TIG keevitamine, materjalid
#41

(05-02-2022, 13:28 PM)Janka Kirjutas:  
Tsitaat:Esimese pääsukesega olen rahul

Ära ole. Võib kätte maksta.

Õnneks see ei ole kandevkonstruktsioon vaid kate. Nende aukude teema on ainult natuke toestada, peamine töö on kitsama osa poldil.
Aga eks püüan üle siluda e. ilma täidistraadida...

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#42

Hiljutine hariv saade keevitamisest, koos põhjendusega, miks see töökoda TIG keevitust väliste suurte paneelide ühendusel kasutab ja näidis, kuidas seda teeb. Mulle kui algajale MIGi kasutajale väga huvitav.

Nii TIG punktid, punktide tagasi pinnimine, kui kokku keevitus.

Vasta
#43

Võibolla on see veidi Jaan Tatika ideede rubriigist aga kas mõni roostevaba keevitamise spetsialist on proovinud täitematerjalina kasutada auto kojamehe kummi sees olevaid vardaid? Sooviks just arvamust isikult, kes päris varrastega hästi hakkama saab ning erinevust kirjeldada oskab.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#44

Nüüd olin natuke segaduses - need düüside suurused 4,5,6,7,8 jne. ei ole ju nende läbimõõdu millimeetrid, vaid tähistavad toll mõõdus X -> x/16 e. nr 4 suurus on 4/16" -> 6,35mm.
5 = 7,9mm
6 = 9,5mm
7 = 11,11mm
8 = 12,7mm
9 =14,3mm
10 = 15,9mm

Mul nendel numbrid puuduvad ja praegu olen täristanud n.ö. ~6mm läbimõõduga e. nr4...
pole ime, et käkerdan. Teine tops on ~10mm mõõduga e. nr6
Postitan lihtsalt igaks juhuks selle info.

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#45

Et veelgi segadust külvata on ka veel elektroodi kinnitamiseks valid nii tavaliste tsangide kui ka gaasihajutite (gas lense) vahel. Gaasihajuti tagab suudmikust ühtlasema ja laminaarsema kaitsegaasi voo kui tavaline tsang. Üldiselt saab hajutiga parema keevisvanni kaitselehviku tõttu kvaliteetsema keevisõmbluse. 
Näiteks titaani keevitamisel on hajuti koos suure mõõdulise keraamikaga täiesti vajalik ja siis kasutatakse veel ka õmbluse tagumist osa kaitsvaid lisa hajuteid/kopsikui (trailing cup). Tavaterast keevitades kipub keevisvannist eralduvad pritsmed hajuteid kinni kittima. 
Alumiiniumi keevitamisel on kaks eri leeri, osad kasutavad tavalist tsangi ning suuruses 4-6 keraamikat ning osad peavad lugu hajutist, nr 8 tundub selle leeri levinud valik olema. Ise olen aga nr. 5 tavatsangi parteist.
Edasijõudnud aga saavad veel valida suuremate keraamikate ning vastavate hajutite vahel. Tuntuimad tootjad on Furick, EDGE, Procup, SPW ning vastavad idamaised koopiad.
Vasta
#46

mis mõõduga pistik sellele läks ja kas on mingi nupuga variant siis?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne