Postitused: 778
Teemad: 11
Liitus: Jun 2006
Maine:
47
Ei meenu väidet, et ketiga ei tõsteta. Lihtsalt veelkord:
Ehituspoe suvakett, DIN763, 8mm
Working load 400kg
Test load 800kg
Breaking load 2500kg
Tõstekett DIN EN818/2 8mm
Working load 2000kg
Test load 5000kg
Breaking load 8000kg
Postitused: 1,318
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
46
Kõigi koerte eest ma rääkida ei saa, aga minu koer rebis ketti ikkagi hooga tõmmates, mitte sujuvalt selle otsas rippudes.
Postitused: 1,181
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Daff
"Enamuses kasutatakse kaprontroppe. Rauatehastes ei näe sa ühtegi ketti ega trossi. Puhas kaproni teema. Ladudes igal pool puhas kapron."
Postitused: 155
Teemad: 0
Liitus: Nov 2015
Maine:
4
Vaatan, et teema on nii palju tuliseks kiskunud, et osad postid on lausa ära põlenud!?! Kõrgemad jõud mängus vist. Proovime siis ümber sõnastada.
Lint-tropid on ümarmetalli puhul mugavamad, kuna need on kerged käidelda, kohanduvad tõstetava materjali suhtes rahulikumalt, mitte ei rapsi ega väändu ümber nurga nagu keti lülid. Nad on kergemad paigaldada, käepärasemad. Teravate servade puhul ja plaatide puhul kasutatakse tõesti magneteid. Aga see kõik on hoopis teine teema ja ei puutu praegu teemasse. Siin on algupäraselt teemaks otsetõste. Nii palju, kui mina tõstmisega kokku olen puutunud, teevad enamus seda kett-troppidega. Olgu tegu auto-, sild- või tornkraanadega. Loomulikult ei ole võimalik ketiga tõsta siis, kui tekib objektile vigastuse oht. Nt laeva/jahi alt tuleb ikka lint läbi ajada.
PS: kui siin keegi nüüd koera tõmbamist tõstmisega võrdleb siis, no khmm, tule jumal appi! Üleüldse - tõmbele ja tõstmisele mõjuvad täiesti erinevad jõud. Seda on siin eespool keegi ilmekalt seletanud ka.
PPS: ma ausalt öelda imestan, et siiani pole keegi pakkunud vaese mootori tõstmiseks litsentsiga kraana tellimise varianti. Serditud troppide teema juba sisse jooksis...