tõusma, siis kütusepumba hammasratta märk ei lähe kokku nuutseibi omaga.

Sellest videost ei saa aru, miks ta vaatab süüte seadmisel seda  pumba 4. silindri tutsist  kütuse tõusmist kui peaks tegelikult 1. silindri oma jälgima.
Vasta

Lühidalt.
Väntvõll teeb kaks pööret, pump ja nukk ühe.
Sama auk satub ette nii esimese silindri töötakti kui neljanda silindri töötakti juures.
Selleks võtab lahti esimese ja neljanda et teada kas töötakt on neljandas või esimeses.
Klaverit vaadates saaks sama teadmise, aga kuna härral plaan pritsenurka kontrollida siis klapikambrikaane alla asja ju pole.
Vasta

On olnud juhus kus tihvt läks sisse kaheksas eri kohas. Hiljem tuli välja et tasakaalustus augud langesid kokku tihvtiga!!!
Vasta

Kahel korral see tift kindlasti hoorattasse ei lähe vaid pump on 1/2 ülekandega, kuna tegu on neljataktise mootoriga.
Seega on täiesti loogiline, et esineb eelkirjeldatud olukord.
Pritsemomendi seadmisel pole ka vahet kas teha seda 1 või 4 sektsiooni järgi.
Kui soov määrata pritsemomenti 1 silindri järgi peaks selle toru lahti keerama ja siis väntvõlli seni keerama kui kütusetase tõuseb ning siis vänta tagasi keerata ja otsida auk üles.
Nüüd need 2 polti pumba flantsil välja keerata ja kuhi stutsilt maha puhuda.
Siis keerata vaikselt pumba võlli päripäeva kuni kütusetase liigutab ning poldid sisse ja ongi paigas nagu tehas on mõelnud.
Kui aga hästi tahta, siis ikkagi tunde järgi täpsustada paari augu ulatuses.
Näiteks kui pumbal plunsrid kulunud ja eriti aeglaselt keerata tuleb pritsemoment hiline.
Samuti kui pihustiotsad halvasti pihustavad tahab varasemat pritset et üldse käivituda ja see küte jõuaks ära põleda enne kui ta sinise suitsuna välja lastakse.
Kui üle kahe augu on vaja korrigeerida ja midagi nähtavalt ei muutu peaks hakkama pihustamise kvaliteeti ja pumba sektsioonide võrdsust kontrollima, kuna hästi tehtud pumbaga ja hästi pihustavate otstega annab üks auk nihutust väga selge signaali mis muutus mootori töös.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne