30-11-2015, 19:53 PM
Pinge pingeks aga mis voolud teevad ?
Mis kaitsmed kilbis on?
Mis kaitsmed kilbis on?
(30-11-2015, 19:48 PM)Dexter Kirjutas: Nii, tühja paagiga on töötamisel pinged 227/226/227V ja ennem väljalülitamist (10,5bar) 227/224/225V . Kaks viimast käisid ennem lõppu ka kohati seal 220V peal, kuid kirja said keskmised näidud. Lisaks mainin, et see viletsaim on ka see faas mis kaitset põletas.
(30-11-2015, 21:10 PM)MeelisV Kirjutas: Asenda kaitsmed ühe 3f automaadiga
Eraldi faasikaitsmega lased mootori õhtale
Samuti on need ..... nagu nad on
(25-12-2016, 16:18 PM)Naabrivana Kirjutas: ..
EL. Mutriväänaja ühel näitajad 300Nm ja mootor 450W, teisel 500w ja 260Nm, kolmas 1050w ja 350 Nm ning siis oleks veel valikus 1250w ja 650Nm masin. Kõik 230v.
...
(25-12-2016, 23:11 PM)veix__ Kirjutas: Asi see siis mingi 50-60 cm pikkune toru võtmele otsa panna on ja esimene nõks käsitsi aidata on. Edasi lased ka kõige lahjema "mutriväänajaga" lõpuni lahti. Aja kaotus kokku võibolla u. 2 minutit auto kohta (4 ratast) ja seda 2 korda aastas? Aastas hoiad kokku 4 minutit. Samas raha kokkuhoid XX(X)? eurot (mingi "tavaline" vs. mingi kõva riist)?
(26-12-2016, 11:08 AM)klaave Kirjutas: Tagasi kompressori juurde. Selle mootori KW ei sobi kohe kindlasti valitud 2,5mm2 juhtme pikkusega. Võib hakata küll tööle, aga pingekadu juhtmes on tohutu, ja tänu sellele võiks selle juhtme vabalt paigaldada tööruumi põrandakütte kaabliks Talvel üle hoovi oleva juhtme peab ruttu ära korjama muidu on kiiresti jää alla sulanud. Algajatele on lihtsamaks variandiks asjast aru saamiseks pikendusjuhtmed mis on tavaliselt 16A ja 10...15meetrit. See aga ei tähenda et see juhe ka kannatab pikaajaliselt sellist koormust. SEE tähendab et normaaltingimustes on tagatud kaitseseadme rakendumine näiteks lühise korral, ja elamine ei satu tuleroaks, või inimene ei saaks südamele ootamatult hoogu või hoopis pidurit. Juhtmes on alati kadu, mis on otseses suhtes juhtme pikkusega, mille suurenemisega suureneb ka voolukadu, tänu millele kaitseseade ei saa tekkinud jamast enam aru ja maja saab tuleroaks. Kurat pikk ja keeruline lause aga äkki saite mõttest aru. Pikendusjuhe on ikkagi ainult ajutise asja lahenduseks ja kohe kindlasti ei ole mõeldud suurte koormuste edasi kandmiseks.
(23-05-2022, 16:59 PM)t4rio Kirjutas: Kas antud vool mõõdeti lihtsalt elektrimootori "tühjalt" käimise ajal või oli mootor ka koormatud? Nimelt tühjana joostes ei ole elektrimootori võimsus ega ka tarbitav elektrivool (pöördemoment rootoril on nimelt võrdeline mähise vooluga) see, mis maksimaalselt koormatuna. Kui tegemist on 3F asünkroonmootoriga, siis peaks 5A juures olema mootori võimsus 3x230x5= 3500W, seega kõvasti rohkem kui eeldatud 1,7 kW.