VW Iltis vol 2

Jõudu läheb vaja, mõistust ja kannatust rohkem. Parema nurgaga võib joone alla tõmmata, jäänud ainult seespidine keevitus ning seda ei tee enne kui saab pukkidele tõsta....jube kehvad unkad pool-väärakas asendis kinni lasta. Lihvitud sai ka ainult niipalju, et mõni auk üles leida. Võib rahule jääda.

[Pilt: IMAG1652.jpg]
Vasta

Parem külg valmis, ümberpöörd ja korrata....

[Pilt: IMAG1653.jpg]
Vasta

Vaatan päris pikad õmblused seal - ega kere pärast keevitust propellerisse ei tõmmanud? Sul mingeid ajutisi sisemisi tugevdusi/fiksaatoreid pole paigaldatud keevitustööde ajaks?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Kõik on ilusti paigal püsinud ja kena ning sirge. Tal endal on seintes piisavalt erinevaid tugevdusi, et midafi paigast ei nihku. Siiani pole ka mingeid pibgeid vallandunud lahti lõigates. Keevitanud olen pikkamisi punktidega, pikki õmblusi pole koreaga teinud nii et peaks hea olema küll.
Vasta

Asendame VAG originaalpruuni vähe meelepärasemaga....

[Pilt: IMAG1655.jpg]
Vasta

Plekist asendusdetailid näivad kuidagi väga siledad ja kvaliteetsed Smile On seal taga laialdane metallitöömasinapark või lihtsalt hea käsitööoskus?
Vasta

Kruustangid, kullinokad, relakas ja haamer ja oma põlv Big Grin
Vasta

Hakkame eesmise poolega ühelepoole saama. Keerulisemad kohad ehk siis igasugused painded ja kaared peaksid olema tehtud. Edasi on põhja all enamasti sirged või 90 kraadised nurgad.

Vasaks esimene tulemüüri ja koopa nurk. Tähtis koht mitte ainult konstruktsioonilt aga seal nurgas asub ka nö aju:
[Pilt: IMAG1656.jpg]

Juhi jalad jäävad varsti kuivaks:
[Pilt: IMAG1658.jpg]

Seestpoolt jäi selline:
[Pilt: IMAG1659.jpg]

Suurem siristamine ära teha ja võib edasi liikuda. Algav puhkus lubab keevitustööde lõputähtaja seada juuni lõpuks.
Vasta

Tänase päeva saavutused. 

Paremas karbis oli korralik mõlk, et kvalifitseerus auguna. Lahti, sigeks, tagasi. Karbi sees oli korralikult määret, et peale igat tirtsu tahtis puhumist:
[Pilt: IMAG1662.jpg]

Suur auk esimese ristitala ees sai likvideeritud. Sellega lõpetades, paigaldasin ka uue sillakangide plaadi:
[Pilt: IMAG1660.jpg]

Uuele lemmiktööriistale tegin pai ning preemiaks oma aseme. Ainult vineer sai otsa ning alumist riiulit valmis ei saanud:
[Pilt: IMAG1661.jpg]
Vasta

Liigume edasi või siis antud juhul tagasi. Nimelt tagaots hakkab järjest lähemale jõudma.

Vasak tagumine nurk valmis:
[Pilt: IMAG1668.jpg]

Ka tagaistujate jalad jäävad nüüd kuivaks:
[Pilt: IMAG1667.jpg]

Seest jäi selline:
[Pilt: IMAG1669.jpg]
Vasta

Põhjaga võib nüüd joone alla tõmmata. Eilsega sai lisatud mõned puuduolevad detailid, parandatud kast üks serv ning paagiraami mäda koht.

Käsipiduritrosside juhikute hoidjad:
[Pilt: IMAG1674.jpg]

Sumpa haagid:
[Pilt: IMAG1675.jpg]

Kasti sein:
[Pilt: IMAG1677.jpg]

Paagiraami tala:
[Pilt: IMAG1678.jpg]

Edasi tegemiseks tuleb paar pukki teha ning kere keerata oma loomulikku asendisse. Mis siis ees ootab?

1. Vasaku esimese nina külge tuleb panna uus lipuhoidja, mille sain õnneks doonorilt
2. Vasakul küljel mitu läbiva roostega liitekohta
3. Terve tagaosa seemise konstruktsiooni ja plekiga

Et siis tuleb hakata keskenduma nö ilukeevitamisele, lihvimisele ning pahtlile
Vasta

Peaksid keevitusel veidi võimsust juurde keerama ning sikk-sakki tegema keevitades, et mõlemad plekid ikka kokku sulaks. Pildi järgi ütleks et ei ole läbi keevitanud ja painates tuleb lahti.

Tee plekitükkidega proovi.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Tänan soovituse eest aga plekid on korralikult koos. Rohkem särtsu kippus orig. plekki augustama
Vasta

Mida kõike ühe vihmapühaga jõuab. Hommik algas roostetõrjega, jätkus erinevate keermete taastamise ning uute avade tekitamisega. Edasi valmisid pukid ning poisi abiga sai kere ka nende peale vinnatud. Edasi läks suuremaks lõikamiseks ning kriitilise pilguga üle vaadates tundub, et rohkem lõikeid ei tule (siiski kaheldav kuna uusi asju pole ju veel sobitatud Big Grin). Igatahes saab nüüd tagumiku kallale asuda.

Paar pilti before seisust:
[Pilt: IMAG1679.jpg]

[Pilt: IMAG1680.jpg]

[Pilt: IMAG1681.jpg]

Ja lõpuks Full monty
[Pilt: IMAG1682.jpg]

Natuke peab veel tagumist seina kolkima kuna riigikaitsehärrased on tagavararattaga kuskile otsa koperdanud.
Vasta

Edu auto taastamisel. Omal nimelt sama töö mingil määral käsil, soetasin selleks sama keevituse. Soovitan igatahes kõigile, see asi annab ampreid korralikult ja hätta ei jää, isegi skeptiline 40+ a keevituskogemusega tuttav oli positiivselt üllatunud selle masina jõudlusest.
Vasta

Edu läheb vaja. Keevituse koha pealt tõesti väär masin kodukasutusse, ei ole pidanud pettuma ning ikkagi nimega.

Pärast tagaotsa lõikust sai servad puhastatud ning veelkord kriitilise pilguga lõikekohad üle vaadatud - ei tulnudki rohkem lõikust. Natuke peab ka puhkama seega suuremaid arenguid pole aga juuni lõpuks seatud tähtaeg on endiselt jõus.

Ainuke plekk, mille paigaldasin. Tegemist on vasaku tagumise tiiva otsaga. Täpselt sinna läheb muud keret ühendav nö distantslatt. 
[Pilt: IMAG1685.jpg]

Ja muid plekitöid segab see kõver pee. Muidugi ka see, et paagiraami asenduseks mõledud tala oli kodus ainuke piisavalt kange tükk rauda, et sellist tööd ette võtta. 
[Pilt: IMAG1686.jpg]
Vasta

Pee sai sirgeks, tala lõigatud ja oma kohale punktitud. Kahtlaselt libedalt läks see toiming....

[Pilt: IMAG1690.jpg]
Vasta

Tõmbame Jaaniks kriipsu alla. Püksid said uuesti jalga, gaas sai otsa kuid eesmärgid said täidetud. Enne esmaspäeva nagunii kuskilt täidet ei saa. Seniks head Võidupüha ning Jaani!

[Pilt: IMAG1691.jpg]
Vasta

Jaanid läbi, uus balloon järgi ja rühime edasi. 

Vasak esimene uksekoht. Tükk nikerdamist ja keerulist lihvimist aga sai väga hea.
[Pilt: IMAG1696.jpg]

Tagaots lõplikult keevitatud. Jäänud ainult lihvida.
[Pilt: IMAG1697.jpg]

Seest kah pildike.
[Pilt: IMAG1698.jpg]

Lõikamistöödest on jäänud ainult tagaistmete kinnituskohad ja peakski kõik olema. Edasi veel seespidised keevitused, akukinnituste poldid ja akuruumi kinnituskummide vastused külge panna.
Vasta

Tubli poiss.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne