Bedford Blitz
#41

(21-01-2022, 19:54 PM)90Deville Kirjutas:  Sind vist ei aita see kuhugi eriti, aga a24's ja veel kuskil on üks uusima mudeli voodiford müüa hetkel. Välimuselt ee....omapärane aga seest tundus üsna viisakas.

olen seda näinud kuulutusena küll
aga ei teagi kohe mis sealt mulle sobiks
armatuur on teine
ehk istmed ?

pilti kiirelt kõrvutades ehk on isegi uksed samad ?
käepidemed ja peeglid on valed
silla juppe ehk saaks kasutada ?

peab mõtlema mis juppe saab kasutada mida mitte 
ja palju rauaks läheks
Vasta
#42

naised saunas räägivad et uksed ja esiklaas on samad vist ka tagumised uksed ja osa kerest (küljed)
erinevad on tagumised nurgad
esimesed tiivad nina ja kapott 
kõik tuled 
erinev on salong
Vasta
#43

Ma ei oska juppide sobivusega aidata, kuna enda lühikese elu jooksul on see auto täiesti mööda läinud, pole ei omanud, söitnud ega ka remontinud.
Küll aga mäletan söber romulaomaniku pajatusi, kus 90date löpus elisesid tihti "teadjad" ja otsisid erinevaid juppe usa busside küljest, kuna voodiford pidi nendest koosnema Smile
Täpsemalt siis küsiti ntx esiklaasi möne usa bussi küljest jne, nagu need usakad tuleks köik ühest tehasest.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#44

https://www.nettiauto.com/bedford/cf/12651540

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#45

Kui kedagi huvitab, siis a24 pakub praegu ühte bedfordi: https://www.auto24.ee/soidukid/3638401
Vasta
#46

(21-01-2022, 20:41 PM)Aspelund Kirjutas:  https://www.nettiauto.com/bedford/cf/12651540

   Vajadusel võin teha lisapilte, asub kodulinnas
Vasta
#47

Peedu ajalugu kirjas ja pildis

http://vauxpedianet.uk2sitebuilder.com/b...0---cf-cf2
Vasta
#48

mõtteid on nii ja naa

pakkuda võib ka sobivat opeli mootorit 
ja noh ka näiteks 5k. kasti
Vasta
#49

(26-01-2022, 21:13 PM)MeelisV Kirjutas:  mõtteid on nii ja naa

pakkuda võib ka sobivat opeli mootorit 
ja noh ka näiteks 5k. kasti
Siis otsi Omega Y25DT. Sobiva kasti saab ka vastava Opeli või B-tähega auto alt.
Vasta
#50

see on rida 6 mis sinna kuidagi vabatahtlikult vahele ei lähe.

hetkel oli mõte isegi kasutada mõnda vana 2,0....2,3 rida4 mootorit - ajastukohast
enne kui sinna mingi kaasaegse asja vahele saab.
Vasta
#51

(27-01-2022, 19:02 PM)MeelisV Kirjutas:  see on rida 6 mis sinna kuidagi vabatahtlikult vahele ei lähe.

hetkel oli mõte isegi kasutada mõnda vana 2,0....2,3 rida4 mootorit - ajastukohast
enne kui sinna mingi kaasaegse asja vahele saab.
Need vanad haisvad logisejad ei kõlba sisseistumisekski. Keretööde ajaks võib ju mõnda roigast rakendada, a inimreisijatega sõitmiseks ilmselt mõistlik mõni neljapütine mersu tükkis tomatikastiga.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#52

(27-01-2022, 19:50 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Need vanad haisvad logisejad ei kõlba sisseistumisekski. Keretööde ajaks võib ju mõnda roigast rakendada, a inimreisijatega sõitmiseks ilmselt mõistlik mõni neljapütine mersu tükkis tomatikastiga.

olen sinuga päri, et see vana on .... vana.
ja uus ehk modernsem on olnud ka algne plaan selle auoga aga see kas ta on ta mersu või bemm või ... pole veel kindel.
aga see on kindel, et esime kast saab olema manual ja hiljem kunagi võib sinna automaati toppida.

see saab olmema noosandile esimene liikur siis õppigu kepiga õli segamine ka ära
tõenäoliselt sellele genearatioonile on see viimane võimalus sest tulevik on nii kui nii automaatne
Vasta
#53

Ma ei saa aru, mis pagana pärast on vaja igal võimalusel mingeid ürgseid tomatikaste igale poole soovitada.
Vasta
#54

Ürgne ?

Täna on a24 müügil 2010 ja edasi sõidutodest 2000 tk manuaali ja 6000 tk automaati ja see on kasvav trend automaadi suunas.
Vasta
#55

Olles omanud mitut eri põlvkonna automaati ja omades ka hetkel DSG kastiga paar aastat vana aparaati, siis ei fänna seda trendi. Üldse mitte töökindluse pärast, vaid kasutusomaduste tõttu.

Aga asjast rääkides, mulle tundub, et selles bedfordi teemas ei ole puudutatud märkimisväärselt moodsa tehnika siirdamist bedfordi, vaid ikkagi pigem 20+ aastat tagasi tootmisesse tulnud mudeleid. Selles mõttes ma omastarust ei teinud liiga palju määratlusega liiga.

Mul pole mitte mingit soovi kritiseerida, mida konkreetsesse bedfordi siirdatakse. Kui masin sõitma saab, on omanik tegija ja peaasi et talle endale meeldib. Minu repliik oli suunatud ksf devildeville  suunas, kuivõrd ta oma tõde igas võimalikus kohas kuulutamas käib ja see tõde rögisevate nendesamustegi ja hüvade õlisegajate osas on kergelt tüütu Smile

Ilmselt automaat tapab lähima aastakümne jooksul manuaali pea täielikult elektrikate ja hübriidide tulekuga.
Vasta
#56

Las teema areneb ja kui on liiga suur ja  küps saab ümber tõsta.
Vasta
#57

(27-01-2022, 20:17 PM)MeelisV Kirjutas:  ...
see saab olmema noosandile esimene liikur siis õppigu kepiga õli segamine ka ära
tõenäoliselt sellele genearatioonile on see viimane võimalus sest tulevik on nii kui nii automaatne

Mõistetav mõte ja igati tervitatav ka säästliku kasutamise seisukohast. Pikasabalise automaadi muterdamine piiratud ruumiga peedulise keldrisse on tõsine tegemine. Autojuhioskuste arendamiseks on manuaal kindlasti parem - raske õppusel, kerge lahingus.

Kui lihtne või keeruline on saada bemmi kastist väljuvad hoovad juhile kättesaadavasse kohta ma ei tea. Aga mersu manuaalkasti kasti kolm hooba on lihtne sobivasse kohta leiutada. Kasvõi trossidega, korras kastil liiguvad vändad üsna kergesti.

Juhuslikult on mul üks kasutult seisev M102 üle, millel sabas küll hetkel neljakäiguline automaat. Ja millele on vajadusel kaasa anda ka neljakäiguline manuaalSmile Ainult sidur on puudu, aga mul on kuri kahtlus, et sellegi võib leida ühe kilulinna servas resideeruva ksf! keldrist.  Või osta uuena, ei ole eriti kallis.
Vasta
#58

See on vist bensukas.
Ma otsiks diiselit.

On ta mersu või Ford või bemm pole vahet.
Seni kuni pole kurikuulus oma vigade poolest.

Käigukangi ühendamine kastiga on hea point. 
Peab uurima. Kui kaugel ja mis liigutustega ühel või teisel see ühendus on.
Vasta
#59

Mul on Villise peal Nissan Vanettelt pärit 4 silindriline diisel, LD23-II mille viiekäigulisel manuaalil oli originaalis trossidega käiguvahetus ja kangi sai vabalt valitud kohta paigutada. Kurikuulus pole see mootor aga oma vigade poolest vaid selle poolest et ta omal ajal maailma aeglaseim auto oli Big Grin
Vasta
#60

Mul on endiselt üks 2005 aasta ldv convoy oma Fordi 90hp 2.4tdi duratorq mootori ja 5-se kastiga üle. Oli suure kuudiga ja isegi kui täislastis(3500kg täismass umbes) liikus küllaltki reipalt. Läbisõit umbes 250k max.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne