KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(15-01-2022, 14:21 PM)qwerty009 Kirjutas:  Eestis metallkonstruktsioonide pragude tuvastamise värvaine ning ilmutus spreid ka kuskilt saada 
Spetselektroodi as
Stokker
Vasta

(15-01-2022, 14:21 PM)qwerty009 Kirjutas:  Eestis metallkonstruktsioonide pragude tuvastamise värvaine ning ilmutus spreid ka kuskilt saada on? Mis selle korrektne nimetus võiks olla, ei suuda leida netist.
https://youtu.be/0KAZ4L-6p1Y?t=633 <-siin näide millest jutt.

NDT aerosoole kasutatakse pragude ja pooride tuvastamiseks keevisõmblustes. Protsess koosneb 6 etapist. Kontrolli läbiviimiseks on vaja kasutada puhastit (cleaner), penetranti ja ilmutit (developer).
1. Puhastage detail harjaga ja kasutage puhastit. Peale seda pühkige detail kuivaks.
2. Pihustage penetranti ja jätke seisma 15 minutiks.
3. Puhastage lapiga pind penetrandist.
4. Niisutage lapp puhastiga ja puhastage detaili ühesuunaliste liigutustega!
5. Raputage ja pihustage ilmutit, jätke seisma 10 minutiks.
6. Eemaldage ilmuti kasutades puhastit.


vaja siis neid asju
https://www.stokker.ee/ndt-penetrant-cra...d=12707818

https://www.stokker.ee/ndt-developer-cra...d=12707825

https://www.stokker.ee/ndt-cleaner-crack...d=12707826
Vasta

Ma nüüd demonstreerin oma ebakompetentsust : Miks just 2 takti diisel ?
Kunagisest koolitunnist on meeles et 2 takti aeglase käiguga  diiselmootorid ( laevadiislid ) on kütuse erikulult kõige ökonoomsemad , kas see on siiani nii ?
 Minu kooliskäimise ajal mingit rohehullust muidugi polnud , oli lihtsalt arukas loodushoid .
Vasta

(15-01-2022, 17:46 PM)edvard Kirjutas:   Minu kooliskäimise ajal mingit rohehullust muidugi polnud , oli lihtsalt arukas loodushoid .
Naer saalis

Pähkliajude hirm
Vasta

(15-01-2022, 22:49 PM)ounou Kirjutas:  
(15-01-2022, 17:46 PM)edvard Kirjutas:   Minu kooliskäimise ajal mingit rohehullust muidugi polnud , oli lihtsalt arukas loodushoid .
Naer saalis
Usun, et naerja on nii palju noorem nii edvardist kui minust, et on tollaste oludega tuttav vaid propaganda kaudu (ehk isegi fosforiidisõjat lugenud). Ise ta vaevalt 60-ndaid mäletab.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(15-01-2022, 23:18 PM)aavu Kirjutas:  
(15-01-2022, 22:49 PM)ounou Kirjutas:  
(15-01-2022, 17:46 PM)edvard Kirjutas:   Minu kooliskäimise ajal mingit rohehullust muidugi polnud , oli lihtsalt arukas loodushoid .
Naer saalis
Usun, et naerja on nii palju noorem nii edvardist kui minust, et on tollaste oludega tuttav vaid propaganda kaudu (ehk isegi fosforiidisõjat lugenud). Ise ta vaevalt 60-ndaid mäletab.
antud ajaperioodist roheteemalised mälestused mul puuduvad aga tsutt hilisemast ajast võin meenutada, kuidas remonditava tankurauto juures toimetanud ja kogu paakijäänud petrooli kraavi lasknud kütuseinsenerid lugesid mulle sõnu peale; vaata et sa kellelegi ei ütle, et me kütuse maha lasime ... 
st et loodushoid oli ette nähtud, aga egas nõuka tingimustes sellest alati kinni peetud. Muidugi olid teised erandid nagu tänagi elik nt täispaagiga lennuk ei (avarii)maandu ja kütus lastakse enne välja etc etc
Vasta

(15-01-2022, 17:46 PM)edvard Kirjutas:  Ma nüüd demonstreerin oma ebakompetentsust : Miks just 2 takti diisel ?
Kunagisest koolitunnist on meeles et 2 takti aeglase käiguga  diiselmootorid ( laevadiislid ) on kütuse erikulult kõige ökonoomsemad , kas see on siiani nii ?
 Minu kooliskäimise ajal mingit rohehullust muidugi polnud , oli lihtsalt arukas loodushoid .

Kirjutasin oma parimas teadmises, et füüsikaseadused pole vahepeal muutunud.
Teooriat kinnitab see, et kõik vähegi suuremad aeglased diislid tehakse senini kahetaktilisena ja eriti laevadele kus kaal ja käiguühtlus ka määrav.
Füüsikast tulenevalt on kahetaktilisel mootoril ökonoomsuse eeliseid, nagu näiteks gaasijaotusmehhanisme on vähem ja eelkõige see, et tööd tehakse iga väntvõlli pöördega ning seega on hõõrdekao eelis.
4 takti käib ju üks ring tühja ja see on hõõrdekadu ning millele lisandub klapiajam.
Väänet on madala pöördega sama mahu kohta ka rohkem ja ühtlasema käigu tõttu ei vajata nii suurt hooratast.

Kiirekäiguliste mootorite kohta kehtib ka eelnev, kuid seal tuleb mängu määrimine, millist muret pole paarisaja ümbertelje pöördega minutis.
Vasta

Vaatasin neid suure töömahuga 2 taktiliste diislite videosi , toredasti popsuvad . Kas neil on osad silindrid osalisel koormusel välja lülitatavad , jäi selline mulje , madalate pööretega kõik "korstnad" suitsurõngaid ei tulistanud atmosfääri .
Tehnika maailm on imeline , avastamist ja teadmiste täiendamist lõputult võimaldav .
Vasta

Küsimus kuuma liimi kohta. 
Kas kuumasid liinimsid on ka erineva tugevuse ja kvaliteediga? Mida eelistada?
Bussi küljepolstritele on tehasepoolt kinnituskohad mingi kuuma liimi laadse asjaga kleebitud, otsin nüüd samasugust möginat millega need kinnitused tagasi liimida.
Vasta

(17-01-2022, 14:11 PM)martinjev Kirjutas:  Küsimus kuuma liimi kohta. 
Kas kuumasid liinimsid on ka erineva tugevuse ja kvaliteediga? Mida eelistada?
Bussi küljepolstritele on tehasepoolt kinnituskohad mingi kuuma liimi laadse asjaga kleebitud, otsin nüüd samasugust möginat millega need kinnitused tagasi liimida.
Oluline vahe on nende liimide ja püstolite kasutustemperatuuril. Tavalises külapoes müüakse seda kuumemat varianti, millega vahtplasti ja muid kergesti sulavaid materjale ei saa liimida.
Vasta

Kunagi liimisin kuumaliimiga passati käigukangi nuppu.
Suvel kuuma ilmaga oli käsi selle möginaga koos.

Big Grin

Ei soovita.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(17-01-2022, 14:11 PM)martinjev Kirjutas:  Küsimus kuuma liimi kohta. 
Kas kuumasid liinimsid on ka erineva tugevuse ja kvaliteediga? Mida eelistada?
Bussi küljepolstritele on tehasepoolt kinnituskohad mingi kuuma liimi laadse asjaga kleebitud, otsin nüüd samasugust möginat millega need kinnitused tagasi liimida.

Liimisin auto ukse polstri siseküljel oleva plastmass-kinnitussiini "tavalise" kuumliimi ja -püstoliga vast aastat 5 tagasi kinni. Ei sulanud midagi ära ja koos püsib samuti siiamaani.
Vasta

Rav 2007 2,2d läks lolliks ja mootori tuli põleb ja veakood vsc system ja 4x4 ja edasi ka ei lähe.Eile käis arsti juures,mingi 40 min oli kabinetis ja arsti otsus egr kinni.Tehti ka pakkumine,aga vahetasin ise kuna lihtne.Endiselt samad kirjad ees ja kiirendust pole,muidu kiirust arendas isegi 95(eile arstile minnes oli 50 lagi).Kiskusin ka vana klapi lahti ja mehaanika pool liigub normaalselt,elektri poolt muidugi ei tea.Oskab keegi pakkuda viga?Eile peale vahetust ka kohe käima,sülitas korralikult musta tagant ja tuli pikalt labidat põhjas hoida enne kui 5000rpm peale pöörded tõusid.
Vasta

kas veakoodi sai ära nullitud
Vasta

(18-01-2022, 18:16 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas veakoodi sai ära nullitud
Ei tea kuna ligi ju ei lasta ja ei räägita ka ju midagi...Ainus komm oli egr umbes ei muud...
Vasta

(18-01-2022, 19:38 PM)muska71 Kirjutas:  
(18-01-2022, 18:16 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas veakoodi sai ära nullitud
Ei tea kuna ligi ju ei lasta ja ei räägita ka ju midagi...Ainus komm oli egr umbes ei muud...
Küsimus ikka pigem, et kas pärast ise EGR vahetamist sai nullitud, aga tekstist selgub, et pigem mitte. Sellest peakski alustama, et OBD lugeja arvutiga järgi ja veakoodid kustutada.
Vasta

Toyota Rav4 hübriidil lubatud piduriteta haagis 750 kg, piduritega 800 kg. Tundub ebaloogiline, aga nii on! Kas targemad oskavad selgitada?
Vasta

(18-01-2022, 19:38 PM)muska71 Kirjutas:  
(18-01-2022, 18:16 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas veakoodi sai ära nullitud
Ei tea kuna ligi ju ei lasta ja ei räägita ka ju midagi...Ainus komm oli egr umbes ei muud...

Töökoda ei tahaks vahetada sellise vastu, kus klient saab infot?

Kasepoiss OÜ pole sealt kaugelWink Tõsi, tema remonti omaniku soovituste alusel ei tee. Toungue

Haagisemassid on tootja määrata ja Transpordiameti kinnitada. Mõlemad suudavad üllatada... Kui mure tõsine, siis tuleb küsida Amservist, kas suuremat ei saaks. Võib juhtuda, et seal on mingi tehniline põhjus, miks tootja on otsustanud mitte lubada suuremat haagist. Turunduslikud põhjused niikuinii.
Vasta

(19-01-2022, 10:02 AM)v6sa Kirjutas:  
(18-01-2022, 19:38 PM)muska71 Kirjutas:  
(18-01-2022, 18:16 PM)sturmbannführer Kirjutas:  kas veakoodi sai ära nullitud
Ei tea kuna ligi ju ei lasta ja ei räägita ka ju midagi...Ainus komm oli egr umbes ei muud...

Töökoda ei tahaks vahetada sellise vastu, kus klient saab infot?

Kasepoiss OÜ pole sealt kaugelWink Tõsi, tema remonti omaniku soovituste alusel ei tee. Toungue
Auto läks diagnostikasse konkreetse veaga,mina neid õpetada pole soovinudki ja kuna peale klapi vahetust ei toimi endiselt siis küsin siit nõu.Oleks korras ei oleks sõnagi kriblanud.Kui nad korda ei saa tuleb tõesti töökoda vahetada.
Vasta

Oota. Sa lasid töökojas diagnostika teha, nad ütlesid, et EGR (veakoodi oli ka?). Sa saatsid nad pikalt, läksid koju ja vahetasid ise ära. Töökotta rohkem ei läinud, veakoodi keegi ei kustutanud?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne