Kui keegi end puudutatuna tunneb ja muidu solvub, siis võib ära kustutada aga võtaks käsitleda padrunit, tema vahetust ja kontrolli, kuna just sai see tehtud ja äkki keegi tunneb huvi.
Esiteks eemaldame vana padruni, mis pole teab mis keeruline tegevus, kuid et mitte asju ära rikkuda peaks tema eemaldama nii:
Kes mõtleb et päh, mingi väike padrun ja tõstan selliseid kümnekaupa, siis padrun on koonuse peal kinni ja kui tema sealt puuklotsiga lahti koputada kukub ta alla ja rikub koonust.
Nüüd aga liigub ta sirgjooneliselt spindli otsast eemale ja selline asi on välistatud.
Järgmiseks on vaja puhastada spindli otspind ja koonus ning kontrollida pindede viskumist, mis võiks olla pingi passis määratud või väiksemad.
Antud juhul ei tuvastanud mingit viskumist ja seega ei tea mis see 1A62 olla võib.
Kui need pinnad peaks aga rikutud olema, siis kuidas neid üle treida leiab venekeelset oskusteavet ka netist.
Muidugi see mõõtevahend pole ka selleks piisavalt täpne, kuid tegu on kvaliteedimärgiga asjaga, mis on tundlik ja rubiinlaagritel ning näitab ka uue laagri värelemist.
Siis on tarvis uut padrunit ja see mul ka oli, kuigi aastalt vana ja võibolla mitte kõige paremini säilitatud ning pärineb vanarauast, kuhu oli ta sattunud sest sinna lähevad meil mittelevinud pakid, mille ma soetasin 2 komplekti ja mis maksid raha.
Sõna kõva ei ole seal karbil ilmaaegu, kuna kiirlõiketerasega teda ei kriimustagi.
Sobivad nad küll nagu valatult, kuna tegu on kvaliteetse asjaga ja pole vene padrun, kus pakke igasse pessa ei pane.
Uue padruni paigaldamisel on tarvilik tema samuti asetada tornile ja siis pakid õrnalt vastu keerata.
Nüüd lähendada detailid üksteisele, teha viimane kontroll, et pinnad puhtad oleks ja siis pinooli välja keerates viia nad omavahel kokku.
Tähelepanu peab veel pöörama koonusele, õigemini sellele, et padruni otspinna ja spindli vahele jääks pilu.
Kui sinna pilu ei jää, siis pole garanteeritud padruni tsentreeritus ja on vajalik võtta ette kas spindli või padruni treimine.
Antud juhul jäi pilu 0,1mm, kuid palju peab ei julge peast ütelda.
Koonuse nurk on üsna lauge ja polte vastamisi keerates nad kokku sobisid.
Nüüd kontrollida padruni otspinna viskumist nii seest kui välisäärest sest see on tähtis baaspind mille järgi asju üles võtta.
Kui otspind jääb viskuma, korrata eemaldamist ja paigaldamist et midagi vahele ei jäänud ja kui ikka viskub tuleb üle treida.
Kuna tegu Poola padruniga, siis viskumine jäi alla sajandiku sest kuidagi nad oskavad sirgeid asju toota...
Nüüd kontrollime lihvitud ja sirge pulgaga kas padrunit peaks läbi treima.
Siin on siis kujutatud silindrilise keha viskumine mõõdetuna pakkide otsast 20mm kauguselt erinevatest kohtadest pingutatuna.
Jällegi ei väsi imestamast täpsust, kus padrun on tehtud aastal 19XX ning pakid aastal 2021 ja viskumine üle treimata jääb sellesse vahemikku...
Igaks seitsmeks vajaduseks sai pakkidele ka avad ära puuritud 1,5 kraadi sissepoole kaldu et rõngas vahelt ei libiseks kui on vaja üle treida ning selleks selline instrument sellise teritusega.
Astme ma igatahes kavatsen pakkidele treida et lühikest asja lihtsalt haarata aga see väljub sellest teemast.
Loodetavasti ei häiri see jutuke kedagi...