oma lugu mis siis kohati kattub teemaga.
autos on 12v pesas tundmatu hiina usb laadija.
teeb seda lausa 4 usb kaudu mis polegi väga tähtis.
kasutuses oli 2 otsa milles ka vastavad juhtmed sees üks micro ja teine usb-c - pole ka väga tähtis
juhtmed parajalt pikad et saab ka majandada autos siia sinna.
nüüdsel ajal kus väljas lumi tassib seda ikka autosse kah.
põrandal on kõrgema servaga kummimatt (kauss).
soojas autos sulab see soolalume segu soolaseks veeks.
ühel hetkel väljusin autost kus oli kõik ok aga läksin ümbe auto ja tegin teise ukse lahti - kärsakas.
uks kinni ja uurima kust tuleb - õuest mitte. seest jah. juhi kohale tagasi (kustuti on kõrvalistuja istme all ja juhi kohalt kätte saadav)
otsin siit otsin sealt lõpuks leian kaks suitsevat juhtmeotsa põrandalt vee seest.
rebisin siis 12V/usb pistiku välja.
juhtmete vee sees olnud väikesest pistikust üks kuum kui kurat ja reaalselt suitseb. teine samuti sulanud otsaga.
ennustada ei oska mis oleks olnud tulemus aga võimalik, et juhe oleks sulamisest põlemise faasi üle läinud.
kuna seal pistikus on 12V ka siis kui auto seisab oleks lihtsalt väljudes jäänud asi saatuse hooleks.
oleks vaid töötava mootoriga toide oleks suurem võimalus seda õnnetsut enne kurba lõppu kindlasti tabada.
miks kirjutan.
kuna see juhtmete majandus on nii laialdaselt kasutuses ja pajudes autodes mitu juhet ees ja taga s.t. igal reisija kohal üks + lisaks veel tahvel või gps või...
siis ei pea see juhtuma kauss tüüpi kummimati sees ujudes aga ka lirtsuvas karvases vaibas.
Ettevaatust ja vaadke, et Teie autodes ei oleks võimalik juhtmel põrandale vette/märga vaipa kukkuda.
mina pääsesin aga mõni kahtlaselt süttinud auto võib olla selle jama ohver.
laadijas kas kaitse puudub või on see vale, 12V pistiku kaitsme rakendumiseni asi ei jõua (vist)
minu kahju oli hetkel 2 juhet ja natuke haisev salong.
laadija jäi ellu vähemalt selle augu kaudu laeb kuhu ma uue juhtme panin.
uus juhe enam põrandale ei ulatu