Postitused: 1,307
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Unustage digiajastul see "helisignaal" ja "pildisignaal" ära. Pole enam sellist loogikat. Üks andmevoog üle interneti kõik.
Postitused: 10,757
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Parempoolse pistiku klemmile 4 peab ikka tulema aku pinge kohe, kui massi sisse lükkad.
Lõhnab relee kinnikleepumise/purunemise järele.
Aga ka juhtimine võib nalja teha. Tasub korraks ETTEVAATLIKULT avada ja kontrollida, mis seal sees toimub. Et mõni lüüt poleks plahvatanud või mõni muu element plaadi küljest lahti.
Mille peal see pada üldse on? Mingi 508 (mitte Peugeot!)?
Postitused: 494
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
2 suunaline hüdrosilinder traktoril vajub alla, st vars vajub sisse tagasi tunni jooksul.
Kuidas diagnoosida silindrit masinalt võtmata kas viga on silindri tihendites või lekib jagaja?
Minu loogika järgi, kui jagaja ei leki ning lekib ainult silinder sisemiselt, siis silinder ei saa sisse vajuda ilma, et sealt õli varre ning kere vahelt välja ei hakkaks tulema.
Vart sisse lükates silindri ruumala ju varre võrra suureneb pidevalt. Siit tulenevalt peaks tegemist olema 100% jagaja lekkega. Silinder võib, kuid ei pruugi lekkida sisemiselt.
Kui silinder oleks paigaldatud teistpidi, st vars vajuks välja seismisel, siis võib sisemise lekke puhul ka korras jagajaga vars välja vajuda, kuna piisab väiksest õhumullist silindris mille ruumaja hakkab ühel poolel tekkiva vaakumiga suurenemaning silinder saab otsatihendilt õhku tõmmata, st vars saab välja vajuda ning mingit õlileket ei ole.
Parandage, kui eksin.
Postitused: 4,695
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Kulunud jagaja ilmselt raskust ei suudagi tõsta.
Postitused: 6,915
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
(11-02-2022, 13:09 PM)qwerty009 Kirjutas: Kuidas diagnoosida silindrit masinalt võtmata kas viga on silindri tihendites või lekib jagaja?
Tõstad üles toe peale, paned survepoole pimedaks ja võtad toe ära.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 10,757
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
11-02-2022, 13:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2022, 13:57 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Või teine variant.
Surud silindri lõpuni sisse või välja. Võtad surveta poole voolik ära ja surud jaguriga juurde. Kui nüüd hakkab õli voolama stutsist, siis jooksebsilinder läbi.
Sel viisil leiab ainult mõlema lõpu lekked, kui silindritorul on rooste/materjalikahjustus kuskil keskel, siis seda nii ei leia.
Kui silinder kumbagi pidi läbi ei jookse, on viga jaguris. Mida saab jälle tuvastada nii, et tõstad silindriga koormuse üles ja toestad tungrauaga. Seejärel sulged (KINDLALT!!!) silindri survepoole stutsi (näiteks paslik laagrikuul vana vooliku mutris on hea asi). Ning korjad oma tungi raskuse alt ära.
Kui vajub alla, on leke silindris ja kui nüüd ei vaju, siis jaguris.
Postitused: 1,401
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(10-02-2022, 12:12 PM)Kult Kirjutas: Jälitasin siis kuhu juhtmed lähevad ja leidsing ühe termo anduri, asub ta mootori õli jahuti küljes. Ükski manuaal või juhend ei näita et seal oleks, näitavad plokikaant. Suure guugeldamise peal jõudsin nii kaugele et kui süüde sisse keerata, läheb vool sellesse küünla juhtplokki, sealt läheb siis termo andurisse ja kui on piisavalt külm väljas, annab voolu peale küünlale - 20 sekundit, siis peaks tuli armatuuris ära kustuma. Peale seda annnad starterit ja sellel ajal annab juhtplokk voolu solenoidile mis siis avab kütuse et see saaks küünlasse jõuda.
Praegu oleks nagu selline seis et küünlal on vool kogu aeg järgi, nii kui massi sisse lükkad - vool järel. Kui süüte sisse paned siis 1-2s tuli armatuuris põleb(solenoid teeb ka klõpsu sama aeg ja välja ka sama aeg) ja kustub ära. Mida siin kahtlustama peaks, tundub kuidagi segane lugu.
Kokkuvõteks ega asi väga hull ka ei ole, aga hea oleks kui saaks originaalina toimima, tagavara variant on eraldi nupp ja relee teha selle värgi jaoks ja saaks toimima ikka.
Kui kohe on küünal järgi siis äkki on relee mis küünalt juhib kinni jäänud aga selleks tuleks juba "aju" lahti võtta.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.