Tuula-200 külgkorv
#1

Otsin infot, fotosi rolleri T-200 külgkorvi kohta.
Milline nägi välja orginaal külgkorv ja selle poritiib?
Äkki on kellelgi korralikku fotot?



Ette tänades!
Vasta
#2

Pilt on olemas, saata pole millegagi. eest vasakult võetud kena pilt on raamatus Enziklopedia Motoziklov (Za Ruljomi kirjastus) lk 499. Nagu näha, pealkirja kirjutasin saksa tähtedega ja vigaselt. Sügisel müüs tuntud vanamotoärimees Prillimäelt sellist korvi, ise ei näinud. Kui Sina ei ostnud, siis kusagil Eestis peab see olema.
Vasta
#3

See?

http://october-motors.ru/index.php?optio...y&catid=40
Vasta
#4

Ega ma ei tea sellest suurt midagi. Lihtsalt leidsin pildi.
Vasta
#5

http://fotoalbum.ee/photos/maitpoiss/sets/1048981/


Minul on selline Smile
Vasta
#6

Kellelgi on selline ka:
http://www.galerii.tsiklitall.org/displa...=56&pos=21

Viidatud pildil olev sõiduk ei kuulu mulle, samas ei oma ka rohkemat informatsiooni ega tea kellele kuulub. Pilt leitud Wana-Kolga Tsiklitalli galeriist.
Vasta
#7

Leidsin 1 veel:

https://www.osta.ee/index.php?fuseaction...d=12308119
Vasta
#8


Otsida ei ole mõtet,mida ei ole olemas.
Tehase andmetel toodeti 1961a. lõpus ja 1962a. alguses esimene proovipartii
külgkorviga rollerid Tuula T-200k.Edaspidi neid enam ei toodetud.Külgkorve
ei ole tootnud Tuula tehas ega ka ükski teine tehas.Need korvid mis piltidel
on omavalmistatud hoole ja armastusega teiste erinevate korvitootjate,rolleri ja mootorratta detailidest.
Nii,et võid selle ka ise teha.

Kõike mida teed,tee hästi!
Vasta
#9

1961-1962a.Tuula tehases edukalt katsetused läbinud Tuula T-200K.
Külgkorvi raam oli Tuulale välja töötatud,aga ülemise osa tegemisel kohandati
IZ-56 külgkorvi detaile.Ülejäänud muudatused rolleri küljes vastasid T-200M-le.Tootmise alustamisest ka selles artiklist ei ühtegi sõna.Mainiti ka,et varasem katsetus korviga Tuula seeriatootmiseni ei jõudnud rolleri enda
konstsruktsiooni tõttu.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kõike mida teed,tee hästi!
Vasta
#10

Tasub Kroomtiib juttu uskuda. Lisaks viitan veel oma otsingutele antud teemal: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=8761&page=1
Tom.
Vasta
#11

Kui minul peaks kunagi tekkima vajadus Tuula külgkorvi järele,siis laseksin valmistada sellise:
[Pilt: orig_25110091_2nF8.jpg]

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#12

1961a. Sverdlovski oblastist tulekindla tellise tehase töötajad ja teenistujad
küsivad Za rulem toimetuselt:vaatamata mõnedele puudujääkidele oleme
T-200 armastama hakanud,aga üks asi on halvasti tehas ei valmista külgkorve.Paljud meist on külgkorve ise teinud kuid need ei ole töökindlad või
sellega rikutud mootorrolleri väljanägemine.Tungivalt palume jutustada kuidas
teha ise külgkorv?
Ajakirjas vastavad tehase peakonstruktor A.Lototski ja insener-kontstruktor
V.Kamerilov selgitava teksti ja joonistega.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Kõike mida teed,tee hästi!
Vasta
#13

Eelmise (ühtlasi ka esimese) omaniku väitel uuena kauplusest ostetud, korv oli komplektis. Kentsakas näeb välja teine..


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       


Turvaline sõidukite hoiustamine www.hoiupark.ee
Vasta
#14

Kunagi on kusagilt netist ette jäänud Turistile külge poogitud korvist pilt. Minu arvates täiesti viisakas välimus.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#15

(31-07-2014, 23:52 PM)Rimsi Kirjutas:  Eelmise (ühtlasi ka esimese) omaniku väitel uuena kauplusest ostetud, korv oli komplektis. Kentsakas näeb välja teine..

Normaalne korv, ilmselt importtoodang, peaks olema Velorexi toodang, Jawa porilaud ka ilusasti küljes. Cool
Vasta
#16

Vana teema aga sattus Za Rulem artikkel ette: https://www.zr.ru/archive/zr/1974/09/str...siklista#0. Ehk kellelgi abiks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne