100 +/- 50hj
Tõrgub veel raisk.
Aga üleeile sain asja juba enam-vähem käima, et noh eelmise 70hj asemel on nüüd u.120hj. Vibra kadus ära ja jõud tuli tagasi. Diffrist 1 rattas haakis kah ennast lahti, umbes täpselt samal hetkel tuli ka jõud.
Tundus nagu sidur oleks libisema hakanud ja hetkepärast tundus nagu tagasild oleks viltu lennanud. Ilgelt kiskus kui gaasi maha lasin
(differ). Ja siis ei saand aru, miks 65km/h pealt gaasi vajutades eriti edasi ei lähe, aga pöörded tõusevad
. Peeglist oli näha kummi suitsu. Ega see 1 ratas ei suuda haarata.
1. käiguga lausa võimatu kohalt ära minna. St. 1300RPM juurest hakkad asfaltil normaalselt sidurit libistama, ilma gaasi alla poole vajutamata, ikka võtab ringi. 2. on juba normaalne startida, kui põhja ei vajuta, siis ringi ei käi. Isegi sujuvalt põhja vajutades, u. 80 peal enam uuesti ringi ei tõmmanud.
3. käiguga tegin kah nalja: veeredes u. 40km/h 3k sisse tuurid üles, ja sidur lahti - oh kus siis tuli suitsu
Noh eks siuke pull lõpeb ära kui silla korda saab.
Praegu pidamine nii kehva, et parema tahtmise juures kah alla 10seki sajani ei saaks.
Ent Ent
Kalakene on ikka veel sees. Et siis kuni u. 4300RPM läheb ilusti - siis natsa uimasemana liigub kuni 5500ni. See järel kaob 80% jõust ja kiliseb/koliseb kuni pööreteni 6500. Ning 6500 kuni 7300 läheb nii, nagu poleks kala olnudki. Arvatavasti asi ikka süütes, et midagi detonatsiooni taolist vms.
Võimalikke põhjuseid on sadu.
1* Süüte viga
2* Segu viga
3* Mehhaaniline viga
Vahetasin küünla-juhtmed, jagaja-rootori, keerasin süüte enam-vähem. Puhastasin pistikuid ja vaatasin küünlaid ning ühe vahetasin ära. Proovisin rikkamat segu. Läks isegi paremaks. Aga mida paremaks kõik läheb, seda rohkem see tühikoht tunda annab.
Nv\'l vahetan vist süüte-pooli kah ära.
Olin unustanud, et mu autol on Rekord 18S jagaja
- see krt ei pruugi kah olla sama tsentrifuugiga, mis 18E oma. Samas see kala oli juba Asconaga. See jagaja on hoopis teise korpusega kui tavaliseded - on tagant kinnine, ja ainult rihmratta võll tuleb välja. See lükkas hetkeks tagasi mu plaanid panna sinna elektrooniline-eelsüüte-aju.
,
Jagaja on siin pildil vale, aga selle point on see, et ta on tsentrifuugiTA. Ja ma ei ta, kas HAlli andur ja muud juhtmed on ühilduvad. Seega loodan vaid sellele, et selle EAI jagaja sisu läheb vana jagaja korpuse sisse.
Oh kus täna jutt jookseb
Aitab küll.