Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
18-01-2022, 19:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2022, 23:08 PM ja muutjaks oli
Tsistern.
Muutmise põhjus: Teema läheb juba mujale ära,.
)
Muudan,teema pealkirja ja sisu ära, nõukogudeaegsete veoautode teemaline arutelu.
Omaette nokitseja.
Postitused: 350
Teemad: 0
Liitus: Apr 2014
Maine:
4
See tee on raske olnud juba vähemalt 20 aastat.Õigem kohe loobuda,ausalt.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(18-01-2022, 19:39 PM)Tsistern Kirjutas: Otsisin teisi mootoreid aga sobivat ei leidnud, samuti ei leidnud ka teist kobedamat autot kõrvale. Tuli ette võtta mootori remont... ei jäänudki muud üle kui tuli auto laiali tõmmata.
Kahjuks remont on ainuke õige sõna siin. Ei ole keegi hea meelega nõus müüma korraliku mootorit maha. Ma mõtlen sellist, millel oleks ressurssi veel ka 10tonni puid vedada. Neid kohviveskeid "mul aianurgas seisab üks ront" ei tasu kaedagi.
Aga nagu öeldakse. Loll peab enda nahapeal järgi proovima.
Mul onu sai vist 6 mootorit järgi proovida ennem kui leidis vanarauast ühe 3307 tutika mootori, millega võis rahule jääda. Kõigil eelnevatel olid jõhkrad vead juures.
Kui mootori pulkadeks võtad, siis pese ka väntvõll seest läbi - vaajdusel lase ära lihvida.
Siinjuures hoidu vene õlides. need ei kõlba mujale kui lõkke alustuseks. Tahmavad mootori seest täis ja ülevaatusel köhivad "puhtaks" ja jäädki korduval käima.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 204
Teemad: 4
Liitus: Nov 2017
Maine:
7
Minu viis kopikat kasutut infot siia:
Enamus neid kehvapoolseid mootoreid on enamasti kas kapitaali omad või mõne endise autobaasi töötaja kodus kokku laotud käkk. Keegi ei jaksa,oska vahetada klapijuhtpukse ja nukkvõlli pukse. Ja seda ei saagi sa kodus niisama teha see eeldab juba eri tööriistu,pinki ja oskusi. Aga enamasti topitakse mootor kuidagi kokku ta töötab aga nii kui seda kasutama hakata, varsti ta tossab ja lakub õli.
Kehv õli on teine asi, tänapäeval saab paremaid asju aga kuna on levinud arvamus,et veneõli on hea ja odav. Siis selle nahka need UAZi ja GAZ motoorid ongi läinud. Ja sellele lisaks ka olematud hooldusvälbad.
Praegust on poes vene õli juba sama hinnaga või isegi nõks kallim kui kõige odavam poolsünteetiline õli.
Plokkide mädanemine on eelkõige kareda veega sõitmise tagajärgi kui see nii nimetatud antifriisi kasutamise tulemus.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
18-01-2022, 23:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2022, 00:08 AM ja muutjaks oli
2715.)
Vabandan teema solkimise pärast ja luban end parandada.
Postitused: 1,407
Teemad: 19
Liitus: Aug 2008
Maine:
37
Mis silikooni kasutasid karpas? Kunagi oli sarnane probleem, mis sai lahenduse Hylomar -iga. Silikoonid üldiselt ei ole bensu kindlad.
Postitused: 204
Teemad: 4
Liitus: Nov 2017
Maine:
7
Küsimus teema algatajale,kui paksust pappist need tihendid on ja kas need on omavalmistatud või kuskil ka letikaup?
Postitused: 10,737
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
TAD ja talv - vähe kangelt külm auto ei veere?
Mis õli tagasillas on?
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ega see käsipidur oli vist kah nõrga. Siis see TAD natuke kompenseerib.