VW Iltis vol 2

Häid pühi vanatehnikutele!

Võtaks ka oma aasta vol 2-ga kokku. Vol 1 ei saanudki nii lahti võetud kui vol 2 ning seepärast on ka tööd olnud temaga rohkem. Siiski ületasin end ning asi ei jäänud nii pikaks ajaks seisma kui oma K750M ehitasin (miski 5 aastat vist kokku). 
Igatahes seis on selline, et ootan ikka millal igasugused järjekorrad erinevates kohtades kahanevad ning minu kord kätte jõuab. Kere on hetkel raamile tõstetud ning ootab keretöid. Tööd peaksid algama jaanuaris kui mu keevitaja oma ruumid kätte saab. 
Varuosadest piisab juba mitme kap remondi jaoks kuna puhtalt igavusest hakkasin kokkuahnitsetud kraami korrastama. 
Puuduolevaid osi on veel omajagu eriti erinevad spetsiifilised kummidetailid. Samuti pole lisavarustusest midagi lekunud ja ausalt öeldes pole mul õrna aimugi, kas Eestisse üldse jõudis neid asju (pimenduskatted, jne). Siiski on tulemas ajastutruu med karp. 
Muud vast polegi, asi surnud seisus pole ning liigume tasa ja targu edasi. Kuigi tähtaegu ma endale seadnud ei ole, siis tahe on ikka suvel juba liikuma saada.

Häid pühi ja lõppevat aastat!
Vasta

Hääd uut!

Peale pühi olesklemine tõi väikse avastuse. Nimelt on Iltis end jäädvustanud ka Eesti nö filmiklassikasse ehk Jan Uuspõld läheb Tartusse. Igatahes huvitav avastus.
Vasta

Uue aasta esimene kuu hakkab ühele poole saama kuid tänu teatud erinevatele kriisidele ei ole massin kuhugi liikunud. Ei julge tulesidki garaažis põlema panna Big Grin . Siiski on olnud võimalust muretseda mõningad puuduolevad pisidetailid nagu erinevaid kummijunne, karburaatori rem komplekt ning üllatusena sain puuduoleva esimese suunatule. Muus osas tegin varuks korda paar veovõlli komplekti ning kardaanivõlli, mis doonorilt alles jäi.
Interneedus on viimasel ajal suureks sõbraks ning palju on tulnud kontakte väljamaalt, kes on lubanud ikka külla tulla/külla kutsunud ning aidanud erinevate spetsiifiliste osade leidmisega. 
Viimane suurem avastu on aga selline:

[Pilt: 272229025-2621822017961514-4731434876615118906-n.jpg]

Ei teadnudki, et politsei neid kasutanud on. Keegi ehk oskab kommenteerida, kui palju ning mis ajaperioodil? Antud masina taustakontroll näitas elueaks ´99 kuni ´14 (registrikande peatamine). Viimane ÜV 2007.
Vasta

Ikka veel elame!
Kahjuks suurt edenemist pole olnud ning jätkuvalt ootan keretööde taga. Siiski võtsin ette vaevalise tee garaaži, lükkasin talve jooksul üle ukse visatud kola eest, sõna otseses mõttes puhusi tolmu katetelt maha ning võtsin, mis võtta andis. 
Varasemalt ei plaaninud mootori kallale enne, kui asi taaskäivitamiseni jõuab aga midagi peab ju tegema et päris meelest ei lähe. Sel nädalal jäi ette karburaator nimega Pierburg 1B1. Ausalt öeldes, ei meeldi mulle üldse karpad, ei autol ega tsiklil, sest alati on nendega mingi jama või vähemalt minul. Aga maha ta kakkusin, lõhki ta kiskusin ning uut manti talle sisse panen. Täishooldus, puhastus ning selle nädala jooksul veel uued tihendid/membraanid jne. Midagi seal umbes oli, sest mitte tilkagi kütet ei olnud ujukikambris ega kuskil. Samuti oli omadega õhtal poolte omavaheline tihend. Esialgsed töölejäämise probleemid? Vot tont teab, ühtegi segukruvi igatahes ei julgenud puutuda sest asi ikkagi ju töötas. Junn ise selline:

[Pilt: IMAG1529.jpg]

[Pilt: IMAG1528.jpg]

[Pilt: IMAG1530.jpg]

[Pilt: IMAG1531.jpg]

[Pilt: IMAG1532.jpg]

[Pilt: IMAG1533.jpg]

[Pilt: IMAG1534.jpg]

Ainus kütteollus koorus siit:
[Pilt: IMAG1535.jpg]

Lisaks avastasin riiulist Vol 1 jaoks hoitud varujagaja koos küünalde ja juhtmetega. Ütlemata meeldiv üllatus kuna olin selle täiesti unustanud ning nagu uurimuse näitasid, on see juhtmekomplekt mõeldud tsiviilküünalde kasutamiseks. Nagu varasemalt öeldud, on Iltise MIL spetsiifilised asjad mingi imeliku hinnaga (orig. 42 per stükk) seega väga meeldiv avastus.

[Pilt: IMAG1538.jpg]

Jagajast jäid pildid tegemata kuid ka see ai suurema puhastuse ning kontrolli. Samuti oli küljes veel kaabel, mis läheb edasi süütekarpi mis KA on väga positiivne (rääkimata spetsiifiline). Kuniks järgmise korrani!
Vasta

Pidevalt uudiste jälgimine ning abikaasa ukraina sugulaste pärast muretsemine on muud tegevused unarusse jätnud. Siiski, tööl on aega mõne asjaga ikka tegeleda. 
Paagivitste retsept: 4 riba 1mm roostevaba pleki jääke, 1 vanade kruustangide käepide (14mm), relakas, keevitus, paar puurijunni ning M8 keermepuur. Kokkuvõttes pakuks selle tegemise hinnaks miskit kümmekond eurikut. Sakslased see-eet otsivad hullult taga ning maksavad 144 eur komplekti eest. Isetegemisest pole seal küll keegi miskit kuulnud....
Veits nühkat ja värvi ning väga pro:

[Pilt: IMAG1539.jpg]
Vasta

Siin tundub olevat peidus võimalus projekti kassat veidi turgutada...

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Uus kuu ja kahjuks pole suuremat midagi liikunud. Keretööd, mis olid plaanitud juba aasta alguseks, lükkusid maikuusse puhtalt sellepärast, et keevitaja on liigselt hõivatud. Siiski on nüüd maikuu kindel ning kuna keevitustööd tehakse mu kodugaraažis, peab hakkama kraamima ning muid asju eest ära liigutama. 
Seoses keretöödega olen otsimas nüüd metalli. Vaja oleks 1mm plekki aga mingi suure lehena seda osta ei tahaks. Samuti on vaja ca 2-3 mm seinaga nelikanttoru (mõõdu täpsustan) tagaotsa (originaalis painutatud 1mm leht aga see ei toida, läheb jälle mädaks). Jämedamad rauad tundusid kõik närimata. 
Seega kui kellelgi on midagi pakkuda Järvamaa või Jüri/Tallinna ruumis, võtke ühendust kas PM või 5089790.
Vasta

Ilmad heitlikud ja igavus taob jalaga sinnasamusesse, siis tuleb ju tegevust leida.
Käsil on kütusesüsteem, ehk siis mõningad tihendid, voolikud jne.

Kere ja tankimisava vaheline tihend koos paagikorgi tihendiga said uued:
[Pilt: IMAG1565.jpg]

Ja siis on põhjus, miks paak ja filtrid igasugu sodi täis oli. Kahjuks ei teinud before pilti aga üldpilt oli selline, et toru alumises otsas ja kraes oli lihtsalt üks suur auk. Kuna detail oli väike ja aega oli, katsetasin esmakordselt nii õhukese pleki keevitamist.
Välimine krae sai uus:
[Pilt: IMAG1567.jpg]

Ja toru sai selline:
[Pilt: IMAG1566.jpg]

Võib täitsa rahule jääda. Kere kallale ei julge keevitusega minna aga selliseid väikseid asju võib nokitseda küll. Järgmisena võtan ilmselt käsile selle õnnetu ventikate raami.
Vasta

(03-04-2022, 10:43 AM)jrgen20 Kirjutas:  ...
Seoses keretöödega olen otsimas nüüd metalli. Vaja oleks 1mm plekki aga mingi suure lehena seda osta ei tahaks. ...
Ma olen kasutanud kere parandustöödeks kasutusest välja läinud autode katuseid. Ukraina abina läheb see nädal paar autot rauda. Kui huvi on siis võid vast katuse eest ise tasuda ja läheb kabriona.
Vasta

Metall juba olemas aga tänud pakkumast!
Vasta

Ei ole viga, tuli piisavalt hea välja.....

[Pilt: IMAG1568.jpg]
Vasta

Asjade garaažis ringitõstmine tõi päevavalgele erinevad tihendid, mis käivad kapoti all olevatele hoiukastidele. Kuna nende seis on enam mitte kasutatav, siis küsiks, kus on kõige parem valik selliseid nö autouksetihend tüüpi tihendeid? Kuna tihendus toimib kapotiga siis profiil peaks olema võimalikult kõrge.
Vasta

https://plastok.ee/

Edith:

https://plastok.ee/tooted/kategooria/servatihendid_paun

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

https://www.etra.ee/ee/ ka servatihendeid ja muudki nodi. Valik väga suur pole, aga omad profiilid ja mõõdud olen kohapeal rullist kätte saanud.
Vasta

Kevadkoristuse aeg on käes. Garaaž sai nüüd uuema hingamise, ebavajalik likvideeritud ning ettevalmistused keretöödeks on peaaegu lõpule viidud. Vahepeal tekkis võimekus teostada liivapritsi väiksematele detailidele, mis tähendab väikest tulu üleliigsete pisidetailide müügist. 
Peale summuti ja tendi komplekti on nüüd kõik asjad olemas seega võib tegeleda lisavarustuse otsimisega. Suurim soov oleks leida õige käru, mis näeb välja selline:
[Pilt: 9-6-019.jpg]

Kui on kellelgi pakkuda võib oskab kontakti jagada, oleksin väga tänulik!
Vasta

https://www.osta.ee/en/iltis-abe-b-169-m...17146.html

Siit saad doonori enda projektile Smile .
Vasta

See ongi ilmselt üks nendest, mis nö "kadus". Väidetavalt tehti tip top korda ja siis kanti maha mingi skeemiga
Vasta

Tere. Sai uuritud esiklaasi raami ja tagumiste istmete kohta. Ega juhtu olema?
Vasta

(30-04-2022, 10:13 AM)jrgen20 Kirjutas:  Kevadkoristuse aeg on käes. Garaaž sai nüüd uuema hingamise, ebavajalik likvideeritud ning ettevalmistused keretöödeks on peaaegu lõpule viidud. Vahepeal tekkis võimekus teostada liivapritsi väiksematele detailidele, mis tähendab väikest tulu üleliigsete pisidetailide müügist. 
Peale summuti ja tendi komplekti on nüüd kõik asjad olemas seega võib tegeleda lisavarustuse otsimisega. Suurim soov oleks leida õige käru, mis näeb välja selline:
[Pilt: 9-6-019.jpg]

Kui on kellelgi pakkuda võib oskab kontakti jagada, oleksin väga tänulik!
https://www.militaerbestaende-schult.de/...rdier.html
sääl neid ju suisa hulgi saadaval

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(05-05-2022, 12:17 PM)Walter Kirjutas:  
(30-04-2022, 10:13 AM)jrgen20 Kirjutas:  Kevadkoristuse aeg on käes. Garaaž sai nüüd uuema hingamise, ebavajalik likvideeritud ning ettevalmistused keretöödeks on peaaegu lõpule viidud. Vahepeal tekkis võimekus teostada liivapritsi väiksematele detailidele, mis tähendab väikest tulu üleliigsete pisidetailide müügist. 
Peale summuti ja tendi komplekti on nüüd kõik asjad olemas seega võib tegeleda lisavarustuse otsimisega. Suurim soov oleks leida õige käru, mis näeb välja selline:
[Pilt: 9-6-019.jpg]

Kui on kellelgi pakkuda võib oskab kontakti jagada, oleksin väga tänulik!
https://www.militaerbestaende-schult.de/...rdier.html
sääl neid ju suisa hulgi saadaval

On jah aga hinnad ALATES 600. St et korralik vöib paar kilo olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne