Projekt: JuMZ-6L Soolokad

(20-07-2019, 13:51 PM)hannest Kirjutas:  Tahaks näha küll, kuidas need 18,4 poritiibadega istuma hakkavad. 
Ma ei tea kas on see teemasse või mitte, aga osad siin räägivad, et tavalisele 82'le ei julgegi enam muud alla panna kui originaal 15,5, sest seadused pidid muutuma ja varsti enam muu rehvi/veljega ülevaatuselt läbi ei saa.


Tähistamata rehviga ei saa läbi. Kui laiemad papud on kaetud ja vajadusel ka tähistatud (gabariiditulest ei tohi välja minna). Ei ole enam vaid üks mõõt.
Vasta

Sai see vana purustajaga sookoll täna üsna soojaks aetud... ega polegi rohkem midagi kosta. Videod pistan purustaja teemasse.

[Pilt: 01121679756d6c6.jpg]

[Pilt: 01121679716aad3.jpg]

[Pilt: 0112168135c4f62.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kas istutad õlipalmid ja hakkad biokütust tegema?   Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Vana Madmax JuMZ samuti elu ja "tervise" juures...  Toungue  Big Grin 
Äge raibe näeb ikka välja  Big Grin

[Pilt: 0112447697b9645.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Suvi möödus linnutiivul ja ega tehnilise poole pealt midagi lisada polegi, kalla ja talla nagu alati. 
Mõned pildid ehk:

                   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Äge wärk.

Kuda sel ninavõrk eest käib radika puhastamiseks? Muterdad lahti (ja pärast kinni) või on kuidagi hingelisem võimalus?
Vasta

Kuna see madmax jumz on nii raibe siis õnneks seda võre ei hoia miski kinni peale gravitatsiooni...  Toungue Big Grin

Meenus et üks seik siiski oli suvel, nimel ilma tavapäraste topeltratasteta jäin luhapeale kinni üsna jõe kalda lähedale, väga ei julgenud kratsida ka seal, ca 3m muda allpool...

   

Jalutasin siis turskema masina järgi, julgelt üle 20 aasta sai lindiga luhapeal käidud, mina ei mäletagi oma lapsepõlvest kui see lint oleks soopeal käinud. Aga sellega õnneks miskit suuremat seiklust ei kaasnenud. 


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Mingeid seikasid on veel olnud, aasta nimelt nii meeletult kiire olnud et nüüd ongi hea aeg rahulikult mööduvale tagasi vaadata. 

Sattus see JuMZ ka ühe omamoodi video sisse... 




Samal ajal panid vilunumad silmad tähele et üks minu laoplatsis seinud T 40 on hoopis koha leidnud Vanemuise teatri etendusel "Kirvetüü" rekvisiidina.

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

    4 x 4 Jumz (ЗТМ-62) . Kas sellist isendit on siinmail nähtud ?
Vasta

(20-10-2021, 00:06 AM)Max Saks Kirjutas:  4 x 4 Jumz (ЗТМ-62) . Kas sellist isendit on siinmail nähtud ?
Tehases valminud eisveoga Jumze eestis ei leidu sel põhjusel et viimased jumz traktorid jõudsid  eestisse kuskil 1993- 94 aastal  ja need polnud kindlasti esiveoga . Kõik esiveoga jumzid eestis/ ja need on tõelised haruldused  on ise valmistatud kasutades veoauto gaz-66 esisilda . Omaette ajaloolaste uurimist vajav  küsimus on see  - et kuigi eesti polnud euroliidus katkes 1997 aasta paiku  vene ja ukraina põllumajandusmasinate import peaaegu  täielikult . Kas siin oli tegu  eesti  valitsuse poliitilise otsusega - ei tea .  Peale seda Eestisse oli lubatud  ametlikult tuua vaid belarusse  ja DON kombaine.  
Praegusel ajal ukrainas toodetaks küll 4x4  traktorit ЮМЗ - 8244 aga eestisse seda jälle tuua ei saa kuna mootor ei vasta euronormidele .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Tuua ju võiks- kas ka ostjaid leiduks, see on vägagi kaheldav...
Vasta

(20-10-2021, 19:39 PM)E303 Kirjutas:  ...
Omaette ajaloolaste uurimist vajav  küsimus on see  - et kuigi eesti polnud euroliidus katkes 1997 aasta paiku  vene ja ukraina põllumajandusmasinate import peaaegu  täielikult . Kas siin oli tegu  eesti  valitsuse poliitilise otsusega - ei tea .  Peale seda Eestisse oli lubatud  ametlikult tuua vaid belarusse  ja DON kombaine.  
Praegusel ajal ukrainas toodetaks küll 4x4  traktorit ЮМЗ - 8244 aga eestisse seda jälle tuua ei saa kuna mootor ei vasta euronormidele .

Ei vasta tõele.

Tuua võib. Ei saa Transpordiametis arvele. Kinnisel alal tarvita terviseks.

Omaette küsimus on see, milleks neid robustseid asju siia vaja olema peaks.

Valgevenelased lahendasid eurokõlblikkuse importmootoriga. Küll ukrainlased sama tembu teevad, kui peaks tekkima vajadus neid siia tassida.
Vasta

(21-10-2021, 08:27 AM)v6sa Kirjutas:  
(20-10-2021, 19:39 PM)E303 Kirjutas:   Eestisse oli lubatud  ametlikult tuua vaid belarusse  ja DON kombaine.  

Valgevenelased lahendasid eurokõlblikkuse importmootoriga. Küll ukrainlased sama tembu teevad, kui peaks tekkima vajadus neid siia tassida.


Seda muidugi ei tea kas meiepoolne huvi on olemas aga Ukrainal puudub igasugune vajadus pingutada selle nimel, et neid traktoreid meile saata.

Kunagi MAZ-i peakonstruktor andis mingile Balti TV kanalile intervjuud ja reporteri nutulaulu peale, et teil ju puuduvad EURO mootorid mille tõttu te ei saa neid eksportida Euroopasse vastas MAZi esindaja, et milleks. Meil on idablokist nii palju tellimusi, et me ei suuda neidki täita miks me peaks hakkama mässama euroopa turuga.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(21-10-2021, 09:26 AM)Daff Kirjutas:  
(21-10-2021, 08:27 AM)v6sa Kirjutas:  
(20-10-2021, 19:39 PM)E303 Kirjutas:   Eestisse oli lubatud  ametlikult tuua vaid belarusse  ja DON kombaine.  

Valgevenelased lahendasid eurokõlblikkuse importmootoriga. Küll ukrainlased sama tembu teevad, kui peaks tekkima vajadus neid siia tassida.


Seda muidugi ei tea kas meiepoolne huvi on olemas aga Ukrainal puudub igasugune vajadus pingutada selle nimel, et neid traktoreid meile saata.

Kunagi MAZ-i peakonstruktor andis mingile Balti TV kanalile intervjuud ja reporteri nutulaulu peale, et teil ju puuduvad EURO mootorid mille tõttu te ei saa neid eksportida Euroopasse vastas MAZi esindaja, et milleks. Meil on idablokist nii palju tellimusi, et me ei suuda neidki täita miks me peaks hakkama mässama euroopa turuga.
OT
Eks see ole muidugi kahe otsaga asi - idaturg on tore, aga teisalt oleks neil kõigil seda-va-neetud-jänkidollarit ikka ka vaja. Pole küll peenlahkamist teinud, aga Ukraina "toodab" vist teisigi traktoreid peale JuMZ-i. Jutumärgid on meelega, sest tegu peaks olema kuskil garaažinurgas Hiinast ostetud juppidest kokku pandud legodega. Ei tundu see uus jumpstükk ka muud olevat - mootor kas Perkinsilt v MMZ, käigukast Hiinamaa Haimalt, kabiin küll tundub vana oma mall olema. Kuna seal peaks euronõuded olema oluliselt leebemad, siis selline lego on mingil moel turukõlbulik, EL jaoks olemasoleva arendusrahaga seda ilmselgelt sobivaks ei saa - pigem liiguvad sinnagi "päris" traktorid, kuhu ei ole kalleid heitmevidinaid külge pandud ja mis seetõttu seal hoopis teise hinnaga kui meil. Vaevalt et ЮЖМАШ on nii rikas, et soovib nendega traktorite arendustöös konkureerida.

Arvatavasti on Valgevene MAZ samas seisus, ehk siis orienteeritudki võimalikult odava (koos sellega kaasnevate hädade) masina kokkupanekule ja eurokõlbulik tükk tehakse EL-st pärit detailidest. Näitaja seegi, et ma pole seni näinud ühtegi Valgevene numbritega rekkat, mis MAZ kaubamärki kannaks, ehkki sõidan igapäevaselt teed, mis lõunast idapiirile viib. Palju Tartus sõitnud MAZ-bussides oli Valgevene ja palju muud (vist MAN) toodangut, oskavad kommenteerida bussihuvilised Smile Aga seda siis ehk teises teemas.
Vasta

Sai siis pealelõunat põõsast see vana madmax surm välja otsitud, törts bensiini käivitusmootorile ja minut hiljem käis kui kell. Ja põhimõtteliselt 40liitirit paaki ja põhjagaasiga õhtuni purustamist, metsateid ja üks heinamaa mida pole viimased 20 aastat keegi harinud, suuremad kui 10cm puud jätsin püsti, ülejäänud lasin algosadeks tagasi.

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Oskad sa öelda, palju akvaariumiga heas komplektsuses tehasesoolo Jumz kaaluda vōiks?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Laoplatsilt sai varuosi ühte hunnikusse tõstetud ja tulemus on siis selline... 
Esialgse vaatlusega võis üles lugeda üle 30 erineva masina detaile... 
Mootor igatahes nüüd käib, vedelikud on sees, täna tõstsin rattad alla ja eks mõnipäev saab kabiin lõplikult paika ja kinnitatud oma kohale...

   

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kabiin on Rysky või Mara?

Rehvid soomõõdusSmile
Vasta

(29-10-2024, 08:00 AM)v6sa Kirjutas:  Kabiin on Rysky või Mara?

Rehvid soomõõdusSmile


John Deere,  täpselt mudelit enam ei mäleta, mingi üle 10a tagasi soomest ostsin 250 euriga...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(29-10-2024, 08:04 AM)mlsluik Kirjutas:  
(29-10-2024, 08:00 AM)v6sa Kirjutas:  Kabiin on Rysky või Mara?

Rehvid soomõõdusSmile


John Deere,  täpselt mudelit enam ei mäleta, mingi üle 10a tagasi soomest ostsin 250 euriga...

Ning tegelikult vahet ei ole. Esiklaas, katus ja avatavad küljeaknad teevad olemise juba mugavamaks. Originaalist halvem kindlasti ei ole.

Vaata minu rõõmuks, mis templeid kannavad klaasid. See pole JD tehasekabiin, vaid mingi põhjamaade leidus seitsmekümnendatest. Esimeste kinnituste "konks" reedabSmile

Uksed ka sellele alles on?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne