Tehnoülevaatus. Jooksev kogumuspõhine arutelu

(17-02-2022, 16:41 PM)ounou Kirjutas:  
(17-02-2022, 14:53 PM)spitfire Kirjutas:  
(17-02-2022, 13:55 PM)ounou Kirjutas:  
(17-02-2022, 13:50 PM)raulex Kirjutas:  No kui auto on korras, siis võib seda kasvõi 10 kaamerat filmida.
Kaamera häirib ainult hämarate tegude tegijaid, ausal inimesel pole midagi varjata.

Täiesti uskumatu kuidas selline valgevene- või põhjakorea mentaliteet lastakse sisse tuua lausa paraaduksest ja veel aplausi saatel. Kestva aplausi.
Lugege üks raamat Suvorovit, ja teie maailm avaneb hoopis uue nurga alt.
Tänan soovituse eest, aga mulle igasugu vandenõuteooriad ei paku huvi. Täiesti uskumatu on hoopis see kuivõrd palju siinseid foorulmlasi huvitub korruptsioonist. Selle uue nõude vastu saab olla vaid kaks huvigruppi: tehnoülevaatjad ja altkäemaksu andjad. Ja tehnoülevaatuse tegijaid siin justkui pole...

Pole mõtet kirjutada kõike, mis sülg pähe toob. Ma pole kumbki neist ning pean antud muudatust korralikuks lolluseks s.t. olen vastu.

Jätkuvalt - miks on vaja KEHAkaamerat (kordades keerulisem juurutada kui tavalist webcami vms kanalisse) tehnoülevaatajale (kas korruptiivse ülevaatuse tulemusena on meil palju õnnetusi?), kui seda ei kasutata paljudel muudel elualadel, kus see võiks tähtsamgi olla?
Vasta

(17-02-2022, 16:41 PM)ounou Kirjutas:  Selle uue nõude vastu saab olla vaid kaks huvigruppi: tehnoülevaatjad ja altkäemaksu andjad. Ja tehnoülevaatuse tegijaid siin justkui pole...
Selle vastu on ka kõik normaalselt ja majanduslikult mõtlevad inimesed. Läbu, lollus ja raiskamine ei ole ilus!


T.
Vasta

Sellise tempoga pole üldsegi kaugel aeg, mil inimkarjale tehakse kohustuslikuks oma igapäevasõitude jäädvustused kuskile pilvebaasi robotitele analüüsimiseks üles laadida. 
...sest no milleks pidada kallil palgal kampa polismente, kui rahvas ise oma käitumisest täiesti tasuta teada saab anda?!
Mõni lammas lausa NÕUAB ise endale ahelaid ja sõimab temaga mittenõustujaid seaduserikkujaiks. Idiootide esilekerkimise ajastu* märk, mis muud...
__________
*Ajastu, mis algas sügisel, 2019AD.
Vasta

Tere!


Viskan natuke õli tulle, võib-olla. Olles ise seal kontrollijate süsteemis mõned aastad töötanud, siis oli seda mõtetust ja asju seal küll ja veel. Eks normaalselt mõtlev inimene saab ka sellest aru, et enamjaolt ei jää süsteemis töötajatel midagi muud üle kui nii teha nagu seadus vms. ette näeb.
A mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Minu arust võiks ülevaatus olla diferentseeritud erineval moel. Toon näite: sõiduk, mis käib vaid ja ainult (ka sarnases juba kaameraga salvestatavas) teeninduses uuest alates, siis selle hooldus-remondi, jne ajalugu on igati olemas-säilitatud-jälgitav jms. Sellise sõiduki lisaks TÜV-il käimine on täiesti mõtetu aja, ressursi, raha, kulutamine. Eks neid näiteid võiks tuua küll ja veel. 
A õli valan tulle niipidi: jätke ära kaamerad ja tõhustage tänaval, reaalselt liikluses kontrolli-järelevalvet: rehvid, tuled, ülekoormus, turvavöö, nimekiri jätkuks.... See süsteem toimib ka praegu natuke, a siis oleks motivatsioon korras auto TÜV-i läbida kõigil osapooltel kordades suurem kui on reaalne võimalus peale värsket "templit passis" sellest ka kohe ilma jääda. Ja ärgem minge isiklikuks.


Lugupidamisega, Janis.
Vasta

(17-02-2022, 17:51 PM)saarik Kirjutas:  ...
jätke ära kaamerad ja tõhustage tänaval, reaalselt liikluses kontrolli-järelevalvet: rehvid, tuled, ülekoormus, turvavöö, nimekiri jätkuks.... See süsteem toimib ka praegu natuke, a siis oleks motivatsioon korras auto TÜV-i läbida kõigil osapooltel kordades suurem kui on reaalne võimalus peale värsket "templit passis" sellest ka kohe ilma jääda. Ja ärgem minge isiklikuks.

Nii on: kui meil oleks toimiv liiklusjärelvalve, siis jääks paljud jamad olemata. Aga reaalselt on võimalus jääda patrulli tähelepanuorbiiti anno 2022 lotovõit. Rasketehnikat nad veel jõuavad natuke jälgida, aga sõiduautod on ikka täielisel vabapidamisel. Nii palju, kui kodune kasvatus takistab liiklusreegleid rikkuda, nii palju neid ka järgitakse. Vahelejäämise hirmu sulidel pole tükka ega enam olnud.
Vasta

(17-02-2022, 17:48 PM)Janka Kirjutas:  Sellise tempoga pole üldsegi kaugel aeg, mil inimkarjale tehakse kohustuslikuks oma igapäevasõitude jäädvustused kuskile pilvebaasi robotitele analüüsimiseks üles laadida. 
...sest no milleks pidada kallil palgal kampa polismente, kui rahvas ise oma käitumisest täiesti tasuta teada saab anda?!
Mõni lammas lausa NÕUAB ise endale ahelaid ja sõimab temaga mittenõustujaid seaduserikkujaiks. Idiootide esilekerkimise ajastu* märk, mis muud...
__________
*Ajastu, mis algas sügisel, 2019AD.
Nõus-paljuski mujal on näha,et digiajastu soodustab mõttelihase kärbumist.
Ja üleüldse oleks vaja luua süsteem mis kontrolliks kontrolli kas kontroll on kontrolli kontrollinud.
Vasta

Minu ettepanek on igasugused liikluspiirangud ära kaotada, me kõik oleme neist kiiruse jm piirangutest NII VÄSINUD ja nad takistavad majanduse normaalset funkamist. Liikluses hukkub ju nädalas keskmiselt 1 inimene aga koroona viib hauda 50-70 inimest nädalas ja keegi tahab niigi olematuid piiranguid kaotada samadel ülaltoodud põhjustel. 
1 surnu vs 50 ja ikka mõeldakse piiranguid juurde, hallooo!
Vasta

Kes endiselt arvab, et kaamera likvideerib korruptsiooni võimalusi on päris sinisilmne. Kaamera saab õigel hetkel "mustaks" kui vaja ja vsjo.
Haige ülereguleerimine igas valdkonnas toimub, millest on kahju. Järgmiseks etapiks on ülevaatus kolmeliikmelise riikliku komisjoni ees.
Vasta

Politseinikud on küll koolituse läbinud aga pistelised TÜV kontrollid maanteel likvideerivad jama päris korralikult. Kaasa arvatud neid tegelasi, kes ei tee vahet löökaugul ja rooliloksul vaid arvabki, et sõidabki kogu aeg konarlikul teel. Ehk siis tegelikult sõidab liikluses väga suur hulk inimesi, kes ei saa roolis olles arugi, et tal tänu mõnele löökaugule on mõne asja sillas loksuma löönud. Ma käin peale igat kivihunnikust läbi kihutamist liigendeid loksutamas, siiani pole tänu sellisele paranoiale veel pooliku õõtsaga metsa jäänud. Vb olen lihtsalt õnnelik...
Kaovad ära haisvad logisevad masuudipressid, chippitud tossutajad, oma krdi LED bar'dega pimestavad omasooiharad tegelased ja muud tegelased, kes meile liikluses härmi tekitavad igapäevaselt.
Selles võtmes tahangi öelda, et kogu see kaamerahuinjak on see, mida ma just ütlesin, täielik huinjaaa. Mõttetu stressiallikas ülevaatajale ja koha omanikule, täiesti liigne rahaline koormus kaamerainfra ülalhoidmiseks jne.
Vasta

(17-02-2022, 19:46 PM)deus Kirjutas:  Politseinikud on küll koolituse läbinud aga pistelised TÜV kontrollid maanteel likvideerivad jama päris korralikult. Kaasa arvatud neid tegelasi, kes ei tee vahet löökaugul ja rooliloksul vaid arvabki, et sõidabki kogu aeg konarlikul teel. Ehk siis tegelikult sõidab liikluses väga suur hulk inimesi, kes ei saa roolis olles arugi, et tal tänu mõnele löökaugule on mõne asja sillas loksuma löönud. Ma käin peale igat kivihunnikust läbi kihutamist liigendeid loksutamas, siiani pole tänu sellisele paranoiale veel pooliku õõtsaga metsa jäänud. Vb olen lihtsalt õnnelik...
Kaovad ära haisvad logisevad masuudipressid, chippitud tossutajad, oma krdi LED bar'dega pimestavad omasooiharad tegelased ja muud tegelased, kes meile liikluses härmi tekitavad igapäevaselt.
Selles võtmes tahangi öelda, et kogu see kaamerahuinjak on see, mida ma just ütlesin, täielik huinjaaa. Mõttetu stressiallikas ülevaatajale ja koha omanikule, täiesti liigne rahaline koormus kaamerainfra ülalhoidmiseks jne.
Politseinikud on küll koolituse läbinud aga  võiksid silmad avatud asendis liiklues osaleda ja märgata tossavat ja vigaste tuledega (suunad ei tööta) liikureid ja neid 
karistuseks korduvale suunata.Ma arvan,et tulede osas oleks see parem karistus kui mõned eurod-ehk kaardi lehvitamise asemel ebamugavus harib-KÜSITAV.
Palun mitte solvuda.
Vasta

Kas nüüd loksuma, aga lahkujooksuks ehk moondanud. Mul aktiivse lukksepa aegadest mälestus, kus kunde kurtis, et auto rahutu. Kahe kaikaga mõõtmine andis rehvist 15mm lahkujooksu. Ülevaatusel aga kaotati mingi 15 aastat tagasi kokkujooksu arvestamise nõue ära. Ametnikud on targad, küllap nad teavad paremini kui meie siin.
Tol ajal ma käisin oma autodega ühes konkreetses punktis kus kokku-lahkujooksulugeja oli põrandas alles ja ise kõrvalt vaadates sai veel selle plaadi liikumise järgi teada, et kas oleks vaja mõõta.
Olulised asjad on maha kantud, roostetäpp piduritorul on ohtlik viga?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Roostetäpp enne katalüsaatorit annab ju aimu sellest, et jääkarul võib liiga soe hakata, see on ületamatu ökokatastroof aga see, et sa oma kokkujooksu tõttu hunniku rehvitolmu genereerid, ei koti kedagi.
Mobiilse ülevaatuspunkti eesmärk minu silmis ongi seda ebamugavust tekitada, millest siin just räägiti, et korduvale saatmine on nii tüütu karistus, et hui viitsid seda teist korda või kolmandat korda ette võtta ühes aastas. Politsei ei saa päris silma järgi ikkagi öelda, et heitgaaside norm on ülearu, esiklaas ei paista piisavalt läbi jne asjad. Parimal juhul suudavad rusikasuuruse roosteaugu tõttu või HID lahenduste tõttu sind tagasi saata.
Jama tekib muidugi sisse, kui ülevaataja ise pole pädev, ehk ei oska aasta arvu, tüübikinnituse jne asjadega arvestada, mis on selle konkreetse auto eripärad ja miks ta võib meie liikluses osaleda üldse. Paljud murikamaa masinate omanikud kindlasti teavad neid valusid suvalise ülevaatuspunktiga vs ülevaatuspunktiga, kes ei nori ääretulede pärast, kui M kategooria masin üle kahe meetri lai on.
Vasta

vaadake oma ninast kaugemale 
ma ei räägi kas kaamera ülevaatusel või mitte
aga kas ülevaatus vaja või pole mitte ülevaatust vaja  - selles polegi küsimust.

siin keskkonnas on auto inimesed ja siin seda ei mõisteta miks on ülevaatus kindlasti vajalik
aga meil on vääääga palju neid inimesi kes ei saa autost midagi aru ei oska seda tunneteda ja kuulata
seega ilma ülevaatuseta ei saa.

minge kaubanduskeskuse parklasse ja jalutage seal ringi
vaadake nt. pidurikettaid kui suured on randid ja kui suured on vaod ja kas üldse on klots ketast lihvinud või on täiesti roostes 
seiske mõne kehvema teekattega tänava ääres kus kiirus on madal ja kuulake kui palju on kuulda kolinat ? 
jne. jne.

paljud ei mõista autost mõhkugi ei tehnikast üldiselt aga ka mõista midagi füüsikast
kellel tuttavaid kuskil töökojas võib sealt küsida mis nägemusi seal näha saab.

jah me võime arutleda kas mittepõlev numbritoli on eriti ohtlik viga või ohtlik viga või polegi viga 
sest kui eelnevat arutelu arvestada siis on ta ohtlik viga vaid seetõttu, et kui pimedas avarii teed siis eeldatakse kõigis juhtides päti geene olevat ja nad põgenevad 
ja siis on mittepõlev numbrituli äärmiselt paha lugu  Toungue Toungue Toungue
Vasta

Aga kui ülevaatus uurib kaamera toel ebaolulisi nüansse ülioluliste asemel, mis tolku on sellest liiklusohutusel?
Räme lahkujooks on aktsepteeritav, e tähe puudumine kuskil on väärt kordusülevaatust? Kas see on normaalne?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kui ei meeldi, tuleb alustada seadusandjast, mitte kiruda töötegijat, kes peab täpselt seda tegema, mida seadus nõuab. Nii lihtne ongi!!! Inimliku suhtumise jutuga ei jõua küll kuhugi. See tee viib ainult allamäge vene aja suhetesse tagasi. Kommipaberi võib maha visata aga inimest tappa ei või. Sinna vahele tõmbas igaüks endale lubatavuse piiri vastavalt rahakotile, tutvustele ja astmele partei- ja ametikarjääriredelile.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Minu viimane läbi põrumine ülevaatusel oli seepärast, et torsiooni kinnituskoht oli läbi mädanenud ja mina ei näinud seda, sest see oli põhja kaitse all peidus. Ülevaataja kuulis raginat kui kangutas rattaid. Ütles, et sorry vemps, sa ei saa läbi ja ma täielikult nõustusin temaga, see oli ohtlik nii endale kui teistele liiklejatele, kui 90 pealt oleks see asi täiesti saba andnud. Ei olnud mingit peakaamerat vaja selleks. Kes tahab pätti teha, saab seda teha nii kui nii. Öeldakse, et teedel on ca 50k ohtlikke sõidukeid, kuidas need üle loetletud on? Politsei on 50k masinaid maha korjanud ja kordusülevaatusele saatnud? Ülevaatajad ise tunnistasid, et lasin mädanenud poolraamiga masina läbi? Kus kohast selliseid numbreid võetakse?
Vasta

(17-02-2022, 14:28 PM)13piisab Kirjutas:  
(17-02-2022, 13:43 PM)olevtoom Kirjutas:  (Ma ei räägi Talupoja, vaid enda nimel).
Mul on selle uudisega see probleem, et taas kord peetakse meid kõiki kurjategijateks. Eriti ilus on veel see, et see totaalne kontroll lastakse inimestel endil kinni maksta.
Kaamera on siiski ülevaataja töökvaliteedi kontrolliks / tema motivatsiooni tõstmiseks. Ning vajadusel vast inimesele täpsustava materjali andmiseks, miks masin TÜVd ei läbinud.
Muidu paadunud kapitalistina näen ma selle materjali jagamises TÜV punktile lisamüügi võimalust. Kui inimene tahab tõendit või ei usu, maksab lisateenusena videojupi eest ja on ehk kõik rahul.

sõna "kontroll" ei ole alati halb asi. Me tuleme lihtsalt ühiskonnast, kus sel oli oma mekk. Ehk siis läänelikumat mindsetti: ka ülevaatus pole inimeste kiusamiseks vaid võimalike puuduste leidmiseks. Tõsi - vajadusel ka inimesetele vigade parandamise motivatsiooni tekitamiseks (mullegi täitsa tuttav toimiv motivaator Smile). Politsei ei ole "repressiivorgan". Jne.

muidu teenindused-esindused teevad juba kliendile hoolduskontrollist videosid. Vast ei ole ei töömehed ega kliendid taolise asja peale "barrikaadidele tõusnud"...

Kontrollil oli omal ajal muidugi mekk man, küik teadsid, et Suur Vend jälgib kõike, aga praegu kipub asi minema sinna, et soolatakse see toonane kontroll veel mitmekordselt üle ja see mekk läheb veel teravamaks. Seni on saadud ju ülevaatusi ka ilma selle krdi kehakaamerata teha ja auto seisukorrale vastavalt teha otsusi, kas auto lasta ülevaatuselt läbi või mitte. Ma usun, et enamus ülevaatajate jaoks piisab juba ka sellest statsionaarsest kaamerast, et mitte susserdada. Keegi siin viskas õhku ka küsimuse, et huvitav, mis nende salvestustega edasi saab? Arvan, et need lähevad lihtsalt kusagile "pilve" ja ongi kõik, ei usu mina, et keegi 9-17 kuskil arvuti taga istub ja reaalajas jälgib. Ja isegi kui istuks, siis puht inimlikust seisukohast ei ole see võimalik, et KOGU info, mis videos on, ka läbi suudetakse töötada. Ehk siis, muud ei midagi kui vaid KONTROLL.

Esinduste ja remonditöökodade videosalvestused ei ole siiski sellega võrreldavad, see on siiski vastutulek kliendile, mis kindlasti kajastub ka esitatavas arves ning kui autol ikka midagi viga pole, siis pole ju ka filmida mõtet. Olen ka nende ksf!-idega ühes leeris, kelle meelest on siiski point seadusetegijate usaldamatuses rahva suhtes, mitte selles, et 50.000 liikluses olevat autot on p****s (jällegi, kust see number on võetud?) ja ainuke võimalus need teedelt ära saada on filmimine.
Vasta

(17-02-2022, 23:54 PM)deus Kirjutas:  Öeldakse, et teedel on ca 50k ohtlikke sõidukeid, kuidas need üle loetletud on? Politsei on 50k masinaid maha korjanud ja kordusülevaatusele saatnud? Ülevaatajad ise tunnistasid, et lasin mädanenud poolraamiga masina läbi? Kus kohast selliseid numbreid võetakse?
Hiljutisest artiklist (hetkel ei leia) käis läbi üks arv kus politsei oli suunanud ühes kuus erakorralisele ülevaatusele teatud arv sõidukeid. Eks ajakirjandus korrutas selle arvu 12-ga ja sealt see number oma elu alustas.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(18-02-2022, 09:32 AM)Aare R. Kirjutas:  Keegi siin viskas õhku ka küsimuse, et huvitav, mis nende salvestustega edasi saab? Arvan, et need lähevad lihtsalt kusagile "pilve" ja ongi kõik, ei usu mina, et keegi 9-17 kuskil arvuti taga istub ja reaalajas jälgib. Ja isegi kui istuks, siis puht inimlikust seisukohast ei ole see võimalik, et KOGU info, mis videos on, ka läbi suudetakse töötada. 
Videote hoidmise nõue lükatakse ülevaatuspunktidele ning kui mingi autoga probleem tekib (kas ülevaatus ikka läbiti ausalt) siis võetakse videod ette, nagu praegugi. Reaalajas ei hakka keegi jooksvalt monitoorima mis punktides toimub.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Tegelikult siin foorumis ikka on ülevaatajaid ka. Mind küll ükski kaamera ei sega. Inimene teeb oma tööd ja seal ei ole mingit vahet, mitu kaamerat seda ruumi filmib.

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 30 külali(st)ne