Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Tere!
Peale küttepumba remonti tuleb kontrollida üle süütenurk. Ja muidugi võiks uurida, kas pihustist küte läbi lendab.
T.
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Ega seal muud olla saa kui,et küte ei jõua silindrisse vajalikul hetkel...kütet silindris pole ei saagi töödata...Pritsehetk,pu
ihustite korrasolek ja pump üldse kütet välja sülitab?
Postitused: 10,802
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
134
Kas pihusti küljest toru lahti lastes hakkab kohe pritsima?
Rõhuklapp kütusepumbas on ikka korras (kuul ja pesa roosteta, mingit sodi vahel ei ole, vedru terve)?
Kas sain õigesti aru, et sama pump on juba käinud sel mootoril? Ja kino hakkas peale pikemat seismist?
Ega paagikraan kinni ole?
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Tundmata probleemi omaniku teadmisi diiseltoitesüsteemist, siis kas kõik kütusetorud on ikka õieti tagasi pandud ja kas etteandepump on kummalgi pumbal sama mida prooviti või erinev?
Filtri pealt õhutuskorgi lahtikeeramisel ja käsipumbaga pumpamisel õnnestub filter ära täita et ilma õhumullideta kütus tuleb ja korki kinni keerates on tunda, et käsipumbaga pumpamine läheb raskemaks?
Pritsemomenti ei saa lihtsalt pumba nuudist väljatõmbamisega ja teise sissepistmisega nii valeks et mootor ei käivitu, kuid see on võimalik kui aukudega flants kahest poldist lahti võtta.
Silindrisse kütuse sattumine on ka lihtsalt valget värvi summutist väljuva nähtuse põhjal võimatu väita, kuna rõhu muutuse tulemusel muutub õhuniiskus ka valgeks auruks ja nuusutamata ei tea kas seal diiselkütet sees on.
Pihustamises kindel olemiseks asjatundmatule on kindlaim viis keerata üks pihusti maha ja panna toru otsa väljapoole silindrit.
On starteril kergem ja omal pilt selge kas kütus ikka pihustub.
Postitused: 1,234
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Etteandepump on kõige odavam saadaolevatest? Miks pump kaks korda remondis käis ja kes seda remontis?
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(25-10-2021, 22:48 PM)roodekas Kirjutas: P.S. Patustasin paar korda ka vähese käivituseetriga, selle peale laseb hetkeks ilusaid hääli küll kosta, aga see on ka kogu muusika
Käivituseetri asemel on mõistlik kasutada brake cleanerit. Oskaja inimene saab sellega mootorit isegi tühikäigul hoida (kui ei viitsi näiteks kütet käsitsi üles pumbata). Külmkäivitus samuti palju pehmem, kui eetriga.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 455
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Lihtsalt mõtlen ,et äkki on kõrgsurvepump saanud nii, et süütenurk on väntvõlli suhtes 360 kraadi vale?
Postitused: 6,947
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
(27-10-2021, 19:30 PM)Laurimetall Kirjutas: Lihtsalt mõtlen ,et äkki on kõrgsurvepump saanud nii, et süütenurk on väntvõlli suhtes 360 kraadi vale?
Loe kolmandat postitust!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,664
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Mul oli hiljuti juhus, kus uue etteandepumba tõukur ei tulnud pumba korpusest piisavalt kaugele välja ja seetõttu jäi käik liiga lühikeseks. Pumba korpus oli vigane.
Postitused: 1,234
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Pump toimis. Seisis kolm päeva ja siis enam ei toimi. Vaataks üle küttesüsteemi hermeetilisuse, kas ei tule peale või on ebahermeetiline.