Seal videos on paigaldus vanasse korpusse kuid uuemasse tüüpi tuleb krae maha lõigata ja äär laiemaks koputada või teha viisakalt ja lasta pesa üle.
Peale M50 mootori sobib ka M51, M20, M21, M30 jne.
Sel ajal ei eksperimenteerinud BMW klientide peal ja kui asi toimis kasutati teda ka järgmisel mudelil.
Lisaks sobib ka MB termostaat sellise koodiga.
Mis aga eespool kirjeldatud ülekuumenemist puudutab, siis mul oli täpselt sama sümptom eelmise mootoriga kui plokikaanes mõra oli.
Sealt lekkis gaas veesärki ja termostaadi korpusse kogunedes katkestab see vedeliku pääsu termostaadini ja see ei saagi avaneda.
Lõpuks ta muidugi avaneb kui vedelik keema läheb ja kuum aur termostaadi üles soojendab aga nii suurt kaane leket mul ei olnud et sooja poleks tulnud kabiini.
Kaane lekkest aga õli veesärki ei satu ja see on juba keerukam probleem.
Lihtsamal juhul lekib läbi kaanetihendi tõukurite õlituskanali juurest, kuid sealt on väljapoole lühem maa.
Keerulisemast juhust on mul nurgas plokk, mis on nii hõreda valuga, et õli pressib läbi malmi pooride veesärki ja ka väljapoole higistab.
Ühel sellisel plokil sai õlikanalitesse lakki valatud ja pärast välja lastud ning nüüd on naabrimehel 11 aasta juba puhas ja kuiv.